Kirjoittaja Aihe: Col-erase Värikynät  (Luettu 7749 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

McKeila

• Uusi jäsen
Re: Col-erase Värikynät
« Vastaus #15 : 15.08.2005 klo 15:17:22 »
Mekin käytimme noita Col-erase kyniä koulussa, animaatiossa ne ovat yleisiä.
Täältä Suomesta olen löytänyt kirjakaupoista ns. opettajan kyniä joissa puolet on punaista ja puolet sinistä.
Ne ajavat aika lailla saman asian, ovat itse asiassa helpompia kumittaa kuin nuo Col-erase kynät.

Sitten käytän myös staedlerin 2.0 mm punaista täytelyijyä, paketin tosin ostin koulusta ja täältä en ole niitä löytänyt.
Akateemisessa myytiin värillisiä täytelyijyjä mutta paketissa taisi olla viittä eri väriä.

Jho

• Jäsen
« Vastaus #16 : 15.08.2005 klo 15:22:26 »
Juuh, mutta tämä tyttö ei voi tilata ulkomailta, kun siihen tarvitaan krediittikorttia, ja meillä ei sellaista ole, eikä tule, näin on isäni sanonut.
Sammon Visa electroni kelpaa ilahduttavan pitkälle melkeinpä mihin tahansa netin yli ostoskeluun. Eikös sen saa ihan kuka vaan kun se ei ole luottokortti. Ei voi joutua velkoihin.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #17 : 15.08.2005 klo 15:40:44 »
Joo, electron on kätsy ja iisi. Mutta sitten on myös Money Order -vaihtoehto. Pankissa neuvovat varmaan miten se käytännössä tapahtuu, maksaminen tolla siis.
Kannattaa siis käydä noita nettimyyjiä läpi, josko jollekulle kelpais yllä mainitut. Minä löysin Googlella aikas monta jälleenmyyjää. "Sanford "Col-Erase" " hakuun.

Timo

emmi

• krooninen kiukuttelija
  • Jäsen
« Vastaus #18 : 17.09.2005 klo 11:14:37 »
 tulipa vaan mieleeni että ystäväni kehoittivat netistä tilatessa katsella josko löytyis PayPal vaihtoehtoa. ei kuulemma tarvitse luottokorttia ja on kovin yleinen. itse en ole käyttänyt. murjotan edelleenkin ystävieni lyhytkatseisuutta kieltäessään mua käyttämästä niiden luottokortteja. (eivätpä tule saamaan lainaksi mun visible-maneja ja keinosydämiä ja geeli-muurahaisfarmeja....sitten kun vihdoin ne omistan.)

Arttu

• Legolandian Sheriffi
  • Jäsen
« Vastaus #19 : 18.09.2005 klo 00:19:05 »
Sun ystävät on huijannu sua  :P tai sitten ne eivät ole Suomesta.

Nimittäin paypal vaatii luottokortin koska suomalaiselta tililtä ei voi siirtää rahaa paypal-tilille.  Jos tili (paypal-balance) näyttää nollaa niin ainoa mahdollisuus on luottokorttimaksu paypalin kautta. (Ellei sitten joku ulkomainen kaverisi siirrä sinulle rahaa omalta tililtään.)

Eli homma toimii niin että maksaessa paypal toimii välikätenä ja veloittaa luottokortilta summan minkä maksavat sitten eteenpäin (mitä nyt ryöstävät välistä 3% palkkion)   

I have known many adults who have treasured throughout their lives some of the books they read as children. I have never come across any adult or adolescent who had outgrown comic-book reading who would ever dream of keeping any of these 'books' for any sentimental or other reason.- Fredrik Wertham

emmi

• krooninen kiukuttelija
  • Jäsen
« Vastaus #20 : 18.09.2005 klo 12:53:32 »
kierot paskiaiset. tiesin ettei pasifisteihin voi luottaa. >:(