No siksi että Kvaak saa ansaitsemaansa huomiota ilman mainoseuroja ja
Tuon mä kyllä ymmärsin. Mutta, mutta...
Voitko hyvällä omallatunnolla väittää tätä ihan kivaa Kvaak-palstaa vuoden kulttuuriteoksi? Pystytkö ennustamaan, kuinka tästä tulee vastaisuudessa se sateenvarjo joka kokoaa kaikki Suomen sarjakuvanharrastajat alleen, pässit ja sakaalit sulassa sovussa..?
Mä myönnän että tää on hieno ja toimiva paikka, ja kannustan tätä kaikin voimin. Mutta vielä joku kymmenetuhatta rekisteröitynyttä ja hemmetin paljon järeämpi poliittinen painoarvo ja auktoriteetti tarvitaan ennen kuin tää on saavuttanut sen tavoitteen missä voidaan alkaa jakaa mitaleja, arvelisin.
Mainosrahaan en ota kantaa, mutta henkilökohtaisesti popup-bannerien ja vastaavien ilmestyminen sivuille vaikuttaa mielipiteeseeni koko sivusta. Ajankohtaiseksi se tullee vasta sitten, kun puskalennätin on tuonut tänne lisää älykkäitä keskustelijoita ja joudutaan vaihtamaan isompaan serveriin...
Ei nuolaista ennen kuin tipahtaa, ja nyljetään vasta se kaatunut karhu, eiksje?
PS. Mielipiteeseeni vaikutti ensimmäisen viestin kehoittava sävy ja lihavointi. "Ei mua tartte taluttaa, en mä ole Kekkonen" totesi eräs ystävänikin taannoin.