Kirjoittaja Aihe: Egmontin supersankaritarjonta vuonna 2007  (Luettu 451 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Meta

• Jäsen
Vs: Egmontin supersankaritarjonta vuonna 2007
« Vastaus #360 : 29.09.2007 klo 15:24:56 »
Mutta missäs viipyy Ihmenelosten lupailtu Ihmesarja?

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #361 : 01.10.2007 klo 14:16:43 »
Nyt menee vähän offtopiikiksi. Siis tarkoitin koko "satoa"  en pelkästään Egmontia, enkä supersankarisarjiksia, Egmont on kyllä pitänyt kutinsa ja ollut vuoden pelastaja (KP jne...) (Sanoma ollut ok), moka on kyllä mun. Mutta isot "pajat" ovat olleet vaisuja ja yleensä niin erinoimainen Like on kyllä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ollut tänä vuonna pettynys, ainakin minulle

Pitää aiheeseen palata uudessa ketjussa, jos on tarvetta. Tätä ketjua ei viitsi sotkea tällä aiheella

Mutta totta, 300 oli mainio. Ja nuo tulevat hankin myös varmasti! Siis Halon ja sen toisen....
Je suis alle kuuden euron pizza!

Doc Lomapäivä

• Jäsen
« Vastaus #362 : 01.10.2007 klo 18:08:26 »
Nyt menee vähän offtopiikiksi. Siis tarkoitin koko "satoa"  en pelkästään Egmontia, enkä supersankarisarjiksia, Egmont on kyllä pitänyt kutinsa ja ollut vuoden pelastaja (KP jne...) (Sanoma ollut ok), moka on kyllä mun. Mutta isot "pajat" ovat olleet vaisuja ja yleensä niin erinoimainen Like on kyllä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ollut tänä vuonna pettynys, ainakin minulle
Makuasioista ei voi kiistellä, mutta minusta tämä vuosi on ehkä ollut kaikkien aikojen sarjakuvavuosi. "Isojen pajojen" pettymykset on olleet toistuvia vuosi vuodelta, Likekin on parantanut vauhtiaan parin vuoden totaalilamaannuksen jälkeen, mutta todellinen pelastaja ovat pienkustantajat: Huuda Huuda, Zum Teufel, Daada jne. (älkööt pahastuko ne jotka jäivät mainitsematta).

Chemo

• Jäsen
« Vastaus #363 : 23.10.2007 klo 09:54:48 »
Näyttäis olevan: http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9789524697637

Julkaisupäiväksi laitettu 19.10.

Onkos Eternalsia vielä osunut kenenkään hyppysiin?

Muokka: toisessa ketjussa oli näköjään joo.
« Viimeksi muokattu: 24.10.2007 klo 21:20:21 kirjoittanut Chemo »
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.