Pakko vielä jauhaa tuosta näytelmästä kun tänään kävin katsomassa.
Tykkäsin tolkuttomasti. Rasputin oli tosiaankin ihan ykkönen, helvetin hyvin vedetty. Korpelan Corto oli hyvä, tosin on sanottava että sellainen tietynlainen "coolius" ja miten sen nyt sanoisi... vähäeleisyys puuttui. Tai itse olen pitänyt Cortoa suht chillinä kaverina, mutta tykkäsin tuosta Korpelankin tulkinnasta.
Ja pakko kommentoida tuohon Raspan lievään homosteluun... Ihan suoraan sanottuna, onhan se Rasputin ollut välillä vähintäänkin, eh, epäilyttävä niissä sarjakuvissakin iänikuisen "Corto mitä mieltä oot minusta Corto tykkäätkö musta tykkäät kuitenkin ihan vaan utelias oon nii muute mitä mieltä oot musta"-habituksensa kanssa.
Tosin omasta mielestä kuitekin on kyse ehkä enemmän siitä että Rasputinilla on vähän omat käsityksensä siitä mitä ystävyys on. Tai kun äijällä ei niitä kavereita ihan joka sormelle riitä niin sitten Corton kanssa ampuu yli, ehkä pelkää että menettää kaverinsa. Onhan sillä Raspalla tempperamenttinen suhtautuminen asioihin muutenkin, niin mitäpä muuta odottaa kun tempperamenttista ystävyyttä, kai.