Kvaak.fi
|
Keskustelu
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Jäikö
aktivointisähköposti
saamatta?
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tämä ketju
Tämä alue
Koko foorumi
Etusivu
Ohjeet
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Kvaak.fi - keskustelu
»
Sarjakuvantekijöiden keskustelut
»
Julkaisu, markkinointi, tekijänoikeudet ja palkkiot
»
Comic Book Idol
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
2
Siirry alas
Kirjoittaja
Aihe: Comic Book Idol (Luettu 6735 kertaa)
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
thepanu
Jäsen
Comic Book Idol
«
:
25.08.2003 klo 14:49:45 »
http://forums.comicbookresources.com/forumdisplay.php?s=7cf806ff64078040d986241f393d419c&forumid=49
Mielenkiintoinen idea. Jotain tälläistähän voisi hieman pienemmässä mittakaavassa toteuttaa Kvaakissakin.
Niille jotka eivät jaksa/ehdi tutustumaan sivuun:
Kyseessä on amatööripiirtäjille tarkoitettu kilpailu joka kestää 5 viikkoa, eli kaksi parasta joutuu piirtämään 5 kuvaa, joiden aiheet annetaan aina yksi kerrallaan, aikaa piirtämiselle on noin 5 päivää per työ. Jatkoon pääsijät päätetään äänestämällä.
Ykkös palkinto: Saa piirtää Ron Marzin tarinan CrossGenin The Path lehden sivutarinaksi(En nyt kuolemaksenikaan saa päähäni paremaa suomennosta back-up storylle, joku viisaampi sanokoot).
Niin, että sellaista ameriikoissa.
Kirjattu
huuto.net
kohteeni
thepanu
Jäsen
Re:Comic Book Idol
«
Vastaus #1 :
26.08.2003 klo 10:07:30 »
Gah, olishan se ollu liian helppoa sanoa sitä kakkossarjaksi:) No, tulipa ainakin selväksi nyt.
Rasittavaa kun ymmärtää sanan merkityksen, mutta ei löydä suomenkielistä vastinetta.
Kirjattu
huuto.net
kohteeni
thepanu
Jäsen
«
Vastaus #2 :
04.09.2003 klo 09:30:09 »
http://forums.comicbookresources.com/showthread.php?s=&threadid=74393
Kisassa mennään tällä hetkellä kolmannen kierroksen äänestyksessä. Tällä hetkellä näistä on aika vaikea valita suosikkiaan.
Kirjattu
huuto.net
kohteeni
thepanu
Jäsen
«
Vastaus #3 :
10.09.2003 klo 22:45:24 »
http://forums.comicbookresources.com/showthread.php?s=&threadid=75400
Jotenkin tämä vaikuttaa monologilta tämä mun postaus tähän ketjuun, mutta viedään nyt loppuun kun kerta aloitinkin. Tämän kierroksen tehtävänä oli Marvel-sankarin nopea vaatteiden vaihto.
Käykää ihmeessä äänestämässä.
Itse aion äänestää Redmondia, jos se ketään mahtaa kiinnostaa.
Kirjattu
huuto.net
kohteeni
Janne Yliruusi
Jäsen
Tappajakarhun paluu
«
Vastaus #4 :
11.09.2003 klo 12:06:21 »
Kävinpä tutustumassa tuohon kisaan. Oikein mielenkiintoinen juttu ja noita ammattilaisten kommentteja on hauska lukea etenkin kun ne ovat aika suoraa puhetta välillä.
Kirjattu
"A waste of talent and electricity." John Peel on ELP
thepanu
Jäsen
«
Vastaus #5 :
11.09.2003 klo 12:30:27 »
Ovathan ne varsin suoria, mutta parempi niin kuin yltiöpäistä kehua.
Tällä hetkellä äänestys on varsin tiukkaa ja itse asiassa ketkä kaksi tahansa voivat tippua.
Käykää äänestämässä Redmondia!! Itse ainakin haluaisin nähdä hänen taidettaan ihan oikeassa julkaisussakin. Kun tällä hetkellä näyttäisi siltä että hän on tippumassa. Pikapika rekisteröinti ja eikun äänestämään. Ei oo kova homma.
Kirjattu
huuto.net
kohteeni
puro
Multirajoitteinen
Jäsen
Ei se siitä suttaannu.
«
Vastaus #6 :
11.09.2003 klo 12:46:33 »
Toi äänestys tuntuu vähän hassulta tai sitten ihmisten maku jakautuu tasaisesti eikä vastaa minun makuani ollenkaan
. Scherberger on noussut aika lailla parissa viime tunnissa ja Flores on melkein tasapäinen muiden kanssa, vaikka idea on aika "jännä" (minun mielestäni aika paska siis).
Noh, mielipiteensä kullakin, minun ääneni menisi ehdottomasti Hickmanille..
-P.
Kirjattu
thepanu
Jäsen
«
Vastaus #7 :
11.09.2003 klo 13:23:50 »
No mitä nyt on noita kommentteja lukenut niin aika tasaisesti löytyy kannattajia kaikille piirtäjille.
Floresin työstä en mäkään oikein pitänyt. Mutta jos katsotaan koko kisaa niin omat suosikkin ovat olleet Scherberger ja Redmond. Ja heidät toivoisin näkeväni finaalissakin.
Mutta käykää ihmeessä äänestämässä oli suosikkinne kuka tahansa. Ei rekkaaminen niin paljoa aikaa vie.
Kirjattu
huuto.net
kohteeni
Timo Ronkainen
professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
Toimittaja
"Ja rangaistus on greippi!"
«
Vastaus #8 :
11.09.2003 klo 13:27:00 »
Höm... Redmond on selvästi paras, ei mitään turhia kikkailuja ja kerronta on hyvin rytmitetty, sujuvasti (fluently) luettavaa. Näin pitää mainstreamia tehdä. IMO.
äänestetty on.
Timo
Kirjattu
http://timoronkainen.net/
Sihvonen
Vieras
«
Vastaus #9 :
11.09.2003 klo 14:18:43 »
Mielenkiintoinen skaba. Redmond on kyllä selkeästi sujuvin piirtäjä. Äijä on kyllä musta parhaimmillaan kuvittajan ominaisuudessa, eikä niinkään sarjakuvapiirtäjänä. Käykää muuten katsastamassa hepun kotisivut.
Kirjattu
thepanu
Jäsen
«
Vastaus #10 :
11.09.2003 klo 14:35:50 »
Ja Redmondilla on mun mielestä kaikista mielenkiintoisin tyyli piirtää. Kyllä noista kaikki aiemmin tippuneetkin ovat osanneet piirtää. Ja jos vertaa esim joihinkin kotimaisiin omakustanteisiin niin taso pesee ne mennen tullen.(ei millään pahalla kotimaisia kohtaan)
Mutta yhtä mielelläni lukisin kyllä Scherbergerinkin piirtämää sarjakuvaa.
Kirjattu
huuto.net
kohteeni
TT
Jäsen
«
Vastaus #11 :
11.09.2003 klo 18:37:33 »
Kävin vilaisemassa kisaa, mutta en kyllä vieläkään käsitä, mitä näette Redmondin töissä. Ne eivät säväyttäneet minua mitenkään. Hämähäkkimiehen vaatteenvaihto oli mielestäni kertakaikkisen tavanomainen. Hinckmanin teokset olivat pienine puutteineen mielestäni parhaita.
Kirjattu
thepanu
Jäsen
«
Vastaus #12 :
12.09.2003 klo 02:37:50 »
Niinno, mä en käsitä mitä hienoa on muissa kuin Redmondin ja Scherbergerin töissä. Jokin siinä on vain joka kolahtaa.
Kirjattu
huuto.net
kohteeni
thepanu
Jäsen
«
Vastaus #13 :
17.09.2003 klo 22:15:08 »
No niin, nyt on taas se aika viikosta kun CBI äänestys aukeaa. Tämähän on sitten viimeinen ja ratkaiseva kierros.
http://forums.comicbookresources.com/showthread.php?s=&threadid=76382
Kaikki sankoin joukoin äänestämään.
Jos olisin ensireaktion perusteella äänestänyt niin olisi mennyt Hickaminlle, mutta kyllä taidan Scherbergeriin kallistua.
Kirjattu
huuto.net
kohteeni
thepanu
Jäsen
«
Vastaus #14 :
25.09.2003 klo 22:47:09 »
Menee vähän yksinpuheluksi...
CBR on tehnyt mukavan gallerian osanottajien töistä, ja hieman sellaistakin matskua mitä ei itse kisassa näkynyt.
http://www.comicbookresources.com/columns/index.cgi?column=oym&article=1739
Oli kisasta hyötyä parille muullekkin piirtäjälle kuin vain voittajalle:
http://forums.comicbookresources.com/showthread.php?s=&threadid=77527
Kirjattu
huuto.net
kohteeni
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
2
Siirry ylös