Kirjoittaja Aihe: Ihmesarja 9 äänestys  (Luettu 611 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Blackwing

• Jäsen
  • Kvaak!
Vs: Ihmesarja 9 äänestys
« Vastaus #30 : 24.02.2006 klo 20:52:57 »
Tämä on kyllä vaikea päätös. Miten olisi vaihtoehto "kaikki paitsi Wolverine"?  ;)

Avengersia olen tilannut noin numerosta 300 alkaen ja ostellut tradejä, enkä hirveästi tykkää mustavalkoisuudesta. Joten vaikka olen vanha Kostajat-fani, taidan sittenkin äänestää Hämähäkkinaista. Olisi kiva nähdä hänen taustojaan, kun New Avengersiä kuitenkin joutuu lukemaan.

Saadaanko äänestyksen hävinneitä joskus Suomeen? Ensi vuonna?
Mies hakee työpaikkaa. Haastattelija kysyy:
- Ymmärrättekö hyvin suusanalliset ohjeet ja osaatteko lukea ja kirjoittaa?
- Minä olen filosofian maisteri.
- Siitä nyt viis. Tahdon kuitenkin vielä lisäksi tietää, osaatteko te siis lukea ja kirjoittaa.

V3§a V1tikain3n

• Jäsen
  • kersanttinapalm.com/
« Vastaus #31 : 26.02.2006 klo 11:12:08 »
"Kaikki paitsi Wolverine" olisi hyvä ratkaisu. Juuri viikonloppuna vilkaisin Wolverinen essentiaalia, eikä houkutellut yhtään.

Surffari ja Kostajat  ehkä kiinnostaisi eniten, ja vaikka kallistunkin Kostajien puoleen, toivon silti että Surffarikin saisi oman pokkarin vaikka ensi vuonna.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #32 : 26.02.2006 klo 15:11:26 »
Yhdyn edellisiin kirjoittajiin. Wolverinea lukuunottamatta tosiaan kaikki ehdokkaat ovat hyviä ja ansaitsisivat oman Ihmesarjansa. Tietenkin itse ehkä asettaisin ensisijalle vanhemmat Marvelin tuotokset. Eli lähdettäisiin aluksi julkaisemaan 60-luvun sarjoja ja kun sieltä on saatu kermat päältä (esim. Kostajat ja Ihmenelosia vielä jokunen Ihmesarja ja tietenkin Hämiksen alkupään numerot), niin sitten otettaisiin mukaan näitä uudempiakin.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Crusher Creel

• Uusi jäsen
« Vastaus #33 : 02.03.2006 klo 01:02:09 »
Pannaan kostajia.  ;D
Toivottavasti myös hopeasurffari löytää tiensä ihmesarjaan jossain vaiheessa. Kumma että kukaan ei ole maininnut Hulkkia.

Muista toivoisin Puolustajia ja Thoria. Näitä tuskin tullaan näkemään ihmesarjassa. Ehkä kovakantisina... ?

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #34 : 02.03.2006 klo 10:50:04 »
Muista toivoisin Puolustajia ja Thoria. Näitä tuskin tullaan näkemään ihmesarjassa. Ehkä kovakantisina... ?

Defendereitä kovakantisena olis kyllä hieno temppu... <3

-P.

Zippo

• Lueskelija
  • Jäsen
  • Sitä muuttuu jänikseksi...
« Vastaus #35 : 02.03.2006 klo 11:47:11 »
Imijä ja Puro ovat asialinjalla!

Defendereitä kehiin. Itse en Thorista niin välitä. Rautamiestä vois kyllä pistää tarjolle.

Äänestin Naishämistä.
Aamulla kun heräsin otin vitamiinin, pillerin. Katsoin peiliin ja kauhistuin, kun korvat kasvoi ja mä kutistuin...

bgt

• Jäsen
  • Grrr....
« Vastaus #36 : 02.03.2006 klo 13:03:50 »
Daredeviliä ja Wolverinea Suomessa on julkaistu jo tukuttain. Ei sen puoleen, etteikö olisi jäänyt jotain hyvinkin julkaisemisen arvoista julkaisematta, mutta mieluummin kiinnostaisi yleis-marvel-sivistää itseään muistakin hahmoista.

Hopeasurffariakin toki ollaan suomessa nähty, jopa muutenkin kuin Ihmenelosten sivuhahmona, mutta silti tämä hahmo näistä kosmisuudessaan saa minun ääneni.

Olisi toki ollut perusteita äänestää Hämähäkkinaistakin, kun en hänestä ole nähnyt kuin Roguen tarinan yhteydessä muutamia ruutuja.
Also spracht Blau Tiger.

Jarkko Sikiö

• Valvoja
« Vastaus #37 : 02.03.2006 klo 17:55:08 »
Kumma että kukaan ei ole maininnut Hulkkia.

Tosiaan, kenties Hulkin ongelma on hieman sama kuin Hopeasurffarin: molemmat ovat teemoiltaan kaukana nykytarjonnasta. Itse pidän kyllä vanhoja Hulk-tarinoita vanhahtavuudessaan vetävinä.

Ei hullumpi ajatus lainkaan.

Crusher Creel

• Uusi jäsen
« Vastaus #38 : 03.03.2006 klo 20:04:52 »
Tosiaan, kenties Hulkin ongelma on hieman sama kuin Hopeasurffarin: molemmat ovat teemoiltaan kaukana nykytarjonnasta. Itse pidän kyllä vanhoja Hulk-tarinoita vanhahtavuudessaan vetävinä.

Ei hullumpi ajatus lainkaan.

Tuo ei ole Hulkin ongelma vaan nykytarjonta on suoraan /c:stä. Kysymyshän kuuluu miksi vanhaa kunnon marvel tarjontaa ei käytetä hyväksi nykylehtien sisälmystä muodostettaessa?
Miten olisi marvel (g)old nimikkeellä uusi lehti, jossa ainoastaan -1990(kaikki tuota vanhempi käy jos joku ei pidä tuota tarpeeksi vanhana) tuotantoa meille vanhoille pieruille? Veikkaan että kysyntää on.
Ja tikulla silmään, notta.  ;)

Jarkko Sikiö

• Valvoja
« Vastaus #39 : 04.03.2006 klo 11:06:04 »
Kysymyshän kuuluu miksi vanhaa kunnon marvel tarjontaa ei käytetä hyväksi nykylehtien sisälmystä muodostettaessa?

Egmont toteuttaa juuri tätä linjaa Ihmesarjassa. Mutta DC-spesiaalit tarjoilevat Suomessa väliin jääneitä tarinoita normaalitarkontansa osana eli vieläpä värillisinä, joten DC on tältä osin paremmin edustettu.

Toisaalta Ultimates ja Supreme Power ovat uponneet minuun oikein kunnolla, joten en minä aina nykytarjontaakaan jaksa lytätä. Tänä vuonna kun Megassakin nähdään muuta kuin sitä ikuista Ultimate-Hämistä, Marvel-vuosi näyttää kiinnostavammalta kuin pitkiin aikoihin.

Ja aivan erityinen kiitos Rmäelle, joka uusimmassa Megassa selvästi numero numerolta kertoi, mitä koko Marvel-vuosi tarjoaa. Mail-Man ei ikinä, ei siis yhtä ainoaa kertaa tehnyt samaa palstallaan, mikä rassasi aikanaan ihan vietävästi.

MEH

• Vieras
« Vastaus #40 : 05.03.2006 klo 20:23:07 »
Olen vasta viimeisen reilun vuoden aikana alkanut lukemaan supersankari sarjakuvia. Enimmäkseen  vain Teräsmiestä, Batmania ja Ihmenelosia . Äänestin Hopeasurffaria, koska olen L-Rannan divarista löytänyt vasta yhden lehden (tosin en ole kovin tarkasti etsinnytkään)  jossa oli Hopeasurffari ja pidin kyllä tarinasta. Täytyy kyllä sanoa, että Hämähäkkinaisesta en ole ikinä kuullutkaan.

Jarkko Sikiö

• Valvoja
« Vastaus #41 : 05.03.2006 klo 20:29:22 »
Äänestin Hopeasurffaria, koska olen L-Rannan divarista löytänyt vasta yhden lehden (tosin en ole kovin tarkasti etsinnytkään)  jossa oli Hopeasurffari ja pidin kyllä tarinasta.

Ei Hopeasurffari vielä kahta lehteä olekaan saanut itselleen Suomessa, ellei sitten joskus vuosikymmeniä sitten.

MEH

• Vieras
« Vastaus #42 : 05.03.2006 klo 20:46:43 »
Ei se itse varsinainen hopesurffari lehti ollut vaan yksi tarina vain jossa hopeasurffari oli mukana. Kyseisessä tarinassa oli myös mm. Teräsmies ja lehti oli DC ja Marvel yhteis spesiaali 2/99.

Rac

• Jäsen
« Vastaus #43 : 06.03.2006 klo 19:25:28 »
Surffarin ja Hämisnaisen kanssa vääntelin ja kääntelin ja päädyin Surffariin.
"Excuse me. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?" -Batman

V3§a V1tikain3n

• Jäsen
  • kersanttinapalm.com/
« Vastaus #44 : 06.03.2006 klo 20:02:09 »
Ei se itse varsinainen hopesurffari lehti ollut vaan yksi tarina vain jossa hopeasurffari oli mukana. Kyseisessä tarinassa oli myös mm. Teräsmies ja lehti oli DC ja Marvel yhteis spesiaali 2/99.

Hopeasurffari sai muistaakseni Marvelin no 2/91 omakseen, ja hänen lyhyt soolonsa julkaistiin Kostajien erikoisjulkaisussa. Yhteisseikkailuja Teriksen lisäksi oli Vihreän Lyhdyn kanssa DC/Marvel erikoisjulkaisuissa, ja olihan siinä paksussa DC vs Marvel -julkaisussakin Surffari mukana, vaikkakaan ei kovin isossa roolissa.