Kirjoittaja Aihe: Lupus  (Luettu 13366 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pösse

• Rookie
  • Uusi jäsen
  • Yar!
Re: Lupus
« Vastaus #30 : 12.06.2006 klo 02:04:39 »
(1. posti! Uskaltauduin viimein pistämään viestiä)

Oikein mallikasta työtä, kieltämättä. Tuskin minun enää pidä luetella kaikki lukuiset ruusut ja vähäiset risut, mitkä muut ovat jo bongailleet sarjiksen sivuilta. Pitää kyllä nostaa hattua, että Jho:lta löytyy taitoa ja kaiken kukkuraksi pitkäjännitteisyyttä (josta minulla ei ole tietoakaan, mikä lienee myös yksi syy miksi en saa ikinä mitään aikaseksi  :().

Tuosta logosta/kansikuvasta en oikein tiedä. Kuten joku jo tuossa taisi jo mainita, niin teksti menee hassusti tuon kuvan ympäri. (tai sitten itselläni ei ÄO riitä..). Pistähän vielä mietintämyssyyn tuo, kyllä siitä hyvä tulee!

Näin jatkoa odotellen..

egets

• Ruma Ankanpoikanen
  • Jäsen
  • Your Love In Flames, baby !
« Vastaus #31 : 12.06.2006 klo 02:31:23 »
 :D Hei tamahan oli hyva tarina, jain ihan koukkuun ja sehan on hyvan tarinan tarkoituskin etta sita haluaa lukea lisaa !!! Mua ei ollenkaan haitannut se runotyyli, tulee sellainen melangoolinen olotila ja suomalainen metsa mieleen *huokaus* Mista sulla on tullut inspikset tarinaan ?

Jho

• Jäsen
« Vastaus #32 : 12.06.2006 klo 22:33:36 »
Kovasti kiitoksia kauniista sanoista, kovin otettu olen.
Heikohkosti on tullut informoitua Lupuksen kehityksestä, ajattelin että voisin siis jotain tietoja tässä julkistaa jos jotain sattuisi kiinnostamaan:

Sivu1

Täysikokoisena

Sivu2

Täysikokoisena

Ja sitten pari faktaa  :P:

•Kaavailen Lupukselle 2007 kesä-syys julkaisua, ja se saatetaan julkaista ihan oikean julkaisijan kautta. Juttelin tuossa pari päivää sitten yhden LIKE:llä työskentelevän jampan kanssa, ja vaikutti ihan lupaavalta. Saapa nähdä.
•Lupuksen kanneksi ei tule aiemmin näyttämääni logoa, postaan lopullisen-/lähes lopullisen kannen tänne jahka saan sen viimeisteltyä.
•Lupusta on tussattuna 4 sivua, lyijykynäiltynä 6 sivua, ja käsikirjoitus on valmis (kuvakäsikirjoitusta n.30 sivua. hiukan hajallaan  :))
•Lupuksesta tulee käsikirjoituksen mukaan n.80 sivuinen.
•tarina jää kesken.

EDIT: Jep, elikkä kesä-syyskuun julkaisu ei tule tapahtumaan, edelleen on hyvin mahdollista että alppari tulee ulos 2007, mutta ei ennen talvea, paljon anteeksi molemmille teille jotka odottavat lehteäni :D
« Viimeksi muokattu: 29.04.2007 klo 17:05:49 kirjoittanut Jho »

Lind JR.

• oikee meka agtiivi.
  • Jäsen
  • "omapa on mielipiteeni."©
« Vastaus #33 : 14.06.2006 klo 21:38:11 »
mukavaa kuulla taas lupuksen edistymisestä.
miksi minä aina sanon viimeisen sanan keskusteluissa?

Jho

• Jäsen
« Vastaus #34 : 21.07.2006 klo 00:48:58 »
Alkaa tämä kansi valmistumaan, jotta meinasin laittaa tännekkin. Ei ole vielä ihan valmis mutta kun kerran kuvasin, niin tässäpä tämä:

Katso toki oikean kokoisena tästä!

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #35 : 21.07.2006 klo 01:07:22 »
Jho. Kannesta näyttää tulevan komea. Osa hahmoista näyttää oikein hyvältä. Mm. ritari ja susi.

Eikö sulla muuten ole skanneria?

8]

Jho

• Jäsen
« Vastaus #36 : 21.07.2006 klo 02:58:50 »
Jho. Kannesta näyttää tulevan komea. Osa hahmoista näyttää oikein hyvältä. Mm. ritari ja susi.

Eikö sulla muuten ole skanneria?

8]

Eikun se on enkeli eikä ritari, ja susi haluaa mielummin että sitä sanotaan Väinöksi (todiste) :)

Ja on mulla skanneri, mutta kun se on A4 skanneri, niin tuottaa photoshoppausta tuo skannaaminen, ja kun ei tuo ole vielä valmis. Nuo ylemmät porttikuvat esim. skannasin.
Oli mulla hetken Mustekin A3 skanneri, mutta se lopetti toimimasta viikossa :/
Kattoo jos vaikka sais rahaa jostain joskus..

Pösse

• Rookie
  • Uusi jäsen
  • Yar!
« Vastaus #37 : 24.07.2006 klo 16:33:59 »
Mainioita nuo pari kolme ekaa sivua. Tykkään. Mutta kuules, tuossa nuo tussin eri sävyt ehkä näkyy turhan selkeästi, eikös kannattaisi muuttaa Photoshopissa tai jossain muussa kuvanmuokkausohjelmassa Black/Whiteksi. Ei jäisi ikäviä sävyjä tuohon. Juu, ei muuta. Jatkakaa.

Jho

• Jäsen
« Vastaus #38 : 24.07.2006 klo 19:47:48 »
Mainioita nuo pari kolme ekaa sivua. Tykkään. Mutta kuules, tuossa nuo tussin eri sävyt ehkä näkyy turhan selkeästi, eikös kannattaisi muuttaa Photoshopissa tai jossain muussa kuvanmuokkausohjelmassa Black/Whiteksi. Ei jäisi ikäviä sävyjä tuohon. Juu, ei muuta. Jatkakaa.

Eiköhän ne kopioidessa katoa.
Ja ellen saa käsiini A3-skanneria niin tietokone ei pääse lähellekkään tätä sarjista :)

Jho

• Jäsen
« Vastaus #39 : 27.09.2006 klo 23:21:29 »
Laitanka tämän päivän työn hedelmää, kun onnistui omasta mielestä ihan hyvin.
Asento on vähän jäykkä, tiedän. Mutta tässä Satu suree maailman pahuutta ja ankeutta. Kyllä silloin pitääkin olla vähän jäykkänä :)

isompana

Juu, ja sivu nro 12 on tosiaan kyseessä, tällä viikolla päästään varmaan jo jonnekkin s.14 tienoolle. Ja kuvakäsikirjoitus menee sivulla 27. Kässäri on valmis. Olen vähän jäljessä aikataulusta, mutta tällä menolla saan sen kiinni, ja 2007 julkaisu on ihan mahdollinen.

EDIT:
Laitoin tuohon tämän ketjun ensimmäiseen viestiin talun mihin päivitän aina että miten paljon olen saanut valmiiksi.
« Viimeksi muokattu: 28.09.2006 klo 11:10:08 kirjoittanut Jho »

Teräskäsine

• Jäsen
  • Punk's not dead
« Vastaus #40 : 26.10.2006 klo 15:14:21 »
Minusta oli kiva lukea sarjakuvaasi.Ensimmäiseksi oli mukava huomata,että piirsit omalla tyylillä etkä millään mangalla.
Kansi oli upea ja sulavemman näköinen kuvitukseltaan kuin sarjakuvasi,tietenkin kun on kansi kyseessä niin siitähän haluaa tehdä aina tosi makeen.Sinulla näyttää olevan paljon motivaatiota sarjakuvasi tekoon,jota ei monelta aina löydy.Suomalaisuus paistaa hyvin läpi :)

jatka samaan tyyliin ;)
« Viimeksi muokattu: 26.10.2006 klo 15:21:17 kirjoittanut teräskäsine »

Uroskana

• Vieras
« Vastaus #41 : 29.10.2006 klo 23:08:01 »
Kansi oli upea ja sulavemman näköinen kuvitukseltaan kuin sarjakuvasi,tietenkin kun on kansi kyseessä niin siitähän haluaa tehdä aina tosi makeen.

Tai sitten muutaman (?) vuoden kehitys tekee taidoissa ihmeitä. ;) (Minkäs koulun päättötyö tuo ykkönen olikaan, peruskoulun vai...?)

Mutta siis, en voi muuta sanoa kuin että tykkään, samat sanat kuin muillakin. Etenkin sivun 15 putoaminen miellytti ja siitä seuraavan sivun tontun repliikki "minä mitään menossa ollutkaan" nauratutti. Jatkoa odotellessa...

Jho

• Jäsen
« Vastaus #42 : 30.10.2006 klo 14:19:36 »
teräskäsine:
Niinkuin Uroskana tuossa arvelikin, niin tosiaan kolmen vuoden kokemus tuo taitoihin upgreidiä aika mukavasti jos yhtään harjoittelee (ykkös Lupus on tehty 2003-2004 ja tuon uuden alpparin kansi muutama kuukausi sitten).
Mutta kiitoksia kovasti kehuista, huomaan olevani aika riippuvainen niistä, ja aina kun täälläkin saan tuollaista positiivista palautetta, alkaa kynä taas kummasti käydä :)

Uroskana: Jep, niinkuin tuossa tk:lle sanoin, niin kyllä vaan pari kolme vuotta piirtämistä lahjoittaa piirtämiskokemuspisteitä.

Todella hyvä jos tykkäät Tontusta, se kun on tuossa tulevassa alpparissa aika isossa osassa. Muutenkin olen saanut aika negatiivista palautetta kaikista osista ykkösessä "joiden oli tarkoitus olla hauskoja", jotta helpottaa kovasti tietää että jonkun mielestä oikeasti olivatkin (siis hauskoja...).

EDIT: Niin, ja tosiaan, lukion päättötyö oli kyseessä. Steinerissa tehdään 12-luokan lopuksi jotain suurta.
« Viimeksi muokattu: 30.10.2006 klo 21:21:08 kirjoittanut Jho »

Jho

• Jäsen
« Vastaus #43 : 16.11.2006 klo 18:43:15 »
Pääsin vihdoin toisen kymmenen paremmalle puolelle, joten ajattelin laittaa tänne sen kunniaksi jotain. Tuumasin että tämmöinen kuvan valmistuminen vaiheittain voisi olla ihan kiva.

Tässä siis ensimmäinenkuva. Lyijärit on tehty ja vähän paksumpia tusseja laitettu huopakynällä.

isompana

Seuraavaksi tulee tussiteräilyä. Kertokaa toki missä kohtaa menee metsään ja missä oikeaan suuntaan. Toki kaikennäköinen elämöinti tässä topicissa lämmittää sydäntä :)

Jho

• Jäsen
« Vastaus #44 : 26.04.2007 klo 01:14:45 »

isompana

Jep. Eipä pahemmin vaiheita näkynyt, mutta tässä valmis kuva :/

isompana