Kun Iltiksen mukana tuli näitä AKU-glossy-magazineja, niin ostin niitä joitakin ihan surutta ilman varsinaista päälehteä eli Iltistä. Ei kukaan kieltänyt.
Timo
Niin no, kun ostin Ducktalesin, niin en tiennyt, että se oli ilttiksen kylkiäinen...en siis saanut tota Ilta-sanomaa kaupan päälle. Kassa-neitikään ei huomauttanut asiasta...olisin kyllä sen ilttiksen ottanut mielellään...on tää vähän harhaanjohdettua markkinointia. Tommmonen sarjakuva pitäisi kyllä tulla ihan erikseen ostettavaksi...ilman että siinä on reunassa jotain ilta-sanomien merkintöjä.
No sitten itse Ducktales lehdestä. Selvästi suunnattu lapsille...ainakin ne väli kommentit on ihan naurettavaa kakkaa. En usko, että lapsetkaan haluaa tommoisia lukea...oikeesti se itse sarjakuva on tärkeämpi.
Se Ducktales - maanalaisten mysteerien majakka oli huono...ei päätä eikä häntää.
Taikaviitta menetteli, mut kyllä mä tykkään noista Taikaviitoista, joita esim uusimmassa Minä Taikaviitta jättikirjassa on...se tyyli on parempi. Kaiken maailman aikahypyt, ulottuuvuus-jutut on ihan kamalia.
Miekkailu...joo eipä ole tosta mitään sanottavaa!
Mortti ja Vertti koodinmurtaja...öööh! Haluaako lapsetkaan lukea tämmöstä.
Wizard Mikeyssä oli vähän yritystä tarinan muodossa, mutta mä en tykkää näistä Dineyn Potteri-virityksistä. Heshukka...siitä en ole koskaan pitänyt.
Sit takakannessa olevat keräilykortit...miksi ne ei ole erillisiä kortteja...ei kukaan halua leikellä lehteään. Niin ja noi veljenpoikien...anteeksi sisarenpoikien nimisekoilut...kukahan viransijainen siellä taas ollut tekemässä tätä.
Kouluarvosana lehdestä on -4...ei siis jatkoon.
Olen niin onnellinen, etten tilannut tätä...nyt kyllä harmittais.
Roope-setä lehti oli suunnattu niin aikuisille, kuin lapsillekin. Ducktales on suunnattu pelkästään lapsille, mutta vähänkin aikuisemmat lapset välttää tätä kuin ruttoa...aivan kamala lehti...jää mun ainoaksi ostokseksi, jos ei taso nouse roimasti ja jättävät noi välijutut pois tuolta ja muut ihan turhat täytesarjakuvat, jotka eivät ole edes sarjakuvaa.
YÖK!