Olin yhdellä kojulla, kun siihen tupsahti joku tarkastaja lehdykkänsä kanssa tarkastamaan ettei ollut piraatti-tuotteita. Valvonta siis pelasi ainakin lauantaina! Mutta kiirikö myyjien kesksuudessa sana, että tarkastaja liikkeellä ja kaikki piraati-tavara meni tiskin alle piiloon.
Ymmärtääkseni tiskin alta myytiin lähinnä sarjakuvia.
Kuten sanottu en kierrellyt sitä tilpehööriä nörteille osastoa vaan seurasin ohjelmistoa haastattelin muutamaa ulkomaista tekijää ja hankin sarjakuvia, mutta..
Alueella oli tosiaan tarkastaja ja kiitoksia pelipoliisi osaston ihan oikeaa virkavaltaa joten näppärän riskin olisivat ottaneet.
Itse en kehenkään piraattitavaraa sieltä ostaneeseen törmännyt kumpanakaan päivänä.
Oikeasti kansainvälisen tason tekijöihin ja sarjakuvaa harrastaviin ihmisiin kylläkin ja niihin jotka järjestivät tapahtumaa ja mm takasivat että kotimaisia tekijöitä pääsi asettamaan töitään näytille.
Sekä muutamia jotka tekivät hyväntekeväisyyttä.
Itse laskin molemmat asiat sinne plus kategoriaan, en maksanut lipuista suotta. Mutta hei, ****t kaikesta saa ikävää jos yrittää.
Niille jotka asian eteen tekivät paljon, kiitos. Hyvää työtä. Hiottavaa on ja lastentauteja saa viilattua veks , mutta näinkin erittäin hyvä.