Okei. Olen uusi tällä foorumilla ja kirjoitin juuri pitkän sepustuksen siitä kuinka sain kutakuinkin hermoromahduksen siitä, että Don Rosa käsittää Roope Ankan kuolleen vuonna 1967. Vieläpä olisi tiemmä samainen Barksin et kollegoitten kulttuuriperinnön raiskaaja sitäkin mieltä, että Pulivarikin on kuollut ja Iines Ankka on itse asiassa mies! Pitkään pohdittuani olen päättänyt kysyä seuraavaa: Onko tällaista ilmiötä tavattu enemmänkin? Tiedän kyllä, että esimerkiksi Nikolai Gogolin väitetään kieltäneen vanhoilla päivillään koko tuotantonsa, mutta hän kai ei sentään piirtänyt Aku Ankkaan... Mutta että jos uskallan vielä ryhtyä tutkiskelemaan tunnettujen ankallisartistien haastatteluja ja sen sellaisia, niin törmäänkö jatkossakin ehkä johonkin sellaiseen, että artisti 1 halusi järjestää joukkomurhan Ankkalinnassa, artisti 2 toteutti homman konekiväärillä ja artisti 3 viimeisteli ydinpommilla artistin 4 huutaessa että hyvä jäbät, juuri tuota minäkin halusin! Pelottaa kyllä kysyäkin, kysyn silti... Ja anteeksi kun menin uutena jäsenenä yrittämään keskustelunavausta; en tiennyt, ettei se käy!