Tuukan töitä olis kiva nähdä täällä taas useamminkin! Oma tuttu tyyli tallella mutta entistä kehittyneempänä - hyvä! Kuu-ukko oli kieltämättä aika kuumottavan tyylikäs ja vois sopia t-paidan lisäks vaikka tatuoinniksi jos sellaisia harrastaa.
Velin sivu oli varsin tyylikäs, ja tuo Ezulin ehdottama korjaus toimisi hyvin ja toisi pikkuruudut huomattavasti paremmin esille. Nainen on onnistunut, ja vikan pikkuruudun silmä suorastaan vangitsi katseeni - kauniisti piirretty ja tussattu! Miinusta noista ukkojen jaloista, kuten muutkin totesivat. Vasemman puoleisen kengät ovat jotenkin keskeneräiset (en tiedä miksi mutta mulle tuli ekana mieleen sellaiset aidot hollantilaiset puukengät) ja oikeanpuoleinen taas on varsin eriskummallisessa asennossa.
Phenom: Kvaakin kultainen sääntö: jos haluaa ruoskintaa on syytä ruoskia myös itse

Ei jostain syystä oikein minulle kolahtaneet nämä työt, vaikka lappalaiskuvassa oli kyllä mukavan voimakkaat ja "lappalaiset" värit ja revontulikin varsin onnistuneesti maalattu. Viimeinen hiilityö oli paras ja yksinkertaisuudessaan tyylikäs.
Tässä multakin jotain hyvin pitkästä aikaa. Ostin sarjisblogiani varten pro marker-tusseja ja innostuin kovasti värittelemään niillä. Väri tuntuu suorastaan soljuvan kynästä ja levittyy ihanan tasaisesti verrattuna aiempiin sekundatusseihini. Jokaisen euron väärttejä. Kenties jotkut "old school"-kvaakkilaiset muistavat Titta&Tatu-sarjakuvani, jonka pääpirut piirtelin tussi-huuruissani vähän tylsään poseeraukseen, mutta onhan tää edes hieman ajankohtainen