Milehighilta olen itse käynyt katsomassa noita hintoja. Tuskin nekään nyt ihan virallisia keräilyhintoja sinällään ovat, mutta suuntaa antavia nyt kummiskin.
Mikä on "virallinen keräilyhinta"?
Mielestäni hinta on se minkä joku on valmis tuottesta maksamaan. Joskus menee halvemmalla ja joskus kalliimmalla. Tokihan jenkkilässä on lehtiä ja kirjoja joissa julkaistaan vaikka minkälaisia hintalistauksia. Mutta ovatko ne oikeassa?
Milehighsta pitää jälleen mainita että kyseinen firma hinnoittelee lähes aina myymänsä tuotteensa aivan käsittämättömän kalliillla! Tämä johtuu siitä että niillä on jatkuvasti käynnissä erilaisia "alennus"myyntejä (etenkin kanta-asiakkaille) joilla houkutellaan sitten ostamaan tuotteita kun niitä saa "halvalla". No, hullu ei ole se joka pyytää...
Ebay ja esim Lone Star Comics ovat usein halvempia vaikka Milen hintoina käyttäisi noita heidän "ale"hintojaankin. Ebaystä saanee useimmiten yksittäisen nimikkeen halvimmalla mutta vaikeus onkin löytää samalta myyjältä riittävästi tuotteita jotta yleensä käsittämästtömästi ylihinnoitellut postikulut eivät hilaa kokonaishintaa kohtuuttomaksi.
Eipä siinä, Milestä itsekkin tullut vuosien varrella ostettua
paljon tuotteita etenkinkun on isot alet käynnissä. Yli 100 dollarilla kun ostaa niin postikulujakaan ei tule.
Kandee vaan selvittää muista paikoista mikä on niiden hinta ennenkuin automaattisesti pitää noiden -80% aleakaan eri halpana ostoksena. Lonella myös samanlainen postitustarjous ja kanta-asiakkaille viikottain vaihtuvat alenimikkeet.
Eli en siis itse missään nimessä lähtisi ottamaan hintaosviittaa Milen hinnoista kun hankkisin/myisin jotain.