Kirjoittaja Aihe: Kvaakin joulukalenteri 2016  (Luettu 14269 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
Vs: Kvaakin joulukalenteri 2016
« Vastaus #45 : 23.12.2016 klo 15:58:27 »
Minä ehdottaisin printin saajaksi Darth Mikaa, sillä hän on tehnyt paljon jalkatyötä Koipeliini-palkinnon eteen. Hän on siis useana vuonna hankkinut diplomille kehykset ja toimittanut sen voitokkaalle kustantajalle.

Olisi täällä monta muutakin, joille printin voisi antaa mutta tällä kertaa Mika tuli ensimmäisenä Mieleen. ;)
"Now there's only two things in life but I forget what they are"

ekku

• Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
« Vastaus #46 : 23.12.2016 klo 16:13:24 »
No kolmanneksi liputan Koivumäkeä. Aika kiistattomat ansiot ja näin sivusta seuranneena pitkät ja kiviset työpäivät RW-kustannuksen opusten julkaisemiseksi. Välillä voi oikein kuulla kuinka tuo profiilikuvakin huokaisee, että ' ai elämän kevät'.

Ekku

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #47 : 23.12.2016 klo 19:40:46 »
Minä ehdottaisin printin saajaksi Darth Mikaa, sillä hän on tehnyt paljon jalkatyötä Koipeliini-palkinnon eteen. Hän on siis useana vuonna hankkinut diplomille kehykset ja toimittanut sen voitokkaalle kustantajalle.

Olisi täällä monta muutakin, joille printin voisi antaa mutta tällä kertaa Mika tuli ensimmäisenä Mieleen. ;)
Kiitos ehdotuksesta, mut mulla on kaikki seinät täynnä tavaraa...ei oikein mahdu enää mitään.
Antakaa jollekin, jolla on isompi kämppä ja enemmän tarvetta.
En mä ole nyt niin hirveesti Koipeliinin eteen tehnyt...jonkun kehyksen haku, nyt on mennyt siinä samalla, kun on käynyt kaupungilla...Lurker on mun mielestä panostanut siihen Koipeliiniin kypällä. Jaksanut vielä tapella meidän sekopäiden kanssa, jotka yrittää vängän väkisin työntää Koipeliiniin uusintoja.

Niin ja ehdotan myös Tertsiä...saataisiin se takas Kvaakiin. Siltä tullut monta hyvää juttua ja neuvoa.
« Viimeksi muokattu: 23.12.2016 klo 19:43:04 kirjoittanut Darth Mika »
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #48 : 23.12.2016 klo 19:53:18 »
Mail-Manillä on myös aikalailla työtä sarjakuvien parissa vyöllään.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #49 : 23.12.2016 klo 20:09:29 »
Huomisen luukku on minun ja arvuuttelemaan saa alkaa vaikka keskiyön jälkeen ja voittajan arvon sitten huomenna johonkin aikaan.

Kysymys on että joko tunnista ekasta kuvasta 3 jumalaa tai toisen kuvan naishahmo (joka ei ole Jean Grey).

Vergil

• Jäsen
« Vastaus #50 : 25.12.2016 klo 11:10:43 »
Minä ehdotan printin saajaksi Shunichiroa, tuota väsymätöntä kuukauden haasteilijaa. Hän on kolme vuotta peräkkäin osallistunut jokaiseen kuukauden haasteeseen (kun mukaan lasketaan myös haasteen antamiset) tuottaen laskelmieni mukaan melkein 300 sivua sarjakuvaa.

- V

Maso

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #51 : 25.12.2016 klo 17:33:24 »
Huomisen luukku on minun ja arvuuttelemaan saa alkaa vaikka keskiyön jälkeen ja voittajan arvon sitten huomenna johonkin aikaan.

Kysymys on että joko tunnista ekasta kuvasta 3 jumalaa tai toisen kuvan naishahmo (joka ei ole Jean Grey).

Vähänlaisesti vastauksia. Koitetaan: Odin, Thor ja Sif.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #52 : 25.12.2016 klo 19:32:53 »
Vähänlaisesti vastauksia. Koitetaan: Odin, Thor ja Sif.

2 kolmesta tunnistettavasta jumalasta oikein (olettaen että nainen on olevinaan Wonder Woman). Yksäriä kehiin niin saat postia alkuvuonna.

Toni

• Jäsen
  • Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan
« Vastaus #53 : 26.12.2016 klo 19:19:13 »
Luukku 23 pamahtaa auki.

Ja kenelle nämä sitten tarjotaan? Toimitaan näin:
- Joka haluaa jommankumman printin, kertokoon tässä ketjussa, kenen kvaakkilaisen hän toivoisi tämän printin saavan/ansaitsevan. Itseään ei saa ehdottaa. Eli Jäsen A voi jättää viestin "Haluaisin Jäsen B:n saavan printin".

- Vastausaikaa on Tapaninpäivän loppuun eli viestin on oltava tässä ketjussa 26.12. klo 23.59:59 mennessä.

Ei muuta kuin Hyvää joulua koko Kvaakin väelle! Palataan astialle Tapsanpäivän jälkeen.

Hops!

Hyviä ehdokkaita on jo mainittu ja lisää hyviä ehdokkaita löytyisi kasapäin.

Päädyn nyt kuitenkin ehdottamaan printin saajaksi herra Curtvilea. On ansioitunut podemode & kvaakkaja & partaveikko & uuden sarjakuvan asiantuntija, joka jakaa tietouttaan laajasti Kvaakin sivuilla. Uskon, että hän myös osaisi arvostaa Frank Chon upeaa taidetta näiden jumalaisten printtien vaatimalla antaumuksella!

Jungle Queen rules!!!
https://tahtivaeltajablogi.com – Ilman on paha elää!

J-Viilee

• Jäsen
  • Painajaismaista!
« Vastaus #54 : 26.12.2016 klo 21:52:33 »
Ehdotan printin saajaksi X-menin.

Sinnikkään kirjoittelijan palkinto olkoon se, nuorta voimaa ettei tää Kvaakki ukkoudu ihan täysin.

Puhun näin olettaen alle nelikymppisten puolesta..
« Viimeksi muokattu: 26.12.2016 klo 21:54:33 kirjoittanut J-Viilee »
Tilulilulii.

J-Viilee

• Jäsen
  • Painajaismaista!
« Vastaus #55 : 26.12.2016 klo 22:01:47 »
2 kolmesta tunnistettavasta jumalasta oikein (olettaen että nainen on olevinaan Wonder Woman). Yksäriä kehiin niin saat postia alkuvuonna.

Olin tunnistavani tuosta vielä Grakin näiden lisäksi.
Tilulilulii.

hdc

• Architectus urbis caelestis
  • Jäsen
« Vastaus #56 : 26.12.2016 klo 22:23:13 »
Olin tunnistavani tuosta vielä Grakin näiden lisäksi.

Itse mietin että oliko kuoleman jumalatar Hel vai Morrigan vai joku muu.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #57 : 27.12.2016 klo 19:39:50 »
No Roguesin versumi on sen verta outo että ei siitä ota selvää.

JR

• Jäsen
  • -
« Vastaus #58 : 28.12.2016 klo 11:35:31 »
Hyviä ehdotuksia luukun 23 ansaitsijaksi tuli taasen niin monipuolisesti, että arvontaan mennään. Yhtä mieltä olen kaikkien perustelujen kanssa.

Onnettarena toimi tällä kertaa http://www.pbegames.com/roller/, jossa d8 heilahti kaksi kertaa, ensimmäisenä ehdotetuille ilmoittautumisjärjestyksessä ja toisena ehdottajille samaten temporaalisessa järjestyksessä

Ja viskaisut tuottivat tämän tuloksen:

---- Signed section - include this line ----

Results sent via email and displayed via web.
Summary: Kvaakin joukukalenteriarvonta

--------------------------------------------------
Roll One
Generating 1 rolls of d6, 1 per line.
Comment: 2=Darth Mika; 3=Koivumäki; 4=Tertsi; 5=Mail-Man; 6=Shunichiro; 7=Curtvile; 8=X-men

2

--------------------------------------------------
Roll Three
Generating 1 rolls of d8, 1 per line.
Comment: 1=TOSA; 2=tmielone; 3=ekku; 4=Darth Mika; 5=X-men; 6=Vergil; 7=Toni; 8=J-Viilee

6

---- Signed section - include this line ----

Signature: 58ce248b3fbd698f9fb83b61f76e0db763a8071 5342b7eeb847e1de0dd31bcac
To verify: http://www.pbegames.com/verify/

Eli Darth Mika ja J Viilee olivat tällä kertaa onnettaren suosikkeja. Mika taisi jo ilmoitella, ettei printtiä halua, mutta varmista nyt vielä ja jos et tosiaan sitä halua, saat itse toimi (joulu)pukkina ja päättää, kenelle printin ohjaat (huomasin vasta jälkikäteen, että olit nimennyt sekä Lurkerin että Terstin).

- Mika valitsee ensin, pistä valinta+osoite yksärillä.

- J Viilee voi myös pistää ensisijaisen valinnan ja toisisijaisen valinnan + osoitteen yksärillä. Valinta ratkeaa sitten Mikan valinnan perusteella.

J-Viilee

• Jäsen
  • Painajaismaista!
« Vastaus #59 : 28.12.2016 klo 17:20:49 »
Vautsi vau.
Tilulilulii.