Kirjoittaja Aihe: Helsingin sarjakuvatapaamiset 2005-2006 (maksa sanoo poks)  (Luettu 109071 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
Re: Helsingin sarjakuvatapaamiset 2005
« Vastaus #180 : 30.11.2005 klo 13:17:03 »
Olen muuten syvästi pahoillani ja otan osaa koska olen huomennakin tulossa teitä katsomaan ja ihmettelemään. Valitan suuresti tapahtunutta/tapahtuvaa.  :-\

Silti:

a) Yritän juoda kielenkantojenkirvoittajanestettä hieman vähemmän.
b) Yritän hoippua ja kiemurrella omaan kotiini.
c) Yritän olla puhumatta kauhean loukkaavia asioita kun jotenkin jäi mielikuva etten ollut aivan korrekti viime kerralla - tosin milloinkas olisinkaan.
d) Yritän muistaa nimenne ja sanoa jotain kohteliasta jokaisesta tapaamisen jälkeen.
e) Syön kunnolla ennen paikan päälle ilmaantumista jotta välttyisin armottomalta seuraavalta päivältä.
f) Yritän viihtyä huonommin ja murjottaa jotten olisi nk. liian pitkään kaikkien riesana ja jotta "katso kohta b)".

Notta näin. Sen vuoksi jutustin tänne näitä omituisuuksia jo tänään kun olen loppuviikon (JIIHAAAA!) lomalla.

Kaikille joita en näe huomenna - koskee myös niitä jotka huomenna paikalla mutta joita jostain syystä en pysty kunnolla tunnistamaan tai erottamaan purple haze tilani takia - toivotan hyvää viikonloppua!

ökpö

• ääpylä
  • Jäsen
  • Vanhana sitä tulee piisamiksi.
« Vastaus #181 : 01.12.2005 klo 17:01:10 »
Minäkin taidan tulla. Käyn vain ensin kotona laittamassa saappaat jalkaan ja hukkaamassa pankkikortin.
comicspace | paarustuksia | ircnet: rhia

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #182 : 01.12.2005 klo 17:36:05 »
Minäkin taidan tulla. Käyn vain ensin kotona laittamassa saappaat jalkaan ja hukkaamassa pankkikortin.

Saappaat ja pankkikortti! Achhh, kumia ja muovia! Öhö öhö öh, ehe, pikkasen hyvä!

Niin, eli siis kyllä jawohl, donnerwetter und blizen, tänä iltana Milenkassa suuri kotimaistekoisten sotasarjakuvien raati! Lederhosenit jalassa ja ilmankin ilmainen sisäänpääsy! Humppaa und kuole! Sarrja sarrja sarrrrjakuvia!
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

MarkZero

• Jäsen
« Vastaus #183 : 01.12.2005 klo 19:27:50 »
Evil dick, Evil dick! Pitää kai itsekin lähteä raahautumaan valoa kohti.

roju

• sarjispelle
  • Jäsen
« Vastaus #184 : 02.12.2005 klo 12:18:19 »
Selfish Shellfishin LOISTAVA keikka loppui vasta klo 12 joten siirryin seurueeni kanssa suoraan Säveleen. Sinne saapui hetken perästä joitain outoja tyyppejä, jotka heitteli meitä ruoalla ja irvisteli. Kenen syy? t: mauri mäyräkoira
Muista poika, että tämän päivän kapinallinen on huomispäivän pieru.

ökpö

• ääpylä
  • Jäsen
  • Vanhana sitä tulee piisamiksi.
« Vastaus #185 : 02.12.2005 klo 14:49:59 »
Kenen syy? t: mauri mäyräkoira

Saman pirun joka nyt kolkuttelee kivisellä kihvelillä kalloni sisäpintaa.

Oli ihan hauska ilta, kiitos vaan kaikille.
comicspace | paarustuksia | ircnet: rhia

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #186 : 02.12.2005 klo 14:56:25 »
Valokuvat todistavat paikalla olleen mukavaa. Kiristyskirjeet on lähetelty asianosaisille. Digit ja negat saa vaivaisilla 200 eurolla kappale.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

MarkZero

• Jäsen
« Vastaus #187 : 02.12.2005 klo 15:10:19 »
.Sinne saapui hetken perästä joitain outoja tyyppejä, jotka heitteli meitä ruoalla ja irvisteli. Kenen syy? t: mauri mäyräkoira
Syyllisen taytyy olla Evil Dick!
Olipa joo ihan kelpo ilta, paitsi se viimeinen paikka olis saanut jäädä väliin (enkä tarkoita säveltä). Tuukan synttäreitä juhlittiin naisen syvintä olemusta kuvaavien muotokuvien avulla. Tolppiskin täytti vuosia, muttei uskaltanut asiaa mainostaa. Jotain arveluttavia valokuvia siellä kiersi, saa nähdä milloin ne löytyvät seiskan sivuilta. Vaviskaa Vesa Keskiset, Matit ja Mervit!

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #188 : 02.12.2005 klo 15:45:15 »
Rupesi niin ujostuttamaan omien lehtien kauppaaminen ja yllättävä suosio että pakko oli vetää äkkiä hirmuiset lärvit. Ja hyvinhän tuo onnistuikin vaikka aikaa oli vain kaksi tuntia. Ainakin tänään on ollut semmoinen olo, että jotain oon joskus ottanut.

Lehtiäkin meni kaupaksi peräti 9 kappaletta + yksi lehtivaihtari + yksi arvostelukappale :o

Sihvonen

• Vieras
« Vastaus #189 : 02.12.2005 klo 18:59:23 »
Jep kivaa oli. Oiskohan ollut jopa ennätysmäärä porukkaa liikenteessä?

Tuuk42

• Jäsen
  • "En pidä minään"
« Vastaus #190 : 03.12.2005 klo 00:16:24 »
Huomattavasti tylsempiäkin syntymäpäiviä on tullut vietettyä  8]
Kiitoksia taas kaikille jotka edesauttoivat luonnoskirjan täyttämisessä kyseenalaisilla elämän perusarvoilla. KIristykset tulevat taas totuttuun tapaan postissa. Tilinumero on se vanha tuttu. Etenkin pekakin ja Ökpön onnittelupiirrokset lämmittivät pientä sydäntäni  ;D Onnittelut vielä Tolppikselle jolta katalasti anastin huomiota, sankareita oomme kaikki. Seuraavalla kerralla voidaan sitten juhlistaa yhteistä syntymättömyyspäivää. Joku ehti tarjota minulle oluenkin, enkä edes huomannut sitä kun olin syventynyt piirtämiseen. Joten kiitokset hänelle, tunnustautukoon jos uskaltaa.

Till next time!
"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #191 : 05.12.2005 klo 09:47:09 »
Mullakin oli ihan ok, ottaen huomioon EDELLISEN illan juominkini ja kamalan krapulani ja sen aiheuttaman väsymyksen - oli suorastaan pakko vetäytyä aiottua aiemmin paikalta jo alkuillasta kun veti aika naatiksi seurata kohmelossa n. 2800 eri keskustelua  ;D Oli aika hyvät jutustelut Ramin ja - ups, sori, en muista vastapäisen kaverin nimeä  :P - ja vastapäisen kaverin kanssa. Lauantaina olin viettämässä synttäreitäni ja kaverin valmistujaisia ja olen hengissä - no, jotenkuten - töissä. Olipahan viikko.

PS: Terhille (hah, muistinpas nimen!) kiitoksia Palasta.

PS2: Seuraavaan tapaamiseen en ole varma pääsenkö kun on työjuitsu sinä iltana - mutta kokeilen silti keritä! Eihän sitä tiedä...

Otto Sinisalo

• Jäsen
« Vastaus #192 : 05.12.2005 klo 13:32:18 »
Oli aika hyvät jutustelut Ramin ja - ups, sori, en muista vastapäisen kaverin nimeä  :P - ja vastapäisen kaverin kanssa.

Se saatoin olla minä. Miksi Teräsmies hymyilee, Tolppis? Miksi Teräsmies hymyilee?

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #193 : 05.12.2005 klo 13:37:57 »
Ai niinpäs taisitkin, mun muistini on nimien suhteen pahuksen heikko.

Teris hymyilee koska...jaa-a, enpäs sanokaan, täällä on kuitenkin alaikäisiäkin  ;D

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #194 : 15.12.2005 klo 14:58:05 »
Nottei vallan pääsisi unohtumaan niin Me Tulemme Taas (Minä ja Mää). Ihan vaikka kiusallani enkä edes ole krapulassa tällä kertaa joten olen ihan järjellistä seuraa. Hmmmm...toivottavasti en nyhjöötä yksin jossain nurkassa...

Notta noin.