Kirjoittaja Aihe: Mikä on lemppari mangahahmosi?...Ja perustelut mukaan  (Luettu 31524 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

C'est moi!

• Vieras
Re: Mikä on lemppari mangahahmosi?...Ja perustelut mukaan
« Vastaus #45 : 15.05.2006 klo 16:06:13 »
mun sarjakuvasuosikki taitaa kuules olla mun ja mun kaverin sarjakuvasta eräs hikki niminen tyyppi!  ;DLINKKI! mun kaveri sano et sielt löytyy tietoo siitä ;D

Poistin purppuravärin ja korjasin linkin. Homma oli hoidettu aika sekavasti, url oli varmaan kaksi tai kolme kertaa peräjälkeen. Korjasin ylimääräiset url:t "LINKKI!" sanalla.
...

Nevermind, en saa linkkiä toimimaan. URL oli "http://www.hikkijarath/tietoa/sarjakuvaa.com" enkä saa variaatioilla mitään aikaan. Olisi pitänyt kiinnittää tuohon enemmän huomiota ennenkuin lähdin korjaamaan.
 -iJ
« Viimeksi muokattu: 15.05.2006 klo 16:27:28 kirjoittanut iJusten »

Beloved

• Uusi jäsen
« Vastaus #46 : 18.05.2006 klo 11:35:51 »
Hmm, lempihahmoni... Minulla on itseasiassa monta sellaista hahmoa, joista pidän todella paljon, mutta ehkäpä Gravitationin Yuki on sitten ylitse muiden. Siinä hahmossa on niin paljon kaikkea, mistä pidän. Ensinnäkin Yukissa on asennetta. Hän sanoo aina asiansa suoraa ja kaunistelematta (niin kuin Gravitationin ensimmäisessä osassa saimme huomata) ja hänessä on sellaista tietynlaista anarkistisuutta. Yuki vaikuttaa päällisin puolin melko viileältä tyypiltä, mutta hänelläkin on pehmeämpi puolensa, jota hän vain ei kovin usein tuo esille.

Ja hei, Yuki on kirjailija! Itsekin kirjoittamista harrastavana ihmisenä en vaan voi olla tykkäämättä henkilöhahmoista, jotka jakavat tuon rakkaan harrastukseni.

Myönnettävä se tietenkin on, että Yuki on ulkoisilta avuiltaankin varsin miellyttävä tapaus.

Dogfani

• Jäsen
  • Moi! Ette pääse minusta näin helpolla eroon!
« Vastaus #47 : 25.05.2006 klo 10:44:27 »
Minun lempi manga hahmo taitaa olla Son Goku. Ja perustelen parhaani mukaan. Se on niin tyhmä, mutta siksi niin kiva. Ja onhan hän voimakaskin, että lyö suurimman osan vastustajistaan ketoon. :D Ja tokaks on ehkä Gohan, mutta ei sellasena itkupillinä, se on parempi nyt. Piccolokin on aika hauska, mutta ei suosikki. Ja Vegetasta en pidä yhtään. >:( En tiiä miks, mutta ei iskeny muhun.... Taidan tietää miks en sittenkään pidä Vegetasta. En pidä sen hiuksista. :D
« Viimeksi muokattu: 25.05.2006 klo 12:55:19 kirjoittanut Dogfani »
Eikö kaikkien pitäisi rakastaa toisiaan? No,ei väkisin...

White devil

• Uusi jäsen
  • Plääh
« Vastaus #48 : 01.06.2006 klo 18:23:53 »
Hmm..Ehkä Sanji tai luffy.Ei vaan Kaito Kid!Myös Guku on kova heppu mutta ehkä kuitenkin se on Sanji.Äh en osaa päättää kumpi on mielestäni parempi Sanji vai Luffy.No päädyn luffyyn.Perustelut:No Lyffu on kunnon syöppö ja voimakas ja Luffyn asenne rokkaa.

Ness

• Uusi jäsen
« Vastaus #49 : 03.06.2006 klo 15:48:42 »
Hmmm... Saattaa olla kyllä Freeza! Mutta kyllä muutkin Freezalle pärjää.. esim Luffy Goku Cell Piccolo ja muuta mutta se on Freeza

Jonir

• Suurmestari
  • Jäsen
  • Nörttiys suosii nörttiä!
« Vastaus #50 : 03.06.2006 klo 17:55:03 »
lemppari mangahahmo vai?

No ehkäpä shinji (tiedät kyllä mistä, tulee subilta) sillä hänen hiljaisuuteen ja kuspäämäisyyteen pystyn helposti samaistumaan...
Human Complementation Program version 1.3 for Windows Vista

Myytti

• Jäsen
  • Aina menossa...
« Vastaus #51 : 02.08.2006 klo 12:20:21 »
Varmaankin Pokemonin Meowth sillä kun on niin hyvä huumorintaju. Tai Androidi 17 DragonBallista se kun on niin rento tilanteessa kuin tilanteessa vaikka onkin pahis... (ja ne sen keksimät leikit on hauskoja mm."autolla yli")
« Viimeksi muokattu: 04.08.2006 klo 08:55:10 kirjoittanut Myytti »

Bijou

• Uusi jäsen
« Vastaus #52 : 24.09.2006 klo 21:13:53 »
Hmm... Pitääpäs miettiä. Kyllä se varmaan Gaara Narutosta. Jotenkin se menneisyys oli niin surullinen, että rupesi melkein itkettämään. Ja Gaara on ah-niin-ihanan kylmäpäinen. Voivoi, niin ihana. En ole yhtään hyvä kirjoittamaan mitään perusteluja. Laitan tämän nyt sitten spoileriksi..
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Jotenkin siitä tuli paljon sympaattisempi hahmo.
So
Don't, don't, don't mess my hair all you do is fake it.

Ùraken

• Figuttaja
  • Uusi jäsen
Re: Mikä on lemppari manga hahmosi???...
« Vastaus #53 : 08.10.2006 klo 10:53:03 »

Narutosta: 1. Hatake Kakashi
                  2. Uchiha Sasuke
                  3. Uzumaki Naruto
  8]

Juuri nuo!!! Ja osuikin vielä oikea järjestys ;)

Itse töllötän you tuben kautta narutoa ja olen menossa jo jaksossa 126...

En oikeastaan ole muita anime juttu katsonut paitsi Weedia ja hopea nuolta...

Hopea nuolessa ehkä lemppari hahmo on akatora, siis se yksi punainen raidallinen tiikeri veljes...

Ja Weedissä on taas mahtava Hahmo itse rikka ruoho (weed).

Siinä oli minun mieli pidetäni...

-Ùraken
Vain täältä voin löytää mielen rauhan...

kouga-kun

• Uusi jäsen
  • Ei ole aikaa, etsin Narakua.
« Vastaus #54 : 03.12.2006 klo 21:20:44 »
1. Kouga perustelu: se on semmonen pahapoika, puoli pahis.
2. Sesshoumaru perustelu: Se on kans semmonen paha poika, ja sitte se ei puhu paljoo, tappaa vaan kyselemättä. :D
3. Washu perustelu: washu on kekseliäs ja salaperänen. ;D
4. Ginta ja Hakkaku perustelu: Ne on niin uskollisii Kougalle. ;)

Sherry

• Jäsen
« Vastaus #55 : 04.12.2006 klo 22:16:58 »
Kovin monia sarjoja en ole tullut seuranneeksi, mutta ehkä arvaamattomin ja mieleenpainuvin näiden henkilöistä oli Onizuka. Opettaja, jota joko vihaa tai rakastaa!

dErasmus

• Afrodude
  • Jäsen
  • KiKii!
« Vastaus #56 : 07.12.2006 klo 05:31:07 »
Helkutti, kuka se...Morita Shinubi Honey and Cloverista. Siihe vaa jotenki samastu niin täysi.
Tosi Pita-Tenin Misha kuvaa aika hyvin meikäläise käytöstä: viis askelta edellä suunnitelmis ja kamala sättäys...lopputulos nyt sattuuki sit olemaa jotai iha muuta.

Onei

• Uusi jäsen
« Vastaus #57 : 15.12.2006 klo 15:56:23 »
Fruits Basketin Ayame. Jotenkin vain olen niiiiiiin rakastunut häneen ♥♥♥♥♥

Neisi

• Miss harvapää
  • Jäsen
  • Neisi kuittaa.,. :)
« Vastaus #58 : 16.12.2006 klo 10:03:40 »
1. Kouga perustelu: se on semmonen pahapoika, puoli pahis.
2. Sesshoumaru perustelu: Se on kans semmonen paha poika, ja sitte se ei puhu paljoo, tappaa vaan kyselemättä. :D
3. Washu perustelu: washu on kekseliäs ja salaperänen. ;D
4. Ginta ja Hakkaku perustelu: Ne on niin uskollisii Kougalle. ;)

Inuyashaa... :) Kouga on pikku pahis, mut loppujen lopuks kuitenki hellä sydämminen...  :D ;D ♥ samoin hyviä tyyppejä nuo Time stranger kyokon Mizuno ja Sarai ♥♥♥

Winry

• Maailmalle olet ehkä joku, mutta joillekkin olet koko maailma.
  • Uusi jäsen
« Vastaus #59 : 24.12.2006 klo 19:51:33 »
Yksi lemppareistsani on FMA:sta oleva itse Winry.
Winry on minusta vain niin ihana, ja ihailen sitä että niin nuorena pystyy korjailemaan sitä sun tätä.