Mikko K: Täähän oli ihan huonoudessaan paras. Tikalle repsahdin.
J Lehto: En ollut aikeissa edes osallistua koko kuun kisaan, mutta tän nähtyäni iski mullekin inspis. Hauska, ei oikeen muuta nilitettävää kuin että puhekuplat menee vähän väärinpäin joissain kohdissa. (niin ja vastaukseesi, lähinnä ne vaan mustaks muuttu, ei ollut tarkoitus tehdä niin "karvamaista".)
Shunichiro: Tää oli musta kiva, varmaan kun en oikein osannut arvata mitä tapahtuu. Sisänsä myös niin tarpeeks pitkä että jo puolivälissä unohtu mitä aihetta oon lukemassa, joten loppu yllätti. Tisseistä aina plussaa.
Timo: Mä jo meinasin ylpeillä etukäteen miten mulla on tämän kisan komein viiva, mutta taisin jäädä kakkoseks. Klassisen upeeta jälkee, ei tässä mitään värejä tai rastereita tarvita, mustaa on mun makuun käytetty mukavasti.
Tuipal: En kyllä ihan tajunnut tätä, tosin oonki vähä tyhmä kun ei mulle toi VPK oikeen sano mitään. Aattelin että tyypit on jotain perskipeisiä uusnatseja niin sitten hymyilytti. Sori.
Holle: Saapuihan se Hollekin juuri ennen deadlineä! Hyvää Hollea niinkuin aina, makeat on harmaasävyt, tosin noi liekit ei oikein istu, vähän näyttää päälle liimatuilta.