En vaan Thor 1 olisi voinut olla esiosa Avengers 1lle kun Thorissa esiteltiin artefakti (kosminen kuutio) ja Loki oli pääpiruna molemmissa.
Tässä on useampikin kuvio jota voivat käyttää. Eikä vain Avengers 2ssa.
Kävin tänään katsomassa 2Dna pojan kanssa, tipahti molempiin oikein kelvollisesti.
Kummasti lähirivien teinit (>50vuotiaat) hiljenivät kun juniori juuri ennen trailereita päätti tivata moniko äitinsä kertomista jutuista "isäsi muuten sitten vetää elokuvateattereissa mölyäviä pataan eikä vaan uhkaa" pitää paikkansa.
Kai se on itse koettava.
suosittelen samaa.
Itsellä ei kotimaisissa lehtien arvioijissa ole oikeastaan kuin ne jotka ajoittain tällä foorumilla muutenkin hyörivät joiden kommentteja sarjakuva/ muista elokuvista voi ottaa mitenkään vakavissaan täysipäisinä kommentteina .
kvaakkia vähemmän seuraaville siis: Asko A Alanen, Toni Jerrman ja Vesa Kataisto.
Jokaisen kanssa olen ainakin jossain ollut täysin eri mieltä, mutta arviot perustuvat muuhunkin kuin liian isoon egoon ja merkkimääräiseen hinnoitteluun.
Ehkä myös Tatu Junni hänen arvioitaan ei ole tullut niin paljoa tsekattua että voisin liittää joukkoon tummaan.
Ja kriitikko kertoo sen oman kantansa, ei Aasojen, Mythoksen tai Cromin totuutta. Omaa päätä on käytettävä ihan itse vaikka se monille onkin ylivertainen koitos.
Ei Thor kaikille nappaa, se on varmaa.
Miten vertautuu ekaan Thoriin?
Loki ja Thor saavat enemmän aikaa.
Tuttu Hiddlestonfani pelkäsi RDJtautia(ihan sama oli sitten rautajamppa tai serlokki sama show) mutta tätä ei yliannosteltu.
Huumoria ja väkivaltaa on jatko-osassa selkeästi enemmän, sotimisesta tulee muitakin mieleen kuin ohjaajan Game of Thrones, sillä hurmetasolla kun ei kuiteskaan liikuta.
kelvollinen jatko-osa mitä ei kuitenkaan järin useasti voi sanoa.
Jatkaa ensimmäistä Thoria ja Avengersia.
Portman parantaa ensimmäisestä elokuvasta.
Toivottavasti auttoi.
Krediiteissä ei mainita oivallista cameota lainkaan. Tiukat asut on varmaan sitten tehty CGIllä...