Author Topic: Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.  (Read 1507 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Reima Mäkinen

• Jäsen
Vs: Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
« Reply #120 on: 16.06.2014 klo 15:34:12 »
Onkohan ketään joka seuraa AoS-sarjaa eikä ole nähnyt Kapu2:ta..?
En mäkään ole nähnyt kumpaakaan Kapua enkä Avengersia. No, luulen että olen niin pihalla näistä senkin vuoksi että muutenkin mulla on nuo Marvel-lehdet aika vähällä lukemisella (Kvaakin asteikolla). Spoilereitakaan en pelkää.  8]
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Reply #121 on: 16.06.2014 klo 15:42:59 »
En mäkään ole nähnyt kumpaakaan Kapua enkä Avengersia. No, luulen että olen niin pihalla näistä senkin vuoksi että muutenkin mulla on nuo Marvel-lehdet aika vähällä lukemisella (Kvaakin asteikolla). Spoilereitakaan en pelkää.  8]
Oho! Toi on kyl jo harvinaista! Luulin, että kvaakissa kaikki olis nähneet edes Avengersin...sen verran paljon siitä puhuttu ja hehkutettu.
No eiköhän se kohta tule jo televisiostakin.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Lurker

• Valvoja
« Reply #122 on: 16.06.2014 klo 16:12:03 »
Pitäisi varmaan joskus se Thor 2 katsoa myös... No, kunhan tulee Netflixiin.

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Reply #123 on: 16.06.2014 klo 17:00:26 »
Pitäisi varmaan joskus se Thor 2 katsoa myös...
Joo, minusta se ykkönen ei ollut niin huono kuin mitä siitä puhuttiin. Mutta yleisemmin kohdallani on ollut kyseessä ihan se klassinen "petetty asiakas ei hevillä palaa" ilmiö. Jotain ekoja hämiksiä, X-miehiä ja rautamiestä tullu leffassa katottua, mutta yleisesti ottaen leffat on nykyään niin paskoja että priorisoin laadukkaisiin televisiosarjoihin. Lennoilla tuli sitten myös leffoja aika tuoreeltaan kärkyttyä, mutta viime vuosina ei ole tullut niin paljon lenneltyäkään.  :)
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Reply #124 on: 16.06.2014 klo 20:01:57 »
Onkohan ketään joka seuraa AoS-sarjaa eikä ole nähnyt Kapu2:ta..?

En ole nähnyt edes ykköstä.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Reply #125 on: 16.06.2014 klo 21:03:12 »
Minäkään en, vielä. Minulla on se DVD:nä, mutta kun noita on katsomattomia useita satoja niin kestää vielä ehkä hetken ennenkuin se pyörähtää lautaselle. Kakkonen jäi kanssa, valitettavasti, näkemättä. Samoin Kapu kakkonen, vaikka ykkösestä tykkäsin aika paljonkin.

Ja silti olen ihan hyvin Agents of S.H.I.E.L.D:issä mukana pysynyt. Ei se nyt mitään rakettitiedettä suoraan sanottuna ole, vaikka ihan ok sarja on ollutkin.

Condi

• Uusi jäsen
« Reply #126 on: 16.06.2014 klo 21:15:24 »
Tiedä sitten mitä kytkennällä elokuviin lopulta haetaan.

Todennäköisesti haetaan juuri sitä, että ne leffatkin tulisi sitten katsottua pikimmiten (ts. money, money, money).

Itse jouduin tämän tv-sarjaksi puetun mainoksen uhriksi siinä määrin, että seurattuamme Shieldin agentteja jenkkien tahtiin kävin katsomassa Kapu2:n sopivassa välissä suurinpiirtein ensimmäisen viikonlopun aikana ja patistin vaimonikin seuraavan päivän näytökseen ennen jatkoamme sarjan parissa. Olen myös ihan tyytyväinen ratkaisuuni ja odotan jonkinasteisella innolla uutta tuotantokautta.

Sarja on siis mielestäni toisaalta ihan viihdyttävä ja toisaalta taas toimii hyvänä "täytteenä" marvel-leffauniversumia kansoittaessa. Tosin olen jonkinmoinen marvelisti, joten olen ehkä jäävi sanomaan yhtään mitään painavaa aiheesta. Näillä tähän mennessä tulleilla näytöillä tulen katsomaan kaiken marvelin oman studion tekemän sitä mukaa kun elokuvia ja sarjoja julkaistaan. Nimenomaan yhteisuniversumi on se seikka, joka on ks. sarjakuvapuolellakin minusta kiinnostavin elementti ja marvel on hyvää vauhtia rakentamassa samanlaista konseptia liikkuvienkin kuvien puolelle.

Marvel-leffoja voi katsella ihan huvikseen ja oikeasti hyvät elokuvat on sitten asia erikseen. Saman voisi sanoa myös sarjakuvista. Marvel-leffoja en vielä yhtään oikeasti hyvien elokuvien sarjaan laske, kuten en myöskään marvelin sarjiksia (hmm... paitsi suomeksijulkaistuista ehkä Marvelsin ja mahdollisesti Millerin Daredevilit).

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Reply #127 on: 22.07.2014 klo 11:14:52 »
Xena tulee mukaan kakkos-kaudelle:

http://www.superherohype.com/news/309257-marvels-agents-of-s-h-i-e-l-d-enlists-lucy-lawless

Varhaiset veikkaukset rooliksi ovat Abigail Brand, Valkyrie, Madame Hydra, tai jopa Jennifer Walters.
t.Q

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Reply #128 on: 23.07.2014 klo 14:24:19 »
Maria Hill esiintyy myös SHIELD kakkos-kaudella, toivottavasti toistuvassa roolissa (nyt kun hänen toinen sarjansa How I Met Your Mother on loppunut)

http://uk.eonline.com/news/561589/spoiler-chat-scoop-on-scandal-supernatural-sons-of-anarchy-the-originals-and-more

Uutisesta tekee vielä merkittävämmän se, että SHIELD tapahtumat kertovat mitä organisaatiolle tapahtuu Cap2 ja AOU välissä, ja koska Maria Hill ja Nick Fury esiintyvät leffassa niin sarjan tapahtumilla on nyt oikeasti merkitystä.
t.Q

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Reply #129 on: 23.07.2014 klo 21:15:03 »
Xena tulee mukaan kakkos-kaudelle:

Varhaiset veikkaukset rooliksi ovat Abigail Brand, Valkyrie, Madame Hydra, tai jopa Jennifer Walters.

Jos pysyvämpi rooli eikä satunnaiseesti vieraileva niin sitten Ms Brand, muut menevät satunnaisvierailujen puolelle.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Reply #130 on: 26.07.2014 klo 12:15:32 »
Pöh, Lawless onkin vain joku veteraani-agentti..

Sen sijaan uutena hahmona on vahvistettu Bobbi Morse eli Mockingbird. Ja AOU-leffaan on vahvistettu neljä nais-pääosaa, joista yksi on vielä mysteeri. Hieman jos olisi toiveikas niin Hawkeye ja Mockingbird ne yhteen soppii..  :)

Ai niin, ja kakkos-kauden pääpahis on [spoiler]Hydra-pomo Kraken![/spoiler]
« Last Edit: 26.07.2014 klo 12:17:29 by q-mies »
t.Q

Vincent

• Jäsen
« Reply #131 on: 26.07.2014 klo 12:41:52 »
Sen sijaan uutena hahmona on vahvistettu Bobbi Morse eli Mockingbird. Ja AOU-leffaan on vahvistettu neljä nais-pääosaa, joista yksi on vielä mysteeri. Hieman jos olisi toiveikas niin Hawkeye ja Mockingbird ne yhteen soppii..  :)

Eiköhän se neljäs ole vain Claudia Kimin näyttelemä tohtori, jolla on jotain yhteyksiä Starkin kanssa. Tuskin neljää uutta supersankaria aletaan (olettaen, että Vision jossain välissä vaihtaa puolta) aletaan esitellä.

Anonyymi Jaarittelija

• Jäsen
  • "I hate Mondays!"
« Reply #132 on: 27.07.2014 klo 10:41:28 »
Kakkos-kausi tulee jenkkilässä siten että kauden puoliväliin sijoittuva tauko täytetään kymmenen jakson pituisella Agent Carter minisarjalla (johon muuten on vahvistettu jo Howard Starkin paluu Dominic Cooperin esittämänä, enää Dum-Dum puuttuu).

Mukana palloilee myös Marvel-sarjakuvien puolella Kostajien hovimestarina tutuksi tullut Edwin Jarvis, tällä kerralla herra tosin nähdään Howard Starkin palkollisena 1940-luvulla... Hetkinen! Nyt taitaa olla aika sijoiltaan!

SDCC 2014: AGENT CARTER Will Include Original Jarvis

Tässä televisiosarjassa antagonistin viitan pukee harteilleen yksi Marvel-universumin merkittävimmistä rikollisista, jonka nimeä ei kuitenkaan vielä kerrottu. Mikähän hahmo voisi siis olla kyseessä?

"Kill one man, and you are a murderer.
Kill millions of men, and you are a conqueror.
Kill them all, and you are a god."
Jean Rostand (1894 - 1977)

Anonyymi Jaarittelija

• Jäsen
  • "I hate Mondays!"
« Reply #133 on: 27.07.2014 klo 14:17:15 »
Agentti Peggy Carterin seikkailujen luotsaamiseen osallistuvat myös nuo maanmainiot Russon veljekset!

SDCC: Joe & Anthony Russo to Direct "Agent Carter" Episodes

"Kill one man, and you are a murderer.
Kill millions of men, and you are a conqueror.
Kill them all, and you are a god."
Jean Rostand (1894 - 1977)

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Reply #134 on: 27.07.2014 klo 22:44:57 »
SDCC 2014: AGENT CARTER Will Include Original Jarvis

tuosta haastattelusta hyppäsi silmille mainita että SSR:stä ei tule SHIELD tällä ensimmäisellä kaudella, mikä viittaa mahdolliseen toiseenkin Carter-sarjaan?
t.Q