en mä nyt tiedä mitä tähän on tarkoitus kirjoittaa? No, mutta... Kuvissa oli ihan hyvä meininki. Vähän muistutti sellaista tämänpäivän(helvettiäkö mistään tiedän) graafisen osaston meininkiä. Sarjakuvat oli hyviä. Jatka ihmeessä niidenkin väsäämistä.
? Tokan sar-kuvan visuaalinen ilme miellytti minua ensimmäistä enemmän, mutta typografia oli parista syystä ongelmallinen.
1. en erottanut lukea sanaakaan. (näennäisesti)
2. Pelkistyksestä huolimatta hieman vähemmän steriilit tekstit, kuten esim. "rekassa", olisi kiinostavampaa. Tai ehkä pelkkä fontin ja sommittelun muutos auttaisi. Niihin mukaan jotain sellaista roheutta ja tekstuuria tai jotain sinnepäin niin olisi oikein ja erittäin hyvä ja hauska.(näin voi aina sanoa melkein mistä vain)
Oikeastaan kun tätä viestiä kirjoittaessa kävin välillä katsomassa uudelleen sitä portfoliota, niin voi hyvin todeta, että hyvä, yhtenäinen tyyli. Hyvää kuvitusta ja kiinostavaa materiaalien käyttöä. Jos pystyisit tehdä portfoliosi ympärille vielä joskus sellaiset nettisivut, jotka myös niiden kuvatiedostojen ulkopuolella(eli saitin ulkoasun myötä) sitoisi ja jakaisi ne selkeisiin teemoihin ja kokonaisuuksiin niin kyllä se jos mikä kustantajien mieltä kiihottaisi. Kun portfoliosta tulee muodoltaan kiinnostavasti ja luontevasti selattava, nousevat itse kuvatkin esiin paremmin siinä muodossa missä niitä mahdollisesti tultaisiin käytännössä käyttämään. Kuvitusten puolesta kaikki eivät luullakseni kelpuuta portfoliota sähköisesti, mutta usko netin voimaan on perusteltavissa.
Niin ja nyt luin ekan viestisi uudestaan, eli olit jo tekemässä uusia sivuja. Hyvä hyvä.
lvpp