En minä mikään pintakiiltofani ole. Pidän esim. Millerin rosoisesta tyylistä oikein kovasti juuri siksi, että siinä kromi ei kiillä.
Toivottavasti ruotsalaiset sallivat sitten sen, että minä "hymähtelen" heidän suosikkiensa kökköiselle kynänjäljelle...
En kuitenkaan usko, että Suomi-sarjakuva on sen jämähtäneempää, kuin vaikka ruotsalainen. Se on ehkä vain erilaista. Minun mielestäni suomalaisten ei kannata lähteä apinoimaan liiaksi muualla vallalla olevia tyylejä... jostakin muualta katsottuna Suomi voikin näyttää yllättäen uranuurtajalta ja "tuhertelijat" (Ei mitään otsasuonet pullollaan kirjoitettua vastakommenta kiitos!

) hyvinkin takapajuisilta. Makuja on monia.
(Ja nykymusiikista vielä: kyllähän nykyäänkin ON bändejä, joissa kaverit osaavat soittaa, mutta esim. nykyrock koostuu pelkästä (AAAGH! YLEISTYS!) kitaran "hakkaamisesta" ja peltien kolinasta... ilmeisesti yritetään kuulostaa jotenkin rankalta, mutta rankkuus ei mielestäni synny metelistä, vaan voimasta... joku saa aikaan huuliharpulla kovempaa heviä, kuin joku toinen kolmella sähkökitaralla) <- Off topic soopaa 8)