Moikka !!,
Olen Hannu Särö olen 48 vuotinen helsinkiläis miekkonen, jolla on netissä lautapelejä harrastetta.
Minä rakennan nettiin, noin 50 - 100 netti sota aihe lautapeliä, nyt lähi vuosina.
Minulla on nyt tällä hetkellä jo 32 netti lautapeliä valmiina, joista on 17 lautapeliä kahden tietokoneen väliseen peliin.
Minä tulin tänne kvaak.fi foorumille, oppimaan piirtämistä, olen monin tavoin vielä niin harrastelija, että, en edes osaa kysyä alan käyttämän kielen mukaisesti kysymyksiä, mutta, yritän kehittyä tällä omalla harrastelija tavallani.
Minulla on tässä shakkipelini kuvakaappaus -

Tässä on vielä sama kuva vähän isompana -
https://lautapelataanko.com/kuvat/tempsnap_020.png--
Tuo on minun taiteeni mukaista kuvaa tällä hetkellä, siinä on minun "marsalkka shakki - 10 x 8" kuva, minua jännittää kovasti mitä arvioita voin saada täällä kvaak foorumilla, minä toivoisin jotakin kertomaa, siintä mitenkä laadukkaana tuollaista kuvaa voi pitää, ja mitkä ovat kulminointi kohdat, niin, onnistumisessa, kuin myös siinä, mitä kenties pitäisi lisätä taikka muuttaa.
Tässä kuvassa on vain ääri viiva grafiikkaa napeissa, ja sitten tuo bitmap on tuossa laudalla, minä vuonna 2014 aloitin tämän kaltaisen netti ylläpidon ja tämän kaltaisen grafiikan piirron vakavasti, minulla ihan ekat testit gimp ja inkscapen kanssa, oli joskus 2009 aikana.
Mitä piirtämisen ja painttaamisen kohtaa kannattaa lähteä kehittämään ja millä tavalla, minä en välttämättä noudata neuvoja, vaikka niitä vastaanotankin, minä olen silti itsenäinen taiteilija, mutta, on mukava jutella muitten kanssa jotka piirtävät grafiikkaa..

--