Author Topic: Huhtikuun haaste - kommentit  (Read 2396 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Holle

• Jäsen
Huhtikuun haaste - kommentit
« on: 01.04.2015 klo 23:55:35 »
Tähän ketjuun huhtikuun haasteen "Jäätävä tihku" kommentit.
Valmiit työt omaan ketjuunsa.
« Last Edit: 01.04.2015 klo 23:57:06 by Holle »
Sarjakuvat ja kuvitus
http://www.verikoirat.com

Tuipal

• Jäsen
Vs: Huhtikuun haaste - kommentit
« Reply #1 on: 28.04.2015 klo 11:41:33 »
Tuskinpa enää enempää tulee ja Vappukin on tulossa, joten muutama sana.

Hiljaista on haasterintamalla, en kyllä,ymmärrä miksi. Näitä on kiva tehdä sijaistoimintoina eikä näistä tarvise ottaa paineita. Itse pistän sen tämän pullamössösukupolven piikkiin, saamarin kupla-asukit.

Sunsiro
Pidän näköjään mustavalkoisista kuvistasi enemmän kuin värillisistäsi. Kuvien takia katselin läpi, pidin kuvista. Mutta tarina: Sataa, tyttö liftaa, tyttö saa kyydin, tyttö käy pissalla, tyttö ampuu jonkun, tyttö menee autoon ja muuttuu matkustajasta kuskiksi.
Se on sarja tapahtumia, mutta ei se mikään tarina ole, siinä on vasta ne eväät, joista tarina syntyy.

Mikkok
Pidän pilvestä ja sen ilmeistä, simppeli ja toimiva juttu. Mutta en pidä ideasta. Jossain tuolla on pilvi, joka kärsii ummetuksesta! En halua sellaista, pilaat minun päiväni, enkä uskalla ulos.

Taisinko olla tänään ilkeä? Ei se mitään iskekää takaisin, armotta.

Holle

• Jäsen
« Reply #2 on: 02.05.2015 klo 17:06:37 »
Hieman myöhässä olen, syy Vapun ei minun.
Lyhyet ja sumeat kommentit:

Tuipalin sarjaksi yllättävän viimeistelty. Simppeli tarina annettuun aiheeseen, ei mitään ylimääräistä.
Vaikka Chunichiro käyttääkin varejä taiten niin silti pidän enemmän mv-töistään. Tässä jämpti ja jäätävä tarina jossa tekijä on saanut turhat krumeluurit pidettyä aisoissa.
MikkoK ja todella selkeä esitys sateen synnystä vaikkei ihan tihkuksi voi sanoa.

Arpa määräsi toukokuun haasteen väsääjäksi Tuipalin. Häntä mukaellen kuulutan mukaan uusia ja vanhoja tekijöitä.
Teille on annettu aihe ja luvassa kevyttä kommenttia eri tekijöiltä niin käyttäkää mahdollisuutta hyväksenne. Tuipal, voisit ihan nimeltä haastaa joitain peruskvaakkilaisia mukaan.

Sarjakuvat ja kuvitus
http://www.verikoirat.com

Tuipal

• Jäsen
« Reply #3 on: 03.05.2015 klo 09:04:02 »
Arpa kohtalon on aina arvaamaton.
En kiitä, vaan kärsin osani ja annan jälleen kerran Höpsisimin ratkaista tähän astisen elämäni suurimman ristiriidan. Suurin Unelmani on ollut laatia haaste, johon ei kukaan uskalla osallistua ja nyt Holle haastaa minut haastamaan henkilöitä nimeltä. Miten käy siinä tapauksessa unelmani?
Jännitys tiivistyy, kruunalla Holle, klaavalla unelman puolesta.

Raha on ilmassa ja pyörii. Nyt se kilahti kristallivaasiin ja jatkoi sirpaleiden joukossa lattialle.
Mikä se on? Se on, se on - klaava.

Unelmani elää edelleen. Sori Holle.
Haaste ilmestyy heti, kun saan kehiteltyä niin pirullisen version, että se karkottaa kaikki potentiaaliset töhertelijät.