Kaikillehan olen täällä kertonut, että Hämis oli niitä lehtiä joka jysähti takaraivoon, ja sen takia olen pitkälti sarjakuvia kerännyt. Sitä ennen kuitenkin ostelin pitkälti Nintendo-lehtiä, Batmania, Teräsmiehiä, Haamujengiä ja muuta semmoista divarista. Nämä menivät yleensä muutamalla pennillä, ja Haamujengit sain usein ilmaiseksi, koska divarinpitäjä antoi huonokuntoiset lehdet ilmaiseksi.
Taskukirjat ostin aina lähiluukkukioskilta, joka nyttemmin on poistettu. Taskukirjat oli silloin semmoinen "kun on riittävästi rahaa, niin saanpahan luettavaa muutamaksi viikoksi" tyyppinen hanke, joka oli melko harvinainen. Roope-Setä tuntui silloin jotenkin nihkeältä lehdeltä ja jotenkin hahmotin sen aikuisten Aku Ankaksi.
Teräsmies oli ensikosketukseni sci-fi maailmaan siinä missä Hercules tv-sarja oli ensi kosketus fantasia maailmaan. Nämä johtivat kaikkiin muihin. Muistan myös kuinka pitkään etsin MAD lehden Gremlins aiheista numeroa, koska kys. elokuva oli silloin suosikkini. Lopulta se löytyikin markan hinnalla.
Hämis tarttui käteeni naapurin jäbältä, erään kaverini isoveljeltä. Se oli joku Carnage numero, se ensimmäinen lukemani. Aluksi luulin Hämistä joksikin erilaiseksi Batmaniksi. Hämiksen asu näytti tosi hurjalta, koska niihin aikoihin Ben Reilly oli Hämis lehden kuvioissa.
Lainailin monia kuukausia kyseiseltä jäbältä Hämiksiä, kunnes häneltä lopulta meni hermot, ja hän vaati että pyytäisin äidiltäni että tämä tilaisi minulle oman (joka siis tarkoitti kuukausien ruinaamista.). Hän roudasi minut faijani kanssa johonkin divariin jossa sitten sain vihdoin hankkittua ensimmäisen Hämikseni. Se oli numero 3/1990. Musta puku kannessa näytti tosi hurjalta silloin, ja tietenkin halusin hankkia loputkin lehdet joissa Hämiksellä oli mustapuku.
Myöhemmin sitten vuonna 1998 lopulta ruinaukseni meni läpi ja sain Hämiksen kotiin tilattuna. Sitä ennen faija osti kioskilta numeron 9/1998 jonka Kameleontti tarina oli