Gravitation... Tulihan sitä katsottua ensimmäinen animejakso, kun siitä sarjasta oli ollut niin kovasti puhetta joskus taannoin. Minulla ei vain ollut aavistustakaan, mistä sarja kertoi. Noh, istahdimpa tuolillein katsomaan siis ensimmäistä jaksoa ja kaikki meni suht hyvin kunnes päästiin sinne hissiin...

Kesti kokonaiset 5 sekuntia siihen, että Gravitation oli poistettu koneelta... pysyvästi.
Olen varma, että homoseksuaalit ovat aivan ihania, mukavia, kauniita ja tavallisia ihmisiä, mutta minua alkaa henkoht oksettaa tuollaisen katselu ja sen takia en niitä katsele.
Objektiivista arviota sarjasta en osaa siis oiken antaa, mutta ihan hauskaltahan se vaikutti.
Mangasta osaan sanoa vain sen verran, että se on kuulemma mahtava (tilasin muutaman ystävälleni, jonka suhtautuminen asiaan on hieman parempi kuin itseni).
Utena taasen näytti errrrrrrittäin kauniilta, mutta taaskin tuo tyttö-tyttö ei oiken innostanut. Minulla ei ole mitään inhoa yuria kohtaan, mutta katson sitä silti samalla mielenkiinnolla kuin vastamaalatun seinän kuivumista elikä +-0.
Saatan olla väärässäkin, kun sarjaa en ehtinyt nähdä muutamaa ensimmäistä jaksoa pidemmälle, mutta se päärakkaussuhde vaikutti kuitenkin olevan Utenan ja Anthyn välillä (vai?).
*sigh* jotenkin vain vaikuttaa, että minulta jää niin moni hieno sarja näkemättä.. -_-