Hämmästyttävän moni kohtaus näytti siltä, kuin ne olis tehty tekoälyllä. Niitä ihme videoita, joita face tulvii ja joissa näytetään vaikkapa miltä Star Wars olisi näyttänyt jos se olis tehty 1950-luvulla ja sitä rataa.
Timo
Väittäisin että on "muna -kana" tilanne.
Elokuvaa tehdessä käytetään "vintage" filtterin ja valaisun yhdistelmää koetetaan tehdä ajankuva. Mutta tekemällä kuten ennen. Eli katsotaan miten Kirby piirsi käyttäen samoja tekniikoita eikä syöttämällä tekoälylle " Kirby tyylinen". Tekoäly kun vaan kopioi/ varastaa.
Pysyen Kirbyssä mutta Jackista Vanessaan
Muuten vaikutti hyvältä, mutta se möreä-ääninen Sue. Voi helvetti, ei sovi yhtään! Oisko sitten muutenkin retrohenkisyydestä huolimatta tuotu sitä naiskuvaa 60 vuotta eteenpäin tähän aikaan. Sellainen avuton näkymätön tyttö ei välttämättä menisi enää läpi nykynuorisolle.
Möreä-ääninen?
Okei minulla on ollut muutama eksä joiden äänensä on minun tenorihtavaan ujellukseen verrattuna basso, mutta vaikka olen omaa kuuloa huoltanut työkoneilla ja metallimusiikilla en tuosta saa möreää.
Näistä makuasioista voi tietty vaan riidellä, mutta samoin kuin Shalla-Bal ei haittaa minua ei sekään että Sue on pätevä osa ryhmää kuten sarjakuvassakin eikä pelkkä pin-up koriste.
Malice ei syntynyt tyhjästä sekään.
Tässä kun juuri Sue Richards/Storm on lähimmäs onnistunut tähän asti.
Toistaiseksi on tästä rajallisesta näytöstä tullut varovaisen toiveikas oletus. Lähdemateriaali on kunnossa ja sitä on paljon joten pettymystä on helpompi odottaa.
Ihmeneloset on ollut scifiä, isoa scifiä hirviöillä ja vaikealla perheellä. Kaikissa neljässä edellisessä on ollut hyvää mutta kokonaisuus on aina ollut vähemmän kuin osiensa summa.