En pahastunut ollenkaan. Olet oikeassa, että se on aika lyhyt. Itsekin pitäisin sitä enemmän tiedotteena kuin arvosteluna. Olin ja olen sitä mieltä, että kun samat tarinat julkaistaan nyt kolmannen kerran, niin ei se julkaisu suoraan sanottuna ansaitse kovin pitkää analyysia. Varsinkin, kun nämä tarinat, veikkaan, ovat jo kaikkien nykyisten Pratt-fanien hyllyssä muodossa tai toisessa. Pidempi ja perusteellisempi kirjoitus olisi saattanut houkutella sarjalle uusia faneja, mutta en koe, että tämä on arvostelijan tehtävä. Se on julkaisijan tehtävä, ja tavoitteen saavuttamiseksi olisi hyvä pistää ulos meillä aikaisemmin julkaisematonta Pratt-matskua. Silloin ainakin minä olisin huomattavasti innostuneempi ja valmis kirjoittamaan vaikka kuinka pitkän jutun.
Toki olisi ollut syytä pistää linkki ainakin tänne Lakoman sivuille, jossa on listattuna hienosti kaikki Corto-tarinat. Siltä selviää mm., missä kyseiset tarinat on aiemmin julkaistu. Tässä nyt vähän jälkijättöisesti:
http://koti.welho.com/z14/sarjakuvat/index.htmlOn mukavaa, kun noihin arvostelujen loppuun saa pistettyä tuon "klikkaa keskusteluun" linkin, jolloin tiedonjanoiset pääsevät helposti ja mukavasti todellisen tiedon äärelle.