Täh täh. Sekin näkyy sitten aikaistuneen melkein kuukaudella.
Riippuu mihin Kuplii tapahtumaan vertaa, lähes kolmella kuukaudella tuolla laskutavalla jos miettii 2008, 2011.
No, oletettavasti niillä keleillä ei teinit enää roikottele puolipukeissa Sorsapuistossa.
Sinä loputon optimisti.
Järkeä ja logiikkaa on turha tuoda ihmisiin, eritoten teineihin. Kiinteälle kalenteripohjaiselle ilmastomallille voidaan sanoa täällä heipat. Masliskuussa voi olla+15° ja aurinkoinen keli yhtä lailla kuin -23° pakkasta. Koska emme näe tulevaisuuteen 100% varmuudella ilma voi olla täynnä kevättä, lumisadetta tai räjähteillä varustettuja drooneja..
Tarkoitit ehkä Desucon Frostbite tapahtumaa?
Itse olen haitannut muutamaa sarjakuva/Sci-Fi tapahtumaa läsnäolollani ja osallistumisella tekemiseen. Ihan aikuisten oikeasti yritetään ettei olisi toisen kanssa päällekkäin jotta eivät söisi toisiaan.
Tai olisi juuri jonkun isänpäivän, äitienpäivän tai muuten esimerkiksi juhlapyhien aikaan että joku rantautuu paikalle.
Allekirjoittaneen ja Reiman tiedossa on se että Tampere Kuplii tarjoaa siis vapaaehtoisia auttamaan juuri siinä näkymättömässä logistiikassa Arctic Lights Comic Con tapahtumassa jos tätä foorumia joku ulkopuolinen minulle vieraasta syystä lukee.
Ja on pääsyy miksi tapahtumassa on kotimaisten sarjakuvantekijöiden edustusta.
Itse pidän tärkeänä. Sarjakuvantekijä ei ole mikään rahasampo uravalintana ja markkinointi ei lukeudu alan vahvuuksiin.
Cosplay laumat kuuluvat sekä Tampere Kuplii että Arctic Lights Comic Con tapahtumiin. Niiden juttu.
Muista en voi sanoa mutta omaan kävijäkyselyyn Arctic Lights Comic Conilta annoin enemmän ruusuja ja tietenkin toivoin enemmän koti- ja ulkomaista sarjakuvaohjelmaa.