0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Et saa syödä/juoda mitään ellet osta sitä Finnkinon myymälästä.Täällä saisi nähdä sen jo 7.7 vaikka ensi-ilta on 9.7.
Täällä on Leskiä 3 näytöstä päivässä 7.7 alkaen ainaki viikonlopun yli ja liput on päälle 17 euroa.
Stadis Tennnari 1 eli entinen Scape-sali ja nykyinen ISENSE (älyvapaa nimi)...maksoi 17,40 €...IMAX oli käi pikkasen yli 20 euroo.Eiköhän Finnkinon hinnat ole melkein samat joka puolella...helppo hinnoitella, kun kilpailua ei ole juuri nimeksikään. Tän takia Suomessa kyllä huono tilanne. Pitäisi olla 3-4 toimijaa, niin tulisi tarjontaa enemmän ja hinnat tippuisi. Tietysti olisi hyvä, jos salit olisi isoja ja tekniikka huippuluokkaa. Ongelmana on Suomen pienuus.
Juu itekkin menen huomenna että saan sen peevelin julisteen.Harmittavasti ilmaislippu (alunperin saatu WWtä (ekaa ensi-ilta päivää varten) varten mutta kun se ei koskaan saapunut teattereihin niin jäi käyttämättä ja iski unohdus eräpäivästä) oli vanhentunut viikko takaperin joten jouduin raottamaan lompakkoa kun lipun tilasin.
Itselle Taskmaster ei ollut pettymys.Yhdistelmä useampaa Black Widow tarinaa eritoten Richard K Morganin minisarjaa ja sitä 80-luvun Marvel Fanfare olisiko #9-11 tjs.Näyttelijät kautta linjan erinomaisia.Mainio oli sitten sarjakuvafilmatisointina tai vakoojatrillerina.Muutama toimintakohtaus oli turhan hektisesti leikattu jos jotain ikävää pitää etsiä.Mutta odotus palkittiin, ehti epäillä tuleeko ollenkaan.Kuten muutkin pidin lukuisista viittauksista Soviet supersoldiersiin.Poikanikin piti, väitti että Alexeista tulee joku mieleen.
Kyllä mulle upposi tuo Taskmaster kanssa ja ehdottomasti Red Guardian. Itse olen aina tykäänyt tuosta David Harbour näyttelijästä. Joo onhan Curtfilessä ja Alexeissa jotain samaa...ehkä se on ne teräksiset pohjelihakset.
Täytyykin kysyä kumpaa Alexeita tarkoitti.Hauskasti vory-henkisissä tatuoinneissa on myös kyrillisillä venäjäksi Red Guardian sikäli kun ehdin huomata.