Kirjoittaja Aihe: Mihin sarjakuvakauppoihin kannattaa tarjota omakustannetta myytäväksi.  (Luettu 2424 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kartsa

• Jäsen
Työstän parhaillaan kuvittajan kanssa sarjakuvaa josta näillä näkymin on ainakin ensimmäisten osien osalta tulossa omakustanne. Itse en oikein tiedä mihin sarjakuvakauppoihin tätä kannattaa tarjota, joten laittakaa vaan ehdotuksia tulemaan. Valmista on luultavasti ensi kuun lopulla, mutta ajattelin olla ajoissa liikkeellä tämän asian suhteen, jotta ei sitten turhaan joudu odottelemaan kun kuvittajan osuus on pulkassa.

ps. Turun Sarjakuvakauppaan olen tarjonnut tätä siis toistaiseksi, ja sanotaan niin ettei nyt ainakaan mitään täystyrmäystä sieltä tullut.

-Kartsa

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
Aika harvassahan noi paikat, mihin lehtensä voi saada myyntiin ovat. Sarjakuvakeskukselle (Helsingissä) varmaankin ja sit Akateeminen on pitänyt jonkun verran pienlehtiä valikoimissaan. Aiemmassa ketjussa siitä vähän.

Timo

Kartsa

• Jäsen
Kiitos vinkeistä. Täytyy varmaan kyllä vilkaista noitakin vaihtoehtoja.

-Kartsa

Reima Mäkinen

• Jäsen
Itse en oikein tiedä mihin sarjakuvakauppoihin tätä kannattaa tarjota,
Ainakin niihin missä itse olet vakiasiakas.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Kartsa

• Jäsen
Ainakin niihin missä itse olet vakiasiakas.

No ongelmana onkin se etten paljoa ole sarjakuvien kanssa ollut tekemisissä, joten en ole varsinainen vakiasiakas missään. Valitsin sarjakuvaformaatin tälle projektille siksi, koska koin siinä olevan enemmän kerronnallisia mahdollisuuksia ja halusin kokeilla jotain mikä ei ole omalla mukavuusalueella. Enemmänkin noita romaaneita ja yms tullut luettua kuin sarjakuvia.