Kirjoittaja Aihe: Elfen Lied  (Luettu 3876 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JZ

• Karva-apina
  • Jäsen
  • Kaverini Nalle
Elfen Lied
« : 28.07.2005 klo 12:30:12 »
Yritin haulla etsiä juttua tästä hienosta animesarjasta. Miksi en löytänyt? Onko kyseessä uusi sarja vai pidetäänkö sitä huonona?
Itse tykästyin ihan kympillä. En tiä johtuuko se väkivallasta, alastomuudesta vai u-s-k-o-mattoman hienosta tunnelmasta.

Löytyykö muita sarjan seuraajia?

Heikki "VermeS" Heiska

• Otaku
  • Jäsen
  • De Chelonian Mobile
Re: Elfen Lied
« Vastaus #1 : 28.07.2005 klo 14:09:09 »
Yritin haulla etsiä juttua tästä hienosta animesarjasta. Miksi en löytänyt? Onko kyseessä uusi sarja vai pidetäänkö sitä huonona?
Sarjasta on ilmestynyt vasta kaksi kolmesta DVD lännessä joten on se aika uusi.
http://forums.animeunioni.org/ tuolta voi löytyä enemmän tietoa. Itse odottelen mangan lisenssointia.
"If it commands attention it's culture, if it matches the couch it's art!"
-- Robert Williams

JZ

• Karva-apina
  • Jäsen
  • Kaverini Nalle
« Vastaus #2 : 28.07.2005 klo 14:44:12 »
Sarjasta on ilmestynyt vasta kaksi kolmesta DVD lännessä joten on se aika uusi.
http://forums.animeunioni.org/ tuolta voi löytyä enemmän tietoa. Itse odottelen mangan lisenssointia.

No se selittääkin. Itse sain nuo sarjat imuttamalla joten menen nurkkaan häpeämään.
Ei kuitenkaan löydy ketään joka olisi tehnyt saman ja olisi jo perillä sarjan sisällöstä?

Visitor Q

• Jäsen
« Vastaus #3 : 07.09.2005 klo 22:25:51 »
Omistan kyseisen sarjan ja se on mielestäni Masterpiece.  ei sovi kuitenkaan perheen pienimmille. eli miten nyt sanotaankaan:   Sugoi!

Jonir

• Suurmestari
  • Jäsen
  • Nörttiys suosii nörttiä!
Vs: Elfen Lied
« Vastaus #4 : 08.10.2007 klo 14:07:03 »
Todella hieno sarja, alussa erehdyin jopa luulemaan kompuroivaa naista päähenkilöksi, uudelleenorientointi oli välttämätöntä kun alle viiden minuutin naisen pää on jo kierretty irti ja ruumista käytetty ihmiskilpenä.

Aika ilkeä sarja, armoa ei tunneta vaikka sitä pyydetäänkin toisaalta seuraavassa kohtauksessa ollaan hempeilemässä ja nauramassa Neetä hokevalle tytölle (Chobits rip-off vai toistepäin?), sitten taas revitään toisen tytön raajoja irti yksi kerrallaan.

Missä mielentilassa tuota pitäisi katsoa?
Human Complementation Program version 1.3 for Windows Vista

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
« Vastaus #5 : 08.10.2007 klo 16:18:34 »
Moeangstia? Ei nyt kyllä oikein uponnut.

Pisteitä omaperäisyydestä, kauniista splatterista ja upeasta opening -themestä, mutta ne ylimääräiset rakkauskolmiot olisi voinut jättää pois pilaamasta muuten toimivaa konseptia. Ja liika moe on aina liikaa, oli kuinka kiva angstisplatteri sitä hyvänsä kompensoimassa.
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

Shinichi

• Noob
  • Jäsen
  • Fanittaa mangaa ja animea, kuten varmaan arvasit^^
« Vastaus #6 : 29.10.2007 klo 12:38:58 »
Tietysti kyseessä on Chobits rip-off, koska se ilmestyi ensin, mutta hyvä sarja Elfen Liedkin on. Olen lukenut mangaa, ja se on hyvä, aion myös katsoa animen, kun olen saanut mangan luettua loppuun.  Nyu on söpö ^^ Moe = <3