Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvia netistä  (Luettu 144465 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Samppa

• Jäsen
  • Kvaak!
Vs: Sarjakuvia netistä
« Vastaus #255 : 18.09.2009 klo 07:58:17 »
Onko http://www.forbiddenplanet.co.uk/:sta tilaamisesta kellään kokemuksia? Joitain sarjiksia tuolta näyttäisi löytyvän kohtuuhintoihin, mutta mitenköhän esim. postituskulujen kanssa, joita ei sivulle ole selkeästi raaskittu merkitä.

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #256 : 18.09.2009 klo 13:45:32 »
Ainakin Marvelin keräilyfigulehtien kanssa kävi siten että tilauksen saapumiseen meni moin 5-6 viikkoa ja postikulut oli sangen hurjat kun lähettivät FeExillä/UPSlla.

En suosittele.

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #257 : 02.11.2009 klo 08:32:06 »
Kiinnitin huomiota, että tmielosen (muistaakseni) havainto Bookdepositorysta pitää nyt paikkaansa. Jostain syystä hinnat ovat taas lähteneet nousuun verraten vaikkapa parin viikon takaisiin.

Divine

• Sykkivä
  • Jäsen
  • Rega flexis mur!
« Vastaus #258 : 25.11.2009 klo 14:35:33 »
Varoituksen sana bookdepositoryn käyttäjille!

[...]

huomasin, että keskivertoa kalliimpien sarjakuvien hintaa oli alennuskampanjassa nostettu muutamia euroja. Itseasiassa kaikki teokset olivat alennuskampanjassa kalliimpia kuin normaalisivuilla

[...]

Pitäisi varmaan käydä antamassa kaupalle palautetta. 

Nyt tuli taas 10 % alennuskuponki. En ole vielä ehtinyt tarkistaa, onko samaa hintojennostokikkaa käytetty tällä kertaa. Vanheneeko kuponki, jos sitä klikkaa, ja onko siis tilaus tehtävä saman tien? Laitoitko palautetta viime kerralla?

JV

• Jäsen
« Vastaus #259 : 25.11.2009 klo 16:45:45 »
Nyt tuli taas 10 % alennuskuponki. En ole vielä ehtinyt tarkistaa, onko samaa hintojennostokikkaa käytetty tällä kertaa. Vanheneeko kuponki, jos sitä klikkaa, ja onko siis tilaus tehtävä saman tien? Laitoitko palautetta viime kerralla?

Äsken selailin tuotteita, ja yhtäkkiä pamahti "Maintenance"-tila päälle, toivottavasti eivät nyt rukkaa niitä hintoja ylös...

Alennuskuponkia voi käyttää useita kertoja, rajoituksetta, sen voimassaolon ajan.

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #260 : 25.11.2009 klo 17:46:41 »

Kuten Juha jo vastasikin, niin alennusta voi käyttää niin paljon kuin huvittaa.

Suunnittelin palautteen antamista, mutta se unohtui muiden kiireiden ohessa. Jos tällä kertaa kauppiaan taktiikka on sama, niin palautetta voisi antaa vaikka porukalla.
"Now there's only two things in life but I forget what they are"

JV

• Jäsen
« Vastaus #261 : 25.11.2009 klo 21:48:59 »
Kuten Juha jo vastasikin, niin alennusta voi käyttää niin paljon kuin huvittaa.

Suunnittelin palautteen antamista, mutta se unohtui muiden kiireiden ohessa. Jos tällä kertaa kauppiaan taktiikka on sama, niin palautetta voisi antaa vaikka porukalla.

Minun havaintojeni mukaan hinnat (ja jo valmiit ale-prosentit) olivat samat ale-kuponkisivun kautta kulkiessa. Kyllähän tuolla saitilla hinnat elävät hiljakseen valuuttakurssien tms. myötä, mutta tällä hetkellä lafka vaikuttaa olevan taas varsin edullinen, ja monissa tuotteissa varsin mainioita alennuksia.

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #262 : 26.11.2009 klo 07:57:49 »
Kuulostaa hyvältä. Harmi vain etten itse saanut tuota alennuskuponkia.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #263 : 26.11.2009 klo 09:50:25 »
Kannattaa huomioida sekin, että Bookdepositoryssa on jostain syystä samaa teosta listattuna useampaan kertaan eri hinnoilla. Ehkä ne käyttää useampaa välityspalvelua tms., jolloin sama kirja on saatavilla eri reittejä pitkin ja eri hintaan. Etenkin joissakin kirjoissa olen huomannut, että hintaero voi näin olla jopa useita kymppejä, vaikka kirja on aivan sama.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Mon of Olay

• Fakta-police
  • Jäsen
« Vastaus #264 : 07.12.2009 klo 11:55:36 »
Nyt tuli taas 10 % alennuskuponki. En ole vielä ehtinyt tarkistaa, onko samaa hintojennostokikkaa käytetty tällä kertaa.

On käytetty. Ostin juuri Thomas Ottin uusimman, ja se oli "alennuksen" kanssa 19 euroa ja risat, normaalisti 16,88 euroa.  Arvatkaa, kumman valitsin?

Maso

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #265 : 13.12.2009 klo 17:23:36 »
Kannattaa huomioida sekin, että Bookdepositoryssa on jostain syystä samaa teosta listattuna useampaan kertaan eri hinnoilla. Ehkä ne käyttää useampaa välityspalvelua tms., jolloin sama kirja on saatavilla eri reittejä pitkin ja eri hintaan. Etenkin joissakin kirjoissa olen huomannut, että hintaero voi näin olla jopa useita kymppejä, vaikka kirja on aivan sama.

Sarjispuolella hinnanero selittyy usein sillä, että Titanin versiot ovat kalliimpia kuin esim.  Marvelin tai Vertigon.

Mites noiden huonokuntoisten kanssa sitten menetellään? Otetaan yhteyttä asiakaspalveluun ja kuoreen "return to sender", vai joutuuko postituksen maksamaan itse?

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #266 : 13.12.2009 klo 19:01:54 »
Mites noiden huonokuntoisten kanssa sitten menetellään? Otetaan yhteyttä asiakaspalveluun ja kuoreen "return to sender", vai joutuuko postituksen maksamaan itse?

Asiakaspalveluun kontaktia ja sieltä ohjeet kunhan on selittänyt asiansa.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #267 : 14.12.2009 klo 08:22:51 »

Muistini mukaan postituksen joutuu itse maksamaan, sillä firmalla ei ole asiakaspalautussopimusta postin kanssa. Joskus lähettivät minulle väärän kirjan ja ajattelin hyvää hyvyyttäni sen palauttaa, mutta tulin toisiin aatoksiin, kun postikulut olisivat olleet suuremmat kuin kirjan hinta. Ilmoitin sitten asiasta BD:lle ja sieltä tuli vastaus, että heidän moka, joten pidä vain kirja. Harmi vain, että kirjan aihe ei kiinnostanut minua, eikä divareitakaan.

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #268 : 11.01.2010 klo 10:57:39 »
Bookdepositoryssa tosiaan tuntuu hinnat heittelevän, mm. ostin 5 kirjaa puolitoista viikkoa sitten ja tänään kun satuin vertailemaan hintoja, yhtä vaille kaikki olivat näköjään 10-15% halvempia kuin silloin... Kannattaa näköjään kytätä, jos haluaa säästää eikä ole kiire hankintojen kanssa.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #269 : 23.02.2010 klo 10:27:30 »
Nyt täytyy kyllä vähän märrätä. Olen yleisesti ihan tyytyväinen Bookdepositoryyn ja ostelen sieltä sarjakuvia ja kirjoja kuukausittain. Eikä kertaakaan ole ollut ongelmia. Paitsi nyt. Viime syyskuussa ennakkotilasin muutaman sarjakuvan, joista ensimmäinen tulikin heti ilmestyttyään. Toinen ei sitten tullutkaan, vaikka se on ollut saatavilla muutaman kuukauden ajan niitten hyllyssä (siitä tuli ilmoitus). No, viime viikolla sitten tuli tilauksen kolmannen eli viimeisen sarjakuvan kohdalta ilmoitus, että ovat saaneet sen varastoonsa ja tänään oli näköjään lähetettykin. Hienoa!
Mutta sitä toista ei vielä ole lähetetty. Siitä olen jo aikaisemmin ottanut yhteyttä, mutta en saanut vastausta. Nyt kun tuo uusi sarjis lähti noin nopeasti, otin uudelleen yhteyttä. Saa nähdä tuleeko vastausta. Samalla huomasin myös, että jostakin syystä tämän tilauksen osoitteessa maaksi oli merkitty Irlanti. Niinpä ilmoitin siitäkin. Toivottavasti toi jo lähetetty sarjakuva kuitenkin joskus eksyy perille saakka...

No, ei tämä vielä masenna, enkä aio lopettaa Bookdepositoryn käyttämistä. Hyviä kokemuksia on kuitenkin paljon enemmän kuin huonoja. Ennakkotilauksia en ehkä enää kovin helposti tee, jos tämä on tulos...
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva