Author Topic: "maailma ei ole nähnyt vielä mitään" sarjakuva  (Read 3774 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Batman

• Guest
"maailma ei ole nähnyt vielä mitään" sarjakuva
« on: 21.08.2005 klo 18:34:50 »
Minkälainen olisi sarjakuva joka iskisi kuin miljoona volttia kuten millerin työt eli mistä aiheesta te haluaisitte jonkun tekevän sarjakuvan
ps.Miks aina kun tekee keskustelun niin ylläpito valittaa eikö täällä saa keskustella mistä haluaa

Doc Lomapäivä

• Jäsen
Re: "maailma ei ole nähnyt vielä mitään" sarjakuva
« Reply #1 on: 21.08.2005 klo 18:40:04 »
ps.Miks aina kun tekee keskustelun niin ylläpito valittaa eikö täällä saa keskustella mistä haluaa

Koska aloitat uusia keskusteluja aiheista joista on jo puhuttu. Käytä haku-toimintoa ja etsi onko mieltäsi kaihertavasta aiheesta jo olemassa keskustelu, ja jatka juttua siellä. Ei se aloitettujen keskustelujen määrä vaan se laatu...

PS: Ja vanhoillakin alueilla lue ensin entiset jutut niin et kysy samaa asiaa uudelleen.
« Last Edit: 21.08.2005 klo 19:05:18 by Doc Lomapäivä »

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Reply #2 on: 21.08.2005 klo 20:13:37 »
Aihe ei olisi hassumpi mutta otsikointi johtaa harhaan.

Mielisairaalassa on teiniosasto. Kipeetä sakkia johon aikuiset ei juuri saa kontaktia. Sulkeutuneita, anorektikoita, itsarialttiita. Tykkäävät sarjakuvista, mm. mangasta, ja tekevät niitä mielellään.

Tee siitä. Älä mitään paatoksellista.

Doc Lomapäivä

• Jäsen
« Reply #3 on: 21.08.2005 klo 21:08:09 »
Itse tahtoisin nähdä sarjakuvaromaanin joka olisi filosofinen ja humaani, ja joka olisi jännittävä ja rakenteellisesti kokeileva. Niin kuin hyvät nykyromaanit.

Soeur Odeline

• Jäsen
« Reply #4 on: 02.09.2005 klo 14:11:29 »
Itse tahtoisin nähdä sarjakuvaromaanin joka olisi filosofinen ja humaani, ja joka olisi jännittävä ja rakenteellisesti kokeileva. Niin kuin hyvät nykyromaanit.

Suunnilleen tuota minäkin haen, paitsi, että inspiraationi lähteet ovat vähän vanhempia.

Haluaisin itse luoda sarjakuvamaailman "Melmoth the Wandererin" Ilman sitä demonista naurua kylläkin, se nyt on vähän ylikäytetty...
Extreme? Me?