Mun mielestä siinä esimerkikss ei ehkä syvyysvaikutelma toimi parhaalla mahdollisella tavalla. Ylärivillähän sitä syvyyttä on luotu ihan oikeaoppisesti varjolla. Sen sijaan sama valo viimeisessä ruudussa, on melko outoa käytettynä nukkekotiefektin kanssa.
Varjosta päätellen ilta on tosi pitkällä, mitä muu väritys ei sitten tue.
Eikä muutenkaan ylipitkiin varjoihin ole missään sarjakuvissa, ehkä Batmania lukuunottamatta totuttu. Mutta joo, tuo toisen ruudun varjo on siinä mielessä hassu että jos taustalla ei olisi talon seinä hahmo voisi hyvin olla myös päivällä kuvattu ylhäältä päin. Lisäksi katsojaa päin kohdistuva liike (2. ruutu) on aina aika haastava. En ole tutkinut Morrista, mutta kävely, juoksu ja ratsastus ovat siitä tutumpia esimerkkejä. Hyppy katsojaa kohti ei.