Tiedä sitten mitä kytkennällä elokuviin lopulta haetaan.
Todennäköisesti haetaan juuri sitä, että ne leffatkin tulisi sitten katsottua pikimmiten (ts. money, money, money).
Itse jouduin tämän tv-sarjaksi puetun mainoksen uhriksi siinä määrin, että seurattuamme Shieldin agentteja jenkkien tahtiin kävin katsomassa Kapu2:n sopivassa välissä suurinpiirtein ensimmäisen viikonlopun aikana ja patistin vaimonikin seuraavan päivän näytökseen ennen jatkoamme sarjan parissa. Olen myös ihan tyytyväinen ratkaisuuni ja odotan jonkinasteisella innolla uutta tuotantokautta.
Sarja on siis mielestäni toisaalta ihan viihdyttävä ja toisaalta taas toimii hyvänä "täytteenä" marvel-leffauniversumia kansoittaessa. Tosin olen jonkinmoinen marvelisti, joten olen ehkä jäävi sanomaan yhtään mitään painavaa aiheesta. Näillä tähän mennessä tulleilla näytöillä tulen katsomaan kaiken marvelin oman studion tekemän sitä mukaa kun elokuvia ja sarjoja julkaistaan. Nimenomaan yhteisuniversumi on se seikka, joka on ks. sarjakuvapuolellakin minusta kiinnostavin elementti ja marvel on hyvää vauhtia rakentamassa samanlaista konseptia liikkuvienkin kuvien puolelle.
Marvel-leffoja voi katsella ihan huvikseen ja oikeasti hyvät elokuvat on sitten asia erikseen. Saman voisi sanoa myös sarjakuvista. Marvel-leffoja en vielä yhtään oikeasti hyvien elokuvien sarjaan laske, kuten en myöskään marvelin sarjiksia (hmm... paitsi suomeksijulkaistuista ehkä Marvelsin ja mahdollisesti Millerin Daredevilit).