Author Topic: Lokakuun haaste - työt  (Read 3194 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shunichiro

• Jäsen
Lokakuun haaste - työt
« on: 03.10.2016 klo 10:31:48 »
Lokakuuksi annan kaksi valinnaista, kuluvalle kuulle ajankohtaista aihetta:

1) Oktoberfest
2) Halloween

Valitse jompikumpi. Bonuspisteitä saattaa irrota aiheiden luovasta yhdistämisestä. Tulkinta ja toteutustapa tuttuun tapaan vapaat ja ainoa sääntö on tuttu sekin (ainakin minun antamanani) eli sarjakuva on sarjakuva vasta, kun siinä on enemmän kuin yksi ruutu.

Työt tähän ketjuun, kommentit omaansa.

- Jukka
« Last Edit: 03.10.2016 klo 10:34:27 by Shunichiro »

Vergil

• Jäsen
Vs: Lokakuun haaste - työt
« Reply #1 on: 08.10.2016 klo 19:12:51 »
Säheltäjä-Sanni lähtee Halloween-partyihin...?

- V

Shunichiro

• Jäsen
« Reply #2 on: 22.10.2016 klo 20:27:55 »
Laitanpa omankin työni kilpailun ulkopuolelta, kun on toistaiseksi kovin laiha saldo. Toivottavasti petrausta tulee kuun loppuun mennessä, muuten voittajan valinta on aika helppoa.

Sarjakuva perustuu 19 vuotta vanhaan ideaan ja luonnoksiin. Tiedän ajankohdan siksi, koska yhden luonnoksen lomaan olen tuhertanut "Nanakondan", pilakuvan, joka perustuu 1997 ensi-iltansa saaneeseen Anaconda-elokuvaan. Hemmon ja tytön ulkonäkö noudattelee suurin piirtein vanhoja luonnoksia (huomatkaa tytön ysäritatuointi), ruutujen layout meni uusiksi kerronnan tiivistämiseksi.

Pieni vampyyritarina

Välineet: sivellintussi, Promarker-sarjakuvatussit, öljypastelliliidut, Paint Shop Pro ja Photoshop sivutaittoon ja teksaukseen

- Jukka

Holle

• Jäsen
« Reply #3 on: 25.10.2016 klo 11:03:26 »
Aiheet eivät välttämättä nyt olleet meikäläiselle kaikkein inspiroivimpia ja aikakin on kortilla joten laitetaan simppelisti
Sarjakuvat ja kuvitus
http://www.verikoirat.com

Mikael Mäkinen

• maziwapp
  • Valvoja
  • Ostapa kuule sarjakuvaa.
« Reply #4 on: 27.10.2016 klo 23:42:34 »
Tässä taisi olla mulla pari vuoden tauko näissä haasteissa! Seuraavaksi ehkä vain vuoden tauko.

Marko Raassina

• Jäsen
« Reply #5 on: 30.10.2016 klo 19:45:35 »
Itsekään en ole pitkään aikaan ollut mukana, joten laitetaanpa tänne. Olen pikkuisen koittanut herätellä strippisarjiksen tekoa jälleen, ja tässä on muutama testi strippi, jotka sattuivatkin olemaan myös Halloween-aiheisia. Englanniksi koska kansainvälinen yleisö. Sarjikset kertovat siis kääpiöistä ja heidän kommelluksistaan.

markraas.tumblr.com
twitter.com/MarkoRaassina

Tuipal

• Jäsen