Kirjoittaja Aihe: Disney keräilysivut  (Luettu 36447 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Hannibal

• Disney keräilijä
  • Jäsen
  • Tempora aspera vīvimus, amīce bone
Vs: Disney keräilysivut
« Vastaus #30 : 06.03.2016 klo 19:41:25 »
Päivitin talvilomaviikon aikana lähes kaikki Disney keräilijäsivuilla www.hanivei.fi olleet tutkielmani.

Lisäksi julkaisin tänään Disney elintarvikkeiden kolmososan, jossa käsitellään Suomeen tuotuja ulkomailla valmistettuja Disney elintarvikkeita kautta aikain.

Rattoisia lukuhetkiä!
Hannibal

_tex_

• Jäsen
  • Oman kielen OSAAJA!KvAak terroristi!AiNiAaN! Q=<>
« Vastaus #31 : 25.03.2016 klo 22:35:39 »
Täs olis nää Norjan Carl Barksin kootut extrojen pelikortit.
Jokaisessa kortissa erilainen kuva, paitsi Jokereissa on 2 korttia samaa.
Kuva on huono resuinen, kun ei tänne kvaakkiin saa laitettua mitään isoa tiedostoa.
2 Pakkaa myin 208€ et ihan kohtuukorvauksen omistani sain.Mut jenkkilästä tuli nostaja siksi hinta tollainen. >:D

Olin antanut muijalle yhdenpakan et jäi vielä ittellekkin!!OON MÄ KYLLÄ OUTO OTUS!! >:D Oikee piru ihmisex!!!
« Viimeksi muokattu: 31.03.2016 klo 19:20:59 kirjoittanut _tex_ »

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #32 : 25.03.2016 klo 22:58:32 »
2 Pakkaa myin 208€ et ihan kohtuukorvauksen omistani sain.Mut jenkkilästä tuli nostaja siksi hinta tollainen. >:D
Siis täh!
Maksoko joku sulle yli 200 euroo 2 pakasta. Hitto oot kyl aika kova myyntimies. Nyt heti ostaa mämmiä ja suklaamunia tolla rahalla.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

_tex_

• Jäsen
  • Oman kielen OSAAJA!KvAak terroristi!AiNiAaN! Q=<>
« Vastaus #33 : 26.03.2016 klo 08:59:23 »
Siis täh!
Maksoko joku sulle yli 200 euroo 2 pakasta. Hitto oot kyl aika kova myyntimies. Nyt heti ostaa mämmiä ja suklaamunia tolla rahalla.
10 lähdettiin ja ensin olin valmis luopuu 50 mut niinmonta ohiostoo tuli et olin et pakkohan noilla on satanen saada mut jenkkeihin meni eka ja suomeen toinen kun tiesin et enää ei nouse niin laitoin lihoix molemmat...  x)

https://www.huuto.net/kohteet/---carl-barks-pelikortit-avaamaton-pakka---/398904285

Seuraavan kannattaa laittaa ebay:n sivuille myyntiin huudosta EI saa kun sen 60 jos sitäkään.Tohon tartti vaan laittaa kaverille maili jenkkeihin niin olis ostanut kaikki mitä on mut  pisti feben asialle mut ihan kiva noinkin.  :=) ELEKEE pikakko pakkojanne ne on kalliita saa noita piirroksii sillärahalla jo monta.  =)
Teki sellasen Yodan et huh huh!!

Et hyvät pyhät vaan!!

Olin antanut muijalle yhdenpakan et jäi vielä ittellekkin!!OON MÄ KYLLÄ OUTO OTUS!!  >:D Oikee piru ihmisex!!!
« Viimeksi muokattu: 31.03.2016 klo 19:23:45 kirjoittanut _tex_ »

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #34 : 26.03.2016 klo 14:15:26 »
10 lähdettiin ja ensin olin valmis luopuu 50 mut niinmonta ohiostoo tuli et olin et pakkohan noilla on satanen saada mut jenkkeihin meni eka ja suomeen toinen kun tiesin et enää ei nouse niin laitoin lihoix molemmat...  x)

https://www.huuto.net/kohteet/---carl-barks-pelikortit-avaamaton-pakka---/398904285

Seuraavan kannattaa laittaa ebay:n sivuille myyntiin huudosta EI saa kun sen 60 jos sitäkään.Tohon tartti vaan laittaa kaverille maili jenkkeihin niin olis ostanut kaikki mitä on mut  pisti feben asialle mut ihan kiva noinkin.  :=) ELEKEE pikakko pakkojanne ne on kalliita saa noita piirroksii sillärahalla jo monta.  =)
Teki sellasen JEDIN et huh huh!!

Et hyvät pyhät vaan!!
En ole omaa pakkaani myymässä mistään hinnasta.
Aika hieno Yodan piirros!

PS: En suuttu. Käytä vapaasti vaan, jos kelpaa mun kuvani!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Hannibal

• Disney keräilijä
  • Jäsen
« Vastaus #35 : 03.04.2016 klo 14:03:33 »
Disney kiiltokuvat Suomessa julkaistu!

Uusin tutkielmani Disney-aiheiset kiiltokuvat Suomessa on nyt julkaistu omalla välilehdellään. Käypäs tutustumassa millaisten kuvien parissa lapset ovat aikojen saatossa askarrelleet.

Suoraan tutkielmaan pääsee linkistä:
https://drive.google.com/file/d/0B30GPVcs0JnGU2dhb0IyZ3pqUUk/view?usp=sharing
Hannibal

Hannibal

• Disney keräilijä
  • Jäsen
« Vastaus #36 : 09.08.2016 klo 21:37:46 »
Disney aiheisista kortti- ja lautapeleistä on nyt tutkielmat julkaistu!

Kesäloma vierähti mukavasti tutustuessani Disney pelien ihmeelliseen maailmaan. Nyt ne on kuitenkin osaltani kirjoissa ja kansissa ja nähtävillä välilehdellä Disney pelit osoitteessa: http://www.hanivei.fi/413018211

Hannibal

hdc

• Architectus urbis caelestis
  • Jäsen
« Vastaus #37 : 09.08.2016 klo 22:27:16 »
Haa, mukana on kyllä joitain tuttuja pelejä, ostopeleistä ainakin Disneylandia ja liitepeleistä Aku Ankan vauhtipeliä tuli pelattua paljon...

Avalkis

• Valveunessa
  • Jäsen
« Vastaus #38 : 09.08.2016 klo 23:46:23 »
Hienoa tutkimustyötä jälleen kerran. Ja mainiota että mukana oli Aku Ankka -lehden peliliitteetkin.

Itseltä löytyy tuo Kuvataiteen vuoden 1938 Lumikki-satupelin lauta, jonka löysin kirpputorilta vuosia sitten. Kotelo ja nappulat valitettavasti puuttuu. Otin kuitenkin talteen joskus netissä vastaan tulleen hyvin pienen kuvan pelin kotelosta.
http://www.jukkaeronen.com/web/videomuseo/pics/blogi/lumikki_satupeli.jpg

Myös mm. Aku Ankka noppapeli ja Mikki Hiiren taikurilaatikko löytyvät. Mikin Ilmaset puhalluspallopeli kutkutti mielikuvitusta Akkarin mainoksesta nähtynä aikoinaan ja olisin sellaisen halunnut, muttei löytynyt.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2016 klo 23:49:41 kirjoittanut Psychic »
http://www.jukkaeronen.com - Suomen luonnosta inspiroituneita fantasiasarjakuvia ja scifi-elokuvia & ambient-musiikkia

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #39 : 10.08.2016 klo 06:31:18 »
Nyt kesälomalla maalla tuli juurikin pelattua muutamaa noista lautapelistä broidin kanssa:
Aku Ankka noppapeli ja Mikki Hiiri ja Karhukopla lautapeliä. Hyviä peruspelejä molemmat. Tuossa Mikki Hiiri pelissä vaan yksi mustakaapu-kortti on vähän purtu...Broidi ihan pienenä suuttui kun sai 3 mustakaapu-korttia perä perää...se on vähän temperamenttinen tyyppi.

Tuo Aku Ankka-lehden 45/1974 välissä tullut Hullunkuriset perheet-pelikortit tuli ostettua kaksi kertaa divarista. Toiseen lehteen en kajonnut ollenkaan ja toisesta otin nuo kortit pelikäyttöön...olenko kerran pelannut noilla.

Olen myös kauan etsinyt Roope-setä taskukirjassa 12/1984 Roope Ankka onnenrahapeliä...eipä ole vielä tullut vastaan.

Hannibal

• Disney keräilijä
  • Jäsen
« Vastaus #40 : 10.08.2016 klo 08:07:28 »
Kiitokset mainioista kommenteista kaikille ja Lumikki-pelin kuvasta. Mikäli kannen kuvan saisi isoresoluutioisempana, niin olisi hyvä. Mikäli tosiaan löydätte täydennettävää, niin otan tietoa ilomielin vastaan ja päivitän tutkielmaa sitä mukaa kun uutta tietoa löytyy.                                                                       Kakkostutkielman viimeinen pelikin (Mummo Ankan maatila) täydentyi, on ollut satasivuisen Aku Ankan Piirileikin sivulle painettuna vuonna 1963. Täytyykin vielä plarata nuo satasivuiset läpi. Varmaan vielä uusiakin löytyy. Nythän mukana on vain Aku Ankka -lehden liitteinä tulleet pelit.
Hannibal

Hannibal

• Disney keräilijä
  • Jäsen
« Vastaus #41 : 25.12.2016 klo 09:42:22 »
Aku Ankka lehtien erikoisnumerot ym. päivitetty!

Näin joulun ja tällä viikolla ilmestyneen Joulumantelin sekä Ankkalinnan Pamauksen kunniaksi päivitin Aku Ankka -lehden versiot tutkielman. Myös useita muita sivuston tutkielmia olen päivittänyt tässä alkutalvesta. Yrittelen saada päivitettyä vuodenvaihteen kulmilla myös kaikki Disney pelit, joihin on tullutkin paljon uutta tietoa, kuvia ja kohteita. Sama koskee muita vielä päivittämättömiä tutkielmia.
Hannibal

Hannibal

• Disney keräilijä
  • Jäsen
« Vastaus #42 : 25.12.2016 klo 21:53:26 »
Olen päivittänyt kolme aiempaa Disney pelitutkielmaa 25.12.2016. Lisäksi uutena mukana on Disney lehtien pelit tutkielma.
Hannibal

Hannibal

• Disney keräilijä
  • Jäsen
« Vastaus #43 : 30.12.2016 klo 20:04:02 »
Taskaritietoutta päivitetty!

Olen päivittänyt tänään Taskaritietoutta tutkielman. Edellinen versio olikin niinkin vanha, kuin 13.5.2015 tehty, joten uutta on tullut sen jälkeen jonkin verran.
Hannibal

Hannibal

• Disney keräilijä
  • Jäsen
« Vastaus #44 : 27.02.2017 klo 14:54:53 »
Uutta Disney Keräilijäsivuilla!

Sain nyt valmiiksi Disney askartelu- ja värityskirjatutkielman. Se on nähtävissä Keräilijäsivuilla www.hanivei.fi, kohdassa Disney kirjoja. Mukana on useimmille ennen näkemättömiä vanhoja kirjoja ja niiden kansikuvia.

Myös Disney kirjojen ykköosa on päivitetty eilen. Kuvakirjojen parissa vierähtääkin varmasti tämä kevättalvi vielä rattoisasti, ennen kuin saan ne lopullisesti valmiiksi.
 Hauskoja lukuhetkiä!
Hannibal