Kirjoittaja Aihe: KVAAK Kirja  (Luettu 65756 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lurker

• Valvoja
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #975 : 06.04.2024 klo 11:30:14 »
Juliet Jonesin sydän -kokooma 1953-1960?

OSTAISIN!

Pannaan nyt kuitenkin ensin Parker lautoihin, eikun kansiin. 22k€ lähenee.
« Viimeksi muokattu: 06.04.2024 klo 11:31:45 kirjoittanut Lurker »

Jari Lehtinen

• Jäsen
  • Itsevalaiseva myyrä joka selvittelee kurkkuaan
« Vastaus #976 : 06.04.2024 klo 11:45:06 »
Kaikkihan sen ostaisi. Olen antanut itselleni kertoa, että myös Salatuilla elämillä on jonkin verran katsojia.

Toinen vaihtoehto jonka keksin, on eräs edesmennyt ranskalainen naispiirtäjä Pilote-lehdestä, mutta juu. Myöhemmin enemmän.
Arvuuttelu on vain niin hauskaa.
”Yhdysvalloissa vuosittain julkaistaan 720 miljoonaa kappaletta »C o m i c s» sarjakuvia … joista ei vain puutu kaikki kasvatuksellinen arvo, vaan jotka ovat suorastaan vahingollisia.” Lastemme puolesta, Kansainvälisen lastensuojelukonferenssin Suomen päätoimikunta 1952.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #977 : 06.04.2024 klo 13:46:15 »
Taitaa olla. Naiset, joita kysyttiin, eivät innostuneet lähtemään mukaan. Mutta rohkenen väittää, että seuraavassa projektissamme asiaintila muuttuu!

Mikähän se on?
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #978 : 06.04.2024 klo 13:57:04 »

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #979 : 06.04.2024 klo 17:26:11 »
Saattaisi olla mukavaa vaihtelua, jos KVAAK Kirjan julkaisuissa olisi välillä sankarittaria, ihmissuhteiden käsittelyä, elämän herkempiä puolia ja kepeyttä tai naistekijä. Toistaiseksi kirjojen painotus on ollut jännityksessä ja toiminnassa, jotka oletuksena ovat enemmän miesten makuun. Toki myös kiitettävää syvällisyyttä on löytynyt.

Itsekin kyllä suosin pojille ja miehille tehtyä seikkailua. Tällä hetkellä en innostu näin väkivaltaisesta sarjasta kuin Parker, koska uutisisissa on jo liikaa väkivaltaa, ampumistakin niin että tekee pahaa, mutta se on vain minun tuntemukseni. Olen iloinen kampanjan menestyksestä.

Doc Lomapäivä

• Jäsen
« Vastaus #980 : 07.04.2024 klo 14:49:58 »
Noin viikko aikaa ja 22K koossa. Kotelo on enää kuuden tonnin päässä!

Huomasikohan väki että lisäsimme kampanjaan Juho Juntusen, Petteri Tikkasen ja Ville Pirisen originaalit?

OSTAISIN!
Niin ostaisin minäkin. Muistaakseni Jalavan JJS-kokoelma oli hyvä, pitäisikin lukea se uudelleen.

Saattaisi olla mukavaa vaihtelua, jos KVAAK Kirjan julkaisuissa olisi välillä sankarittaria, ihmissuhteiden käsittelyä, elämän herkempiä puolia ja kepeyttä tai naistekijä. Toistaiseksi kirjojen painotus on ollut jännityksessä ja toiminnassa, jotka oletuksena ovat enemmän miesten makuun.
Tästäkin aina keskustellaan. Papparaissarjakuvasta on melkein tullut KVAAK Kirjan linja, siihen voisi etsiä muutosta. Tiedä sitten mistä pojat tuossa aiemmin arvuutteli.

Tällä hetkellä en innostu näin väkivaltaisesta sarjasta kuin Parker, koska uutisisissa on jo liikaa väkivaltaa, ampumistakin niin että tekee pahaa, mutta se on vain minun tuntemukseni.
Tämä on hyvin ymmärrettävää. Sarjakuvamuodossa kirjojen väkivalta ja kovaotteisuus kuitenkin pehmenee, ja Parker menee samaan Pulp-laariin kuin esim. Sin Cityt.
« Viimeksi muokattu: 07.04.2024 klo 14:53:32 kirjoittanut Doc Lomapäivä »

Doc Lomapäivä

• Jäsen
« Vastaus #981 : 10.04.2024 klo 12:10:15 »
Kaikki PARKERIA tukeneet ja henkisesti tukevat! Viimeinen viikko menossa, JAKAKAA LINKKIÄ!
https://www.sarjakuvakauppa.fi/parker

Kotelo ole enää kaukana!

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #982 : 11.04.2024 klo 10:23:01 »
Parker-kampanjan loppukiri ja muutos tavoitteissa!

Kampanjan loppukiri on alkanut. Olemme ylittäneet minimitavoitteen selkeästi 217 tukijan voimin ja koossa on 23498€! Kiitokset kaikille hankettamme jo tukeneille!

Loppukirin myötä olemme korjanneet tavoitetta suosimaan kampanjaan osallistujia: 25000 € ylittyessä kaikki osallistuneet saavat kirjoille upean kotelon, joka ei tule normaaliin myyntiin, ei edes 28000 € alkuperäisen rajan ylittyessä. Kaikki kampanjaa tukeneet saavat myös Sean Phillipsin värillisen originaalin upean numeroidun vedoksen, jota ei ole kampanjan jälkeen saatavilla mistään.

Olemme nyt poistaneet kirjat kahdesta jäljellä olevasta originaalista ja ne ovat nyt saatavilla hintaan 314€. Tarjolla on nyt siis vielä Jouko Ruokosenmäen (Voimat, Viime vuonna Frankfurtissa) ja Petteri Tikkasen (Black Peider, Eero) originaalit alennettuun hintaan ilman kirjoja. Kuva Petteri Tikkasen upeasta originaalista on tämän viestin liitteenä.

Nyt on viimeinen hetki lähteä mukaan, kampanja sulkeutuu maanantaina 15.4.2024! Tämän jälkeen mitään ekstroja ei ole saatavilla, ainoastaan kirjat jäävät myyntiin hintaan 85€. Lisätiedot hankkeesta ja kuvat kaikista jo valmistuneista originaaleista kampanjasivulta:

https://www.sarjakuvakauppa.fi/parker

PS. Totuttuun tapaan kirjojen jakelu niiden valmistumisen jälkeen voidaan hoitaa Turun lisäksi myös Helsingistä ja Oulusta. Olemme lähemmin yhteydessä asiasta ja kyselemme jakeluvaihtoehtojen lisäksi myös lupaa painaa tukijoiden nimet kirjoihin samoin kuin mahdollisista osoitteenmuutoksista.
« Viimeksi muokattu: 11.04.2024 klo 10:30:43 kirjoittanut Miqz »

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #983 : 11.04.2024 klo 12:50:38 »
Parker-kampanjan loppukiri ja muutos tavoitteissa!
Sean Phillipsin värillisen originaalin upean numeroidun vedoksen
Ymmärrän että markkinointi on markkinointia, mutta mitä sana "originaali" tekee tuossa lauseessa? Vedos on maalauksesta tai piirroksesta jollain tekniikalla tehty kopio. Usein sen arvoa pyritään nostamaan numeroinnilla tai signeerauksella. Originaalista taas puhutaan kun kyseessä on käsityönä syntynyt kuva.  :)
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #984 : 11.04.2024 klo 12:52:29 »
Ymmärrän että markkinointi on markkinointia, mutta mitä sana "originaali" tekee tuossa lauseessa? Vedos on maalauksesta tai piirroksesta jollain tekniikalla tehty kopio. Usein sen arvoa pyritään nostamaan numeroinnilla tai signeerauksella. Originaalista taas puhutaan kun kyseessä on käsityönä syntynyt kuva.  :)

Voi olla että on turha sana. Tarkoitus oli viestiä että kyseessä on Phillipsin originaalista tehty vedos.

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeHirviöt
« Vastaus #985 : 12.04.2024 klo 01:11:03 »
Koossa: 25177 EUROA!
"There's nothin' wrong with bein' a son of a bitch."

-- Gaspode the wonder dog (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Kujis

• Varastomies
  • Jäsen
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
« Vastaus #986 : 12.04.2024 klo 06:07:39 »

No niin. Eli joulua odotellessa, tai pääsiäistä. Mieluummin seuraavia  8]

TS2016

• Jäsen
« Vastaus #987 : 12.04.2024 klo 07:05:36 »

Hienoa! Onnittelut järjestävälle seuralle ja kaikille osallistujille!

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #988 : 12.04.2024 klo 07:45:53 »
Hienoa! Onnittelut järjestävälle seuralle ja kaikille osallistujille!

Kiitos, kiitos  :angel:

Teidän tukijoiden ansiosta nämä ovat mahdollista, ja voidaan tehdä alkuperäistä ajatusta hienompina. Meillä on ollut muitakin lisäjuttuja mietinnässä, katsotaan mihin asti summa nousee ja paljastetaan sitten jos riittävän korkealle.  ;D

Siellä on vielä Ruokosenmäen ja Tikkasen upeat originaalit tarjolla, käykäähän poimimassa kotia koristamaan, tuette samalla sekä sarjakuvakulttuuria Suomessa että taiteilijaa.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #989 : 14.04.2024 klo 15:28:41 »
27 000 € rikki!

Parker-kampanjan edut (ilmainen kotelo, numeroitu vedos ja alennettu hinta) ovat voimassa enää vain tänään ja huomenna. Nyt mennään jos meinataan.

https://sarjakuvakauppa.fi/parker

Kahden kirjan koko on n. A4, yhteissivumäärä ~720 sivua kaikkine ekstroineen:
kaksiväriset, kovakantiset ja lankasidotut. Laatua on koko rahan edestä.