Äänestys

Monta sarjista ostat kuukaudessa?

0-5
26 (41.3%)
5-10
15 (23.8%)
10-15
8 (12.7%)
15-20
3 (4.8%)
20-25
4 (6.3%)
Enemmän...
7 (11.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 53

Kirjoittaja Aihe: Montako sarjista ostat keskimäärin kuukaudessa  (Luettu 6902 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hui_hai

• kirjastotätisetä
  • Jäsen
Vs: Montako Sarjista ostat keskimäärin kuukaudessa
« Vastaus #15 : 15.10.2008 klo 12:02:06 »
Tähän kysymyksen on kaksi vastausta. Itselleni en osta kovinkaan paljon sarjakuvia, ehkä keskimäärin pari kolme kuukaudessa. Töihin tulee sitten ostettua 30+ kuukaudessa lehdet mukaan lukiean. Siis eri sarjakuvia tuon verran. Kaksoiskappaleet mukaan lukien ehkä 50-60 kuukaudessa. Tästä voitte päätellä, että intohimoinen sarjakuvaharrastaja ostaa sarjakuvia saman verran kuin normaalikokoisen kunnan (~20k as.) kunnankirjasto. 

Kotiin ei tule tosiaan ostettua kovin paljoa. Ainoastaan harvinaisempaa kamaa. Perussetin lainaan ja luen omasta kirjastosta. Järjestelyn hyvä puoli on, että jos joku sarjakuva kiinnostaa minua, se on saatavilla omassa kirjastossa kun vastaan sarjakuvien hankinnasta koko kirjastoon :D
"Vapaa-aika ilman kirjoja on yhtä kuin kuolema ja elävän ihmisen
hauta." [Lucius Annaeus Seneca]

Samu94

• Vieras
« Vastaus #16 : 15.10.2008 klo 15:07:17 »
Järjestelyn hyvä puoli on, että jos joku sarjakuva kiinnostaa minua, se on saatavilla omassa kirjastossa kun vastaan sarjakuvien hankinnasta koko kirjastoon :D
Mäki haluun kirjastoon töihin!  ;D

Itse en paljoa ole kirjastosta lainaillut, täällä kun on aika pieni kirjasto, ja sarjistarjontakin sen mukainen. Kyllähän niitä voisi sinne kirjastoon tilailla, mutta sekin on vähän hitaan puoleista hommaa. Halvaksi kyllä tulisi.

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #17 : 15.10.2008 klo 15:19:04 »
Näsäviisaana voisin vastata et Sarjis lakkasi ilmestymästä aikoja sitten eikä vanhojakaa numeroita tule osteltua.

Tarkkana niiden isojen alkukirjainten kanssa.

Fauntleroy

• Jäsen
« Vastaus #18 : 17.10.2008 klo 13:19:06 »
Neljä akkaria, yksi RS, yksi AA Ekstra ja yksi taskari. Siinä on jo 7 kpl. Sitten vielä kaikki sekalaiset ostokset, joten vastaukseni on 10-15.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #19 : 07.11.2008 klo 15:06:01 »
40 marvelin sarjakuvaa. Lisäksi luen uusimman hämiksen tilattuna + latailen torrenteja saman määrän ja ostan satunnaisesti aina kun saan tarpeeksi rahaa käteen. Joskus työpaikat tuputti mulle lehtiä, ja tuolloin lukema oli korkealla...todella korkealla.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Wade

• Jäsen
« Vastaus #20 : 09.11.2008 klo 20:46:34 »
Näsäviisaana voisin vastata et Sarjis lakkasi ilmestymästä aikoja sitten eikä vanhojakaa numeroita tule osteltua.

Tarkkana niiden isojen alkukirjainten kanssa.
Kappas. Muutetaanhan pois. Mikä lie, vahinko. Tietokone sotkenut. Tietokoneet tekevät virheitä.
Wade Koivurinne

sarjiskeräilijä

• Jäsen
  • Sarjakuvat ovat minulle intohimo.
Vs: Montako sarjista ostat keskimäärin kuukaudessa
« Vastaus #21 : 19.01.2009 klo 21:28:43 »
Ostan kuukaudessa keskimäärin 10-15. Neljä Akkaria, AA ekstra, Roope-setä, joskus taskari ja jotain albumeita tulee aina välillä mukaan kaupan hyllyltä. Divarista ostan halvalla lehtiä ja alppareita, ja tietysti taskareita. Välillä voi tuo 15:ta raja ylittyä.