Kirjoittaja Aihe: Juonikuviot karkaavat käsistä  (Luettu 6247 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
Re: Juonikuviot karkaavat käsistä
« Vastaus #15 : 05.09.2005 klo 00:02:37 »
Jaa luulet ihan tosissas, että Ultron oikeasti kuoli siinä rytäkässä?

No ei siitä paljon jäänyt jäljelle, mutta onhan Ultron ennenkin herännyt "henkiin" eli voi olla backuppi jossain piilossa joka aktivoituu jonakin tiettynä aikana ja kyllä sitä varmaan kohta nähdään ne "lapset" vauhdissa jos niitä joku käsikirjoittaja vielä muistaa.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Darzee

• Valistunut arvailija
  • Jäsen
  • Me likes prairie dogs!
Re: Taskarien väritys
« Vastaus #16 : 05.09.2005 klo 01:25:16 »
Haukansilmä on liian suosittu, jotta sen voisi päästää hautaan.

No en nyt sanoisi, että liian suosittu, mutta liian kauan mukana pyörinyt. Haukansilmä on aina ollut hahmona väritön ja omaperäisyyden puutteesta kärsivä, eikä sydämeni arpeudu, vaikkei Clint kauhean nopeasti kuvioihin takaisin ilmaantuisikaan. Sääli, ettei edes tällaisia statisteja saada pidettyä manan majoilla, koskettavista lukuelämyksistä tulee elähtäneitä, kun tietää, että juuri multiin viskottu tyyppi palaa kuitenkin taas riviin parin vuoden kuluttua.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #17 : 05.09.2005 klo 11:04:58 »
Haukansilmä on aina ollut hahmona väritön ja omaperäisyyden puutteesta kärsivä, eikä sydämeni arpeudu, vaikkei Clint kauhean nopeasti kuvioihin takaisin ilmaantuisikaan.
Siis eikö Haukansilmä muka oikeasti herännytkään henkiin? Senhan piti olla kovinkin suuri juttu House of M:ssä.
Mutta minä olen aina pitänyt Haukansilmästä. Se on ollut yksi niitä mielenkiintoisimpia ja luonteikkaimpia hahmoja. Aina vähän muita vastaan. Semmonen oman tien kulkija ja väliinputoaja.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

TeroH

• Latteuksien latelija
  • Jäsen
« Vastaus #18 : 05.09.2005 klo 20:07:57 »
Siis eikö Haukansilmä muka oikeasti herännytkään henkiin? Senhan piti olla kovinkin suuri juttu House of M:ssä.

En ole lukenut House of M:än pääjuonta (juurikaan), mutta kait tässä on kyse siitä että Ämmän Talon jälkeen saatetaan taas painaa resetti-nappulaa. Ainakin tällaista  huomasin itse tulevaisuutta tutkiessani:
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
Tässä tekstissä ei ole mitään henkilökohtaista.

brandon lee

• Vieras
Vs: Re: Taskarien väritys
« Vastaus #19 : 04.11.2008 klo 08:29:22 »
Älköön koskaan valjetko se päivä, jona alkuperäinen Kapteeni Ihme tai Harry Osborn tulee takaisin.

Ettei sinulla vain olisi ennustajan lahjaa? :D

Itse pelkään että ne idiootit palauttaa kapteeni Amerikan, alkuperäisen Robinin (Batman), Ben Reilyn (Hämis) tai jonkun muun älyttömän.