Kirjoittaja Aihe: Thor  (Luettu 1265 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Thor
« Vastaus #60 : 13.11.2010 klo 20:32:15 »
Entä onko tuon, ja tämän juuri alkaneen uuden välissä tullut yhtään kolmikon mini-sarjaa tms.? Omituista moinen olisi, kun käsittääkseni kyseinen kolmikko on aika suosittu lukijoiden keskuudessa...

Wikin mukaan eivät paljoa ole esiintyneet Thorin lehtien ulkopuolella, ainoa pidempi stintti on Journey Into Mystery #119-125 (Thor-lehti toki) ja 3ssa Herculeksen lehden numerossa.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #61 : 13.11.2010 klo 20:41:16 »
Marvel Fanfareen minisarja kyllä kelpasi. Numerot ovat 34-37, kannattaa tsekata jos sattuu kohdalle.
Joo kannattaa lukea, jossei muuten niin ainakin Vessin piiroksen vuoksi.

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #62 : 14.11.2010 klo 10:31:42 »
En jaksanut perehtyä aikaisempaan keskusteluun eli kerron asiani vaikka se olisikin jo käsitelty;Suosittelen J,Michael Straczynski-Oliver Coipel sekä parinumeroa kuvittaneen Marko Djurdjevicin Thoreja.Olen lukenut kokelmat 1-3 sekä Full Circle albumin mikä ei suoraan jatku J.M.S:sän Thoreista.
Näihin tarinoihin oli helppo hypätä mukaan.
Kello- viiden- tee.

Marvel

• Jäsen
« Vastaus #63 : 13.12.2010 klo 21:25:11 »
Minulla ei olekkaan muuta Thoria Kuin se jossa se kohtaa Beta-Bilin Ensimmäistä kertaa Ja sen tarinan jatko osa  :-\

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #64 : 15.01.2011 klo 23:52:14 »
Walter Simonson esittelee Omnibuksen sivuja Bleeding Coolissa

En ole kauhean innoissani uudelleenvärityksestä, mutta muistikuvani mukaan ainakin alkuperäisen yleisessä värimaailmassa on pitäydytty.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

trendkiller

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #65 : 31.03.2011 klo 21:48:16 »
Jos Ukkosen jumalan fanit eivät olleet lukeneet toisesta ketjusta, niin varmuuden vuoksi täälläkin:

Elokuvan kunniaksi ilmestyy suomeksi Garth Ennisin ultraväkivaltainen Thor: Viikingit. Oikein mainio minisarja, vaikka jotkut tutut hahmot esiintyvät hieman erikoisesti. Lisänä runsaasti Enniksen kieroa huumoria.

Tarinassa tuhat vuotta kirouksen alla seilannut viikinkilaiva saapuu New Yorkiin, ja he kohtaavat tietysti Thorin. Kirousta tutkii Tri Strange.

Eikä tämä ole todellakaan lapsille tarkoitettu.

Ilmestyy Ke 27.4.
Welcome back, Frank.

Vincent

• Jäsen
« Vastaus #66 : 01.04.2011 klo 08:05:52 »
Kävin katsomassa pari kuvaa kyseisestä opuksesta ja näyttäisi olevan ennen tätä Thorin reborn touhua (ei niitsä muuten mitään vikaa, mutta se hihallinen asu näyttää aivan hoopolta)

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeHirviöt
« Vastaus #67 : 30.04.2011 klo 12:43:55 »
Walter Simonson esittelee Omnibuksen sivuja Bleeding Coolissa

En ole kauhean innoissani uudelleenvärityksestä, mutta muistikuvani mukaan ainakin alkuperäisen yleisessä värimaailmassa on pitäydytty.
Tuli tuossa viikolla, ja voin ilokseni sanoa että uudelleenväritys on harvinaisen onnistunutta tällä kertaa ja Simonsonin viivaa ei ole peitetty. Paria absolute-kokoelmaa lukuunottamatta(The Long Halloween ja Watchmen)parasta jälkeä mitä itse olen nähnyt. Suosittelen muillekin kuin Thorin ystäville. Simonson on tarinanikkarina yksi alan parhaita!
"There's nothin' wrong with bein' a son of a bitch."

-- Gaspode the wonder dog (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #68 : 30.04.2011 klo 12:58:26 »
itsellä on irtolehtinä tuo Simonsonin  kausi. pitääkin lukea uudestaan
Suosittelen muillekin kuin Thorin ystäville. Simonson on tarinanikkarina yksi alan parhaita!

tähän lauseeseen on helppo liittyä. Simonsonin kerronta on kieltämättä mannaa ja ehkä parhainta Thoria ikinä ja kevyesti vertailukelpoista muunkin kuin oman lajityypinsä l.supersankarisarjakuvan kanssa.

Feikki

• Jäsen
  • "Truth is revealed in the smallest detail"
« Vastaus #69 : 30.04.2011 klo 13:55:49 »
IDW julkaisee WALTER SIMONSON’S THE MIGHTY THOR: ARTIST’S EDITION kirjan.

http://www.idwpublishing.com/news/article/1679/
Englanninkielisiä Transformers sarjiksia saa tarjota!

Wladislaw

• Jäsen
« Vastaus #70 : 02.05.2011 klo 11:49:54 »
Mullekin tuli viime viikolla Simonsonin järkäle postissa. Mies sai minulta vielä huikeasti lisäpisteitä siitä, että sammakkosaaga oli omistettu Barksille ja Katapultille. :)

Uudet värit olivat lajissaan onnistuneet, olen samaa mieltä. Sal Buscemakin paikkasi varsin hyvin siinä kohdassa kun Simonson alkoi vastata vain käsiksestä.

Pelastusretki Heliin ja varsinkin Teloittajan lähtö ovat edelleen Marvelin hienoimpien hetkien joukossa mun asteikolla. Ja Surturin tuloa rakennellaan komeasti muiden juttujen taustalla. Tuomion miekan takominen jossain synkässä galaksissa jäi aika tehokkaana kuvastona mieleen, kun nämä jutut nuorena miehenä ekaa kertaa luki.

Vincent

• Jäsen
« Vastaus #71 : 03.05.2011 klo 21:50:27 »
Ilmestyy Ke 27.4.

Täällä tuota ei ole näkynyt viellä(KÄÄN) joten pistin suosiolla tilaukseen.

Yksi kysymy: Haluaisin luke loput Simonsonin Thorit, mutta en tuhlata rahaa suomennettuihin tarinoihin, niin mistä volumista eteenpäin minun pitäisi hankkia Thor visionaires: Walter Simonson-kirjoja?

Vincent

• Jäsen
« Vastaus #72 : 04.05.2011 klo 09:33:24 »
Kolmannessa osassa on osaksi suomeksi tulleita.

Mutta siis myös niitä joita ei olla suomennettu? Muutama jo suomeksi tullut ei haittaa.

trendkiller

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #73 : 04.05.2011 klo 10:12:48 »
Täällä tuota ei ole näkynyt viellä(KÄÄN) joten pistin suosiolla tilaukseen.

Eipä ollu tullu täälläkään (Kainuu) paikalliseen divariin. Myöhässä varmaan?
Welcome back, Frank.

Spunkmeyer

• Jäsen
« Vastaus #74 : 04.05.2011 klo 12:31:53 »
Mulle sanottiin viime viikolla, että Viikingit ilmestyisi joskus tällä viikolla. Taidan odottaa perjantaihin asti kunnes teen seuraavan kauppareissun.

Simonson-omnibus on todellakin hulppea laitos. Mulla meni ensimmäiset parisataa sivua tuttuja tarinoita lukiessa/selatessa kunnes totuin uudelleenväritykseen, mutta kyllä nyt viimeistään kelpaa kun olen päässyt numerosta 362 eteenpäin uusiin tarinoihin! Balder the Brave oli näköjään sijoitettu vähän kömpelösti jatkumon kannalta, mutta mitäs pienistä.
PIRATE CREW - We Don't Innovate. We Imitate.