Author Topic: Minun oma Batman sarjis  (Read 8863 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jho

• Jäsen
Re: Minun oma Batman sarjis
« Reply #15 on: 12.07.2005 klo 14:14:48 »
Jos Batman-tarinakaksikkosi on tosiaan toimiva ja hyvä, niin silloin sen luulisi toimivan myös ihan itse kehittelemilläsi hahmoilla? Luulis olevan hauskaakin keksiä oma viittasankari ja superrikollinen. Tekijänoikeusprobleemitkin olisivat poispyyhkäistyt.

Meinasin ehdottaa samaa, mutta kun kaverin nikkikin on Batman, hän on varmaan rakentanut tarinan voimakkaasti juuri batmanin ympärille.
Olen silti samaa mieltä; omat hahmot kunniaan!
Kivempi ittekkin katella omia, täysin omakeksimiä juttuja. Batman sarjakuva olisi kuitenkin täynnä kaikenmoista gotham cityä ja lepakkoluolaa mitkä on keksitty joskus kolkytluvulla.

Mutta mitä teetkin, tee se tyylillä.

Samperi

• Jäsen
« Reply #16 on: 12.07.2005 klo 15:37:37 »
Aiemmin tuntemattoman sarjamurhaajan nostaminen "sankariksi" tämän puolustellessa tekojaan ensimmäisessä osassa ja tämän jälkeen vedettäessä matto jalkojen alta uuden synkän sankarin taholta, kuulostaa erittäin hyvälle idealle.

Minulta ehdottomasti ääni uusien hahmojen luomisen puolesta.

…ja me kvaakkilaiset emme koskaan kerro, kellekkään, millekkään, mihinkään, että kyseessä oli alunperin Batman tarina…

Ja onnea matkaan.
Se mikä ei tapa,
sattuu niin samperisti.

Lurker

• Valvoja
« Reply #17 on: 18.07.2005 klo 20:57:08 »
<snip>Siitä tulisi kaksi osainen joista ensimmäinen olisi jokerin näkökulmasta ja se osa olisi psykologinen ja käsittelisi jokerinm inhimillisyyttä ja sitä ettei hän aina pahaa tarkoita ja toinen osa olisi taattua batman tavaraa batmanin näkökulmasta jossa jokeri tekisi jotain niin kauheaa että sympatiat tulisi takaisin batmanin puolelle uja loppuhuipennus olisi huikean psykologinen joka koskisi batmania ja panisi ihmiset ajatelemaan maailman menoa. <snip>

Tuota noin... tämähän on Tappavan pilan juonikuvaus.

Tee vain se kolmas tarina Batmanin elämän rakkauden näkökulmasta. Tarkoititko Robinia?

Tero Mäntylä

• Peliohjelmoija?
  • Jäsen
« Reply #18 on: 18.07.2005 klo 21:39:53 »
Eikä kyse ole välittämisestä, vaan rehellisyydestä. Jokainen kunnioittaa toisen tekijänoikeuksia, isot pienten ja pienet isojen. Siitä se lähtee.

Doc Lomapäivä. Täydellisesti sanottu.

Fanfiction puolelle tuo kyllä loppujen lopuksi menisi. Netti julkaisu olisi mahdollinen. Samalla voisi jännätä tuleeko DC:ltä viesti että he haluavat tuon materiaalin pois netistä. Tuskin. No jos juttu kiinnostaa niin toki se kannattaa kirjoittaa. Jos saa käsiksen kasaan asti niin jo pelkästään se on loistava saavutus. Eteenkin jos lopputulos on jotain jonka joku pystyisi myös piirtämään.

Yritän kovasti keksiä millä salanimellä VesaK ne sarjakuvansa teki (ja missä roolissa... käsikirjoittaja, piirtäjä... luultavammin editori) joilla tuli miljunääriksi.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Reply #19 on: 19.07.2005 klo 14:41:17 »
Doc Lomapäivä. Täydellisesti sanottu.
Yritän kovasti keksiä millä salanimellä VesaK ne sarjakuvansa teki (ja missä roolissa... käsikirjoittaja, piirtäjä... luultavammin editori) joilla tuli miljunääriksi.

Ehkä se sittenkin oli vain unta, ei minusta oikeasti tullut miljonääriä sarjakuvilla vaan hilavitkain-keksinnölläni joka mullisti hiivaleipä- ja lattiavahateollisuuden. Mutta Lepakkomiehellä ei (,eikä punarinnalla) ollut mitään tekemistä asian kanssa. 
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Lind JR.

• oikee meka agtiivi.
  • Jäsen
  • "omapa on mielipiteeni."©
« Reply #20 on: 02.08.2005 klo 15:19:55 »
mulla on semmonen ongelma et kun piirrän sarjiksia niin paperi aina ruttaantuu onko tähän vinkkei...
Tehovinkki: täällä on keskustelu jossa puidaan enemmän tota asiaa, mutta äkkiä: paksumpi paperi ja kädet puhtaaks. hyvä kuivaus käsille kun olet pessyt ne.

ja oon pistänyt ton pätmänin muhimaan ja teen nyt omaa sarjaa nimeltä koston enkeli
nimi vaikuttaa lupaavalta, kunhan et pistä siihen alkuun Die hard sanoja. :P
miksi minä aina sanon viimeisen sanan keskusteluissa?

Tuukka

• Vaivainen
  • Jäsen
  • Words of wisdom ->
« Reply #21 on: 07.08.2005 klo 21:02:11 »
Käytä kovaa lyijykynää ja kumita varovasti.
<- Klikkaa, tsekkaa ja kommentoi :)