Olin tuota vilkaissut ihan uteliaisuudesta, mutta nyt syvemmin tutustuttuani jäivät yleisvaikutelmat pääsarjasta vaisuiksi.
Onhan tässä kuvasto hienoa ja Star Wars -henkistä, mutta omalla kohdalla tunnelmaan varmaan vaikutti, että olin lukenut ensimmäisenä Darth Vader -sarjaa.
Kahden eri sarjan numeroissa kuusi esitetään sama kohtaus. Tämä väistämättä vesittää sarjoista jälkimmäisenä luetun.
Vaderin omassa sarjassa kohtaus oli kyllä merkittävästi paremmin esitetty. Gillenillä oli varaa käyttää enemmän taustoittavia ruutuja tapahtuneeseen.
En mieluusti näkisi tälläistä tapahtumien risteämistä eri sarjojen välillä, mutta ilmeisesti vastaavaa on sitten tulossa lisääkin.
Olisiko Cassaday tuntenut rimakauhua vai kahmasiko Han Solon kasvojen vääntäminen Harrison Fordin ilveilyjen mukaisesti työtunnit, sen verran oli meno välillä jähmeän oloista.
Stuart Immosen jatko vaikuttaa merkittävästi rennommalta ja viehättää omaa silmää merkittävästi enemmän paitsi kokonaisvaltaisesti myös yksityiskohtien osalta. Henkilöhahmotkin näyttivät omalta itseltään ilman, että fotorealistisuutta on edes haettu.
Aaronillakin vaikuttaisi lähtevän tuo jatko rennommalla otteella käpälästä. Toistaiseksi pysyn kelkassa, katsotaan sitten mikä on fiilis, kun olen seuraavassa katkoskohdassa.