Miks sulle Mika ei mikään passaa?? x)
Lopeta tilaus ja osta mikä miellyttää,vingut AINA?? :=)
Q=<>
Mua harmittaa se, että uusintoja on nykyään ihan järkyttävä määrä Aku Ankka-lehdessä ja Klassikossa. Ennen oli paljon vähemmän. En kuitenkaan pysty lopettamaan tilausta...olen yrittänyt huonoin tuloksin...kävin ostamssa irtonumeroina Akuni.
Olen valittanut Sanomille tuosta uusinnoista ja täällä kvaakissa, jos jotain tapahtuisi. Et itsekään haluaisi maksaa tyhjästä.
Koko Aku Ankka lehti ja Klassikko tarvitsisi perusteellisen muutoksen, jossa kunnioitettaisiin lukijoita. Klassikko oli ennen Extra, jossa oli pelkkää uutta tavaraa. Jos haluttiin tehdä lehti, jossa olisi pelkkää uusintaa, niin olisivat tehneet eri lehden ja jättäneet Extran rauhaan. Nykyään harmittaa, kun Aku Ankka -lehdessä ja Klassikossa on liian paljon uusintaa...tähän haluaisin muutoksen...valitan, jotta tapahtuisi muutos...taitaa mennä kuuroille korville ja kohta Aku -lehdet lopettavat, kun muutkin lukijat turhautuu uusintoihin.
Muuten lehdissä on hyviä tarinoita ja tykkään niistä, mutta nuo uusinnat ärsyttää.
Olen myös kehunut lehteä esim. Kun joissakin harvoissa Aku Ankoissa on ollut pelkkiä uusia tarinoita...niitä vaan on tosi vähän. Jatkan myös valittamista uusinnoista, niin kauan kun Sanomilla alkaa jotain tapahtumaan.
Yritän myös ensi kerralla kun tilaukseni päättyy, niin ainakin lopettaa tuon Klassikko-lehden...katotaan kuinka käy...sitähän saa ostaa myös irtonumeroina, joten voi olla, että taas löydän itseni ostamasa sitä irtonumerona, kun lopetan tilaukseni. AARGGGHHHHHH! Ikuinen oravanpyörä!
Toivoisin kuitenkin, että molemmissa lehdissä olisi paljon uutta tarinaa tai Suomessa julkaisematonta. Myös pitkät tarinat on nykyäään tapetilla. Nyt kesällä mainostivat, että nyt tulee jatkotarinoita, mutta nekin oli uusintoja. Eikö muka löydy pitkiä jatkotarinoita, joita ei olisi ennen julkaistu. Varmasti löytyy vuosien varrelta paljon tavaraa, kunhan vain viitsii nähdä vaivaa. En ymmärrä mikä Sanomiin on mennyt. Joko ei viitsitä vaivautua tai sitten käytetään uusintoja hirveesti, kun ne on valmiiksi suomennettu. Ei tartte maksaa käännöksistä.
Sitten ihmetellään, kun tilaajat lopettavat. Monessa asiassa Snomien hommissa nykyään aina välillä tulee ikävä aikoja, kun Markku Kivekäs oli siellä hommissa. Kivekäs häpeäisi Sanomien nykytouhua, jos eläisi.