Kirjoittaja Aihe: Äänestäkää v. 2003 Valopilkkua!!!  (Luettu 4714 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Foxtrot

• Jäsen
Äänestäkää v. 2003 Valopilkkua!!!
« : 01.11.2003 klo 04:50:34 »
HETI KAIKKI ÄÄNESTÄMÄÄN Ylen sivuille Kvaak.fi vuoden kulttuuriteoksi ja Vuoden Valopilkku -tittelin oikeutetuksi haltijaksi! Aikaa on 5.12.2003 asti.

http://www.yle.fi/tv1/valopilkku.html

Ja kun (ei jos) kerran ylen sivuille vaivaudutte, niin käykää äänestämässä kaikkien aikojen Finlandia voittajaksi Johanna Sinisalon: "Ennen päivänlaskua ei voi".

http://www.yle.fi/

En saa haettua enää suoraa Finlandia-äänestysosoitetta, kun olen itse jo antanut ääneni, mutta se löytyy tuolta ylen sivuilta melko helposti.
« Viimeksi muokattu: 02.01.2005 klo 16:09:58 kirjoittanut Reima Mäkinen »

[kivi]

• Jäsen
  • Akvaarious.
Re:Äänestäkää!!!
« Vastaus #1 : 01.11.2003 klo 14:32:37 »
HETI KAIKKI ÄÄNESTÄMÄÄN Ylen sivuille Kvaak.fi vuoden kulttuuriteoksi ja Vuoden Valopilkku -tittelin oikeutetuksi haltijaksi!

Miksi?

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #2 : 01.11.2003 klo 15:14:54 »
No siksi että Kvaak saa ansaitsemaansa huomiota ilman mainoseuroja ja kaikki Kvaakin kirjoittajat pääsevät mukaan valtavaan Valopilkkugaalaan ja kaikki muistavat ikuisesti kiitollisuudella Kvaakin, niinkuin mekin muistamme viime vuosien Valopilkkuja, kuten sitä kun... oli... no se, se... niinku.. ööh.. ja ...
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

[kivi]

• Jäsen
  • Akvaarious.
« Vastaus #3 : 01.11.2003 klo 17:34:36 »
No siksi että Kvaak saa ansaitsemaansa huomiota ilman mainoseuroja ja

Tuon mä kyllä ymmärsin. Mutta, mutta...

Voitko hyvällä omallatunnolla väittää tätä ihan kivaa Kvaak-palstaa vuoden kulttuuriteoksi? Pystytkö ennustamaan, kuinka tästä tulee vastaisuudessa se sateenvarjo joka kokoaa kaikki Suomen sarjakuvanharrastajat alleen, pässit ja sakaalit sulassa sovussa..?

Mä myönnän että tää on hieno ja toimiva paikka, ja kannustan tätä kaikin voimin. Mutta vielä joku kymmenetuhatta rekisteröitynyttä ja hemmetin paljon järeämpi poliittinen painoarvo ja auktoriteetti tarvitaan ennen kuin tää on saavuttanut sen tavoitteen missä voidaan alkaa jakaa mitaleja, arvelisin.

Mainosrahaan en ota kantaa, mutta henkilökohtaisesti popup-bannerien ja vastaavien ilmestyminen sivuille vaikuttaa mielipiteeseeni koko sivusta. Ajankohtaiseksi se tullee vasta sitten, kun puskalennätin on tuonut tänne lisää älykkäitä keskustelijoita ja joudutaan vaihtamaan isompaan serveriin...

Ei nuolaista ennen kuin tipahtaa, ja nyljetään vasta se kaatunut karhu, eiksje?

PS. Mielipiteeseeni vaikutti ensimmäisen viestin kehoittava sävy ja lihavointi. "Ei mua tartte taluttaa, en mä ole Kekkonen" totesi eräs ystävänikin taannoin.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #4 : 01.11.2003 klo 17:53:50 »
Joo, en minäkään innostu kun jehovat tms. tulevat (eli tulivat - eivät tule enää...) ovelle tyrkyttämään lehtiään joihin on präntätty taivaaseenpääsykuponki. Mutta on txtin lihavointi sentään hiukka hienovaraisempaa painostusta, mutta usustusta silti.
Ajatus toki on kaunis. En näin epäilevänä Tuomaana usko jotta Valopilkku Kvaakille vielä välähtäisi. Kaikki julkisuus on kuitenkin plussaa, jos vaikka ja kun siellä yleisraadiossa päättäisivät ainakin kulttuuriuutisiin tehdä Kvaakista jutun.
Hyvinhän tämä Kvaakki on tähänkin asti populaa kerännyt laidasta laitaan ja meno eiku kiihtyy v. 2004, eikö?
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Foxtrot

• Jäsen
« Vastaus #5 : 01.11.2003 klo 18:51:43 »
PS. Mielipiteeseeni vaikutti ensimmäisen viestin kehoittava sävy ja lihavointi. "Ei mua tartte taluttaa, en mä ole Kekkonen" totesi eräs ystävänikin taannoin.
Ei ole pakko suhtautua noin vakavasti niihin lihavointeihin tai koko viestiin. Tässä hymiöt jotka unohdin viestistäni  :) ;) :D ;D

[kivi]

• Jäsen
  • Akvaarious.
« Vastaus #6 : 01.11.2003 klo 19:28:26 »
Ei ole pakko suhtautua noin vakavasti niihin lihavointeihin tai koko viestiin. Tässä hymiöt jotka unohdin viestistäni  :) ;) :D ;D

Ah, unohdin mainita CapsLockin käytön ja huutomerkin.
:-) :-D ;-)

Nomuthei, kiitos linkistä. En olis muuten tiennytkään. Onnea.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #7 : 02.11.2003 klo 13:52:16 »
Kyllä tää Kvaak nyt vois olla ainakin Vuoden Sarjakuvateko, jonka Sarjakuvantekijät myöntää. Jeh?
Enkä äänestä koska itte täällä näitä juttuja teen.

Timo

[kivi]

• Jäsen
  • Akvaarious.
« Vastaus #8 : 02.11.2003 klo 21:31:29 »
Kyllä tää Kvaak nyt vois olla ainakin Vuoden Sarjakuvateko, jonka Sarjakuvantekijät myöntää. Jeh?

Kannatan.