Kirjoittaja Aihe: Gravitation  (Luettu 9563 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tokiyana

• Uusi jäsen
Gravitation
« : 29.12.2004 klo 16:12:04 »
Lukeeko kukaan? :D

Conan

• Jäsen
  • Jep...
Re:Gravitation
« Vastaus #1 : 14.01.2005 klo 18:06:31 »
Koskaan en oo kuullukkan  :o...
millainen se on  :)?

Mew

• Nelly Sääksjärvi
  • Jäsen
« Vastaus #2 : 14.01.2005 klo 19:18:46 »
Hehee, olen nähnyt ensimmäisen anime-jakson.  ;) Olen myös lukenut pikkasen, mutta anime vaikutti paremmalta. Alkutunnari oli tosi hyvä!  ;D
☆  KISSAKUJA.COM  ☆

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #3 : 16.01.2005 klo 01:32:45 »
Koskaan en oo kuullukkan  :o...
millainen se on  :)?

Poika rakastaa poikaa sarjis. Hinttisarjis/anime, jos niin haluaa sanoa. Kauniimmin ja kohteliaammin sanottuna,  tytöille suunnattu romanttinen tarina kahden pojan välisestä rakkaudesta. Joista toinen taisi kyllä olla jo mies ja jonkin lajin kriitikko... en tiiä. Kattelin ensimmäisen episodin animesta.

Ihan hassun oloinen, mutta itse diggaan enemmän Revolutionary Girl Utenasta (joka, loppujen lopuksi, taitaa olla kanssa tytöille suunnattu. Siinä on miekkailua, ja romanssia. Yleensä tyttö-poika tai tyttö-tyttö. Ja tosi kuulit musat). Kukaan kattonu SITÄ?

laymon

• Vieras
« Vastaus #4 : 16.01.2005 klo 03:40:40 »
itse diggaan enemmän Revolutionary Girl Utenasta (joka, loppujen lopuksi, taitaa olla kanssa tytöille suunnattu. Siinä on miekkailua, ja romanssia. Yleensä tyttö-poika tai tyttö-tyttö. Ja tosi kuulit musat). Kukaan kattonu SITÄ?

On, joskin into hyytyi kolmannen kauden alussa. Mutta olihan siinä sarjassa sitä poikarakkauttakin kakkoskaudella: yksi kauden jaksoista oli jopa nimeltään varsin kaksimielinen, eli "Mustan Ruusun Pojat"...

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
« Vastaus #5 : 16.01.2005 klo 14:06:36 »
Gravitation... Tulihan sitä katsottua ensimmäinen animejakso, kun siitä sarjasta oli ollut niin kovasti puhetta joskus taannoin. Minulla ei vain ollut aavistustakaan, mistä sarja kertoi. Noh, istahdimpa tuolillein katsomaan siis ensimmäistä jaksoa ja kaikki meni suht hyvin kunnes päästiin sinne hissiin... :-X Kesti kokonaiset 5 sekuntia siihen, että Gravitation oli poistettu koneelta... pysyvästi.
Olen varma, että homoseksuaalit ovat aivan ihania, mukavia, kauniita ja tavallisia ihmisiä, mutta minua alkaa henkoht oksettaa tuollaisen katselu ja sen takia en niitä katsele.
Objektiivista arviota sarjasta en osaa siis oiken antaa, mutta ihan hauskaltahan se vaikutti.
Mangasta osaan sanoa vain sen verran, että se on kuulemma mahtava (tilasin muutaman ystävälleni, jonka suhtautuminen asiaan on hieman parempi kuin itseni).

Utena taasen näytti errrrrrrittäin kauniilta, mutta taaskin tuo tyttö-tyttö ei oiken innostanut. Minulla ei ole mitään inhoa yuria kohtaan, mutta katson sitä silti samalla mielenkiinnolla kuin vastamaalatun seinän kuivumista elikä +-0.
Saatan olla väärässäkin, kun sarjaa en ehtinyt nähdä muutamaa ensimmäistä jaksoa pidemmälle, mutta se päärakkaussuhde vaikutti kuitenkin olevan Utenan ja Anthyn välillä (vai?).

*sigh* jotenkin vain vaikuttaa, että minulta jää niin moni hieno sarja näkemättä.. -_-
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

laymon

• Vieras
« Vastaus #6 : 16.01.2005 klo 14:34:16 »
Saatan olla väärässäkin, kun sarjaa en ehtinyt nähdä muutamaa ensimmäistä jaksoa pidemmälle, mutta se päärakkaussuhde vaikutti kuitenkin olevan Utenan ja Anthyn välillä (vai?).

Utenassa kaikki tuo rakkaushommeli on kuitenkin aika viitteellistä ja enemmän tai vähemmän katsojan mielikuvituksen varassa, joten luulisi sitä keskivertokatsojan voivan katsoa ihan vain jännittävän juonenkin takia.

Jari Lehtinen

• Jäsen
  • Itsevalaiseva myyrä joka selvittelee kurkkuaan
« Vastaus #7 : 16.01.2005 klo 14:53:26 »
Gravitationissa on varmasti enemmän yaoita kuin mitä Utenassa oli yuria, sitähän ei Utenasta löytänyt yhtään, mitä nyt Wakaban harjoittama ihailu hieman pursuili yli. Paljon enemmän mietitytti Utenassa Anthyn ja hänen veljensä yölliset tähtientarkastelut pimeässä observatorion näköalalasin takana.
PS: Ai niin. Gravitationin OP (Mika Nakashima: Crescent Moon) on mahdottoman toimiva. Kokonaisessa versiossa sen ensimmäiset 15 sekuntia lisäksi saavat arvaamattoman kuulijan panikoimaan onko audioväline lopullisesti hajalla. Liveversio on vielä parempi.
« Viimeksi muokattu: 16.01.2005 klo 14:56:08 kirjoittanut Jari Lehtinen »
”Yhdysvalloissa vuosittain julkaistaan 720 miljoonaa kappaletta »C o m i c s» sarjakuvia … joista ei vain puutu kaikki kasvatuksellinen arvo, vaan jotka ovat suorastaan vahingollisia.” Lastemme puolesta, Kansainvälisen lastensuojelukonferenssin Suomen päätoimikunta 1952.

isokana

• Psykopehmo
  • Jäsen
  • Carpe canem!
« Vastaus #8 : 17.01.2005 klo 01:01:28 »
Gravitation OVA oli ihan hauskaa katsottavaa, vaikka yleensä en koske shounen-ai / yaoi-virityksiin pitkällä tikullakaan. Huumoria riitti eikä pääasiana ollut seurata, milloin poikakaksikko pääsee vauhtiin. Asiaan saattoi tosin vaikuttaa ajankohta (kello 5 aamulla) ja se, että sitä ennen oli katsottu 11 tuntia muuta animea putkeen. Epäilen, että maalin kuivuminenkin olisi aiheuttanut hysteeriaa.

(Tikkurilan maalilaboratoriossa pari kesää töissä olleena voin vakuuttaa maalin kuivumisen seuraamisen olevan täysin aliarvostettu urheilulaji. :P )

Inuyasha

• Jäsen
Re: Gravitation
« Vastaus #9 : 22.01.2005 klo 21:49:30 »
 GRAVITATION?!
  Ehdoton suosikkisarjani! Niin ja ensimmäinen shonen-ai sarja johon ikinä tutustuin. Nyt niitä onkin tullu kahlattua läpi jo useampi... Eerie Queerie esim. on mainio. Tietenkään ei näitä sarjoja voi suositella homokammoisille... niin ja jottette pidä mua ihan sairaana pervona niin yaoin (siis sänkyyn saakka viedyn & kaiken näyttävän poikarakkauden) kierrän (vielä toistaiseksi) kaukaa...
Vein haluamasi nimimerkin JO vuonna 2004! Muahahahaa!

Marsuli

• Vieras
« Vastaus #10 : 09.02.2005 klo 13:34:41 »
Ehdoton suosikkini, minulla on kaikki 13 animea, toisen OVA jakson olen katsonut, toista en ole mistään löytänyt... Mangoina omana on kaksi, 7 ja 8. Lukenut olen lisäksi 1,2,4 ja 5 mangat. Ja nyt olen masentunut koska kasimanga loppui niin surullisesti... Olen rakastunut tähän sarjaan ja minusta sillä ei ole väliä onko siinä hetero vai homopari. Paitsi että se on ehkä parempi näin:D

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
« Vastaus #11 : 09.02.2005 klo 14:17:52 »
minusta sillä ei ole väliä onko siinä hetero vai homopari. Paitsi että se on ehkä parempi näin:D

Minua vähän pelottaa sellainen ajatuskuva, että kun homot ovat nyt "in" ja shounen-ai on niin ihqua! >_< että tavallinen hetskulove menettää tyystin arvostuksensa ja kustantamot pukkaavat pihalle vain poikaXpoika tuubaa (Suomessa melko kaukainen tulevaisuudenkuva mikäli edes alkujaan mahdollista, mutta anyway...)

Mutta saahan sitä ihminen tykätä siitä, mikä miellyttää ;D
*halitus Marsulille*

Ja erilaisuus on hienoa! (ihan tiedoksi kaikille niille, jotka pitävät minua hirveänä ihmisenä, kun en pidä shounen-aista, etten ole iiiiiiiihan kauhea erilaisuuden vihaaja tylsimys)
« Viimeksi muokattu: 09.02.2005 klo 14:21:42 kirjoittanut Laurel »
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

RedIris

• Vieras
« Vastaus #12 : 24.02.2005 klo 17:10:10 »
Tiedättekö mistä Gravitation OVA:t vois ostaa.

YLLÄPITO on muokannut viestiä
« Viimeksi muokattu: 02.04.2005 klo 20:59:28 kirjoittanut Reima Mäkinen »

Marsuli

• Vieras
« Vastaus #13 : 25.02.2005 klo 16:46:25 »
Miulla on OVA 1 kun sen kuumeisen etsimisen jälkeen löysin... Ja kakkosta peräänkuuluttelen edelleen. Voisin sen sinulle tietty lähettää ellei meillä olsi väliaikaista modeemiyhteyttä jonka takia tuskin edes kannattaa koettaa ellei halua ladata paria päivää :D

Jos jollain on se (siis se kakkonen), voisi ilmoitella minulle sitten.

YLLÄPITO on editoinut viestiä
« Viimeksi muokattu: 02.04.2005 klo 21:00:32 kirjoittanut Reima Mäkinen »

Marsuli

• Vieras
« Vastaus #14 : 31.03.2005 klo 19:21:34 »
Jauzaa! Nyt vasta maailma hymyilee, omistan nyt seittemän gravia mangana (2-4, 7-10) ja lukenut sit oon kaverilta lisäksi 1 ja 5. Sain VIHDOIN ittelleni molemmat OVA:t ja oon lataillut musaa about melkein kahdenkymmenen kappaleen verran. In the moonlight ja anti nostalgic ovat ah niin ihania. Yuki on aina vain niin cool, Shuichi on söpö ja Ryuichi osaa olla joskus pelottavakin...mutta K on paras!

Ja löysin netistä remix scanlationit, ne on siis enkuks! Jauza...

Jos täällä on gravifaneja, voi yhdistää meseen marsupieni@hotmail.com