Mainoslehtinen jäi minulta näkemättä, mutta R-kioskeilla on yhä käynnissä tämä kampanja. Kipareilla lukee, että ”Ärrä on nyt Mustanaamion suojeluksessa”. Voi siis ostaa Mustanaamion hyvän merkin ja pahan merkin sormuksissa tai kalvosinnapeissa. Myymälät tilaavat niitä, jos niitä ei ole hyllyllä.
Olen noita katsellut. Esineet ovat 925 sterling -hopeaa ja ne saa kivassa rasiassa. Sormuksen kokoja on kaksi: 20,5 mm ja 21,5 mm. Hinta on minun nähdäkseni 39 euroa/kpl; en tiedä, onko se paljon vai vähän, mutta poikasena tällaiset sormukset olisivat olleet valtava tapaus. Jos vähänkin kiinnostaa ja lompakko sallii, kannattaa epäröimättä ostaa, sillä hopea on kestävämpi ja hienompi kuin muovi tai tina, ja merkit ovat harvinaisen ”oikean” näköisiä (ne ovat King Featuresin hyväksymiä). Sitä paitsi näitä ei saa Suomesta muualta kuin Ärriltä ja erä on rajoitettu - nimimerkki Fantom kirjoitti tuossa edellä vain 1 000 kappaleesta per sormus. Minulla on sormukset tilauksessa.
Tässä mainoksessa on kuva rasioista eräällä Ärrällä. Hinnaksi kyllä sanotaan 49 euroa. Kopsaan linkin kuvan tähän siltä varalta että linkki menee toimimattomaksi.