Kirjoittaja Aihe: Amazon  (Luettu 29277 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tafel

• Jäsen
Re: Amazon
« Vastaus #30 : 21.02.2005 klo 18:23:45 »
Itse kun olen dvd-levyjä amazonista tilannut niin on tullut kolmen viikon sisällä. ALV on joskus pitänyt maksaa ja joskus ei. Mistähän johtuu on nimittäin hinta ollu joka kerta $150-$200 eli suunnilleen sama?
Aika vasta tuli paketti sieltä amazon.comista niin siinä paketissa luki ranskankielellä että se on tullut Saksasta. Ihmettelen vain että jos minä Ameriikasta tilaan niin missä se oikein välillä käy. Vuosi sitten tuli saksankielellä Saksasta kun tilasin .comista.
...Et maintenant, bon voyage!

haddokki

• Jäsen
« Vastaus #31 : 31.07.2005 klo 18:28:32 »
Sitä vaan olisin kysässy, että Amazon.comista tilatessa, hoituuko noi käytettyjen tavaroidenki myynti Amazonin kautta? Eli heitän vaan ostoskoriin tollasen käytetyn ja Amazon hoitaa loput?

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #32 : 31.07.2005 klo 18:59:30 »
Joo, maksat sen ihan normaalisti niinkuin uutuudetkin.

Mulla on nopeimmillaan tullut Amazonin kautta tilatut levyt viikossa-kahdessa, mutta nyt pari viimeistä ovat viipyneet jo yli kuukauden. Mahtaisko tää kesä vaikuttaa vai mikä.

haddokki

• Jäsen
« Vastaus #33 : 01.08.2005 klo 16:43:31 »
Jees, kiitokset. Pistinki heti kokeeks pari käytettyä tulemaa. Toivotaan nyt, että kohtuukuntosia olis...

Mäkin oon ihmetelly miks kestää näin kauan, ku tilasin pari Essentialia tuolta Amazonista. About kuukauden ollu jo matkalla. Toivotaan ny, että kohta tipahtas.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #34 : 01.08.2005 klo 16:44:45 »
Jees, kiitokset. Pistinki heti kokeeks pari käytettyä tulemaa. Toivotaan nyt, että kohtuukuntosia olis...

Mäkin oon ihmetelly miks kestää näin kauan, ku tilasin pari Essentialia tuolta Amazonista. About kuukauden ollu jo matkalla. Toivotaan ny, että kohta tipahtas.
Siellähän on eri postitusvaihtoehtoja, nopeat maksavat tietty enemmän.

haddokki

• Jäsen
« Vastaus #35 : 01.08.2005 klo 20:21:04 »
Juu, yleensä tullu jo parissa viikossa.

Onks muuten tiedossa muita Amazonin kaltaisia nettikauppoja, joista lähtis sarjiksia hyvään hintaan? Olin tilaamassa Amazonista isompaa satsia, ni noi postikulut rupee kirpasemaa. 4,5 taalaa per postitus ja toiset samanlaiset per kipale.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #36 : 02.08.2005 klo 10:56:06 »
Minä olen tuota www.bookplus.fi :tä mainostanut ja mainostan taas. Olen tilannut sieltä Complete Peanutsia ja hyvin ovat tulleet, kohtuuhintaisina, vaikka niitä ei saisi sopimussyistä ollenkaan myydä EU-alueelle. Vaan kas kun bookplussan pääkonttuuri on Norjassa niin ei ole ongelmaa. 
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #37 : 03.08.2005 klo 16:41:31 »
Minä olen tuota www.bookplus.fi :tä mainostanut ja mainostan taas. Olen tilannut sieltä Complete Peanutsia ja hyvin ovat tulleet, kohtuuhintaisina, vaikka niitä ei saisi sopimussyistä ollenkaan myydä EU-alueelle. Vaan kas kun bookplussan pääkonttuuri on Norjassa niin ei ole ongelmaa. 

Suurin osa jenkkikamasta tulee postikuluineen kuitenkin edullisemmaksi, jos Amazonin kautta tilaa. Ainakin pikavilkaisulla kun tein Bookplussan kanssa vertailua.

-P.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #38 : 03.08.2005 klo 16:51:16 »
Mutta Bookplussasta tilatessa ei tarvita luottokorttia, mikä on etu sinänsä, varsinkin jos pääkaupunkiseudulla asuu.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

thepanu

• Jäsen
« Vastaus #39 : 04.08.2005 klo 07:32:38 »
Mulle tuli viimeisin amazontilaus yllättävänkin nopeasti. Tilasin viime viikon tiistaina jenkeistä ja keskiviikkona briteistä, muutama kirja kummastakin. Eilen sain hakea ne postista. Mielenkiintoista oli se, että paketit oli yhdistetty kumilenkein, tiedä sitten oliko amazonin ratkaisu vai oman postimme. Jenkkipaketti oli joka tapauksessa tehnyt kierroksen saksanmaan kautta.

huuto.net kohteeni

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #40 : 04.08.2005 klo 14:23:37 »
Tyttöystävä tilasi harvinaisen värivinyylin ulkomailta. Ihmetteli kun mitään ei kuulu vaikka tilauksesta oli jo vierähtänyt kuukausi-pari. Myyjän mukaan levyn olisi pitänyt saapua ajat sitten. Sitten häneltä tuli viesti, että levy oli saapunut takaisin hänelle. Se oli maannut kuukauden päivät Turun postikonttorissa, ja sitten se oli lähetetty takas lähettäjälle. Eli joko postipoika oli hukannut saapumisilmoituksen tai posti ei muistanut sitä lainkaan meille lähettää. Kivakiva. Ei muuta kuin uusi yritys. Mielelläänhän tässä postia tuemme maksamalla kaliit postikulut useampaan kertaan.
« Viimeksi muokattu: 15.09.2005 klo 20:18:46 kirjoittanut Petteri Oja »

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #41 : 01.10.2005 klo 17:12:39 »
Kertokaapa mulle poloiselle, että miksi Amazon.co.uk:sta ei pysty tilaamaan DC:n Showcase -kokoelmia? Amazon.comissa ne on ja Good Fellowsiinkin jo tulivat, niin luulisi, että sinnekin olis tieto mennyt ilmestymisestä. Kuitenkin Vihreän Lyhdyn kohdalla sanotaan vain, että ei ole ilmestynyt ja Teriksestä ei ole edes sitä mainintaa. Paitsi että Teris löytyisi käytettynä hulppeaan reilun 17 punnan hintaan.
Luuletteko, että ne on vielä odotettavissa sinnekin tms. vai tilaanko vaan amazon.comin kautta? Kysyn tätä siksi, että Englannin amazonin kautta nuo saisi neljä euroa halvemmalla kuin Jenkeistä tilaamalla.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #42 : 04.10.2005 klo 15:05:04 »
Luuletteko, että ne on vielä odotettavissa sinnekin tms. vai tilaanko vaan amazon.comin kautta?

Minulle brittiamazon sanoo, että "This item is not in stock." Eli kaipa se sinne on tulossa?

-P.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #43 : 04.10.2005 klo 15:22:45 »
Eipä muuten näytä olevan Amazon.comissakaan kumpaakaan. Green Lanternin kohdalla on sielläkin, että ei ole vielä ilmestynyt. No, odotellaan vielä...
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #44 : 05.10.2005 klo 09:35:48 »
Käydessäni rapakon takana ihan normisarjiskaupoissa, tuli sellainen mieleen, että Amazon on aika halpa ostopaikka. Käymissäni fyysisissä kaupoissa noudatettiin ovh:ta orjallisen tarkasti ja kun postikuluineenkin sarjikset Suomeen asti toimitettuina ja Amazonilla on aina joku alennus.

Eli siis jos asuisin jenkkilässä, jonne Amazonin postikulut olisivat edullisempia (ja monissa tapauksissa jopa ilmaisia), tilaisin varmaan älyttömästi enemmän sarjiksia...

-P.