Terve olen Jaakko Talvitie, eli toinen tuon kirjan tekijöistä. Täällä näkyy olevan myös yksi meidän koulun opiskelijoistakin

Ittellä sen verran vähän kursseja jäljellä ettei olla varmaan käytävillä törmäilty ja kiirettä pitänyt sen verran etten ole koulun biletyksiin ehtinyt osallistumaan.
Olen tosiaan ollu tällä sivulla jo muutaman vuoden, mutta pääasiassa vain tsekkaillu mitä sarjismaailmassa tapahtuu. Nyt on hyvä syy pitkästä aikaa kirjoitella, kun oma luomus on suurennuslasin alla. Tässä ketjussa esitelty sarjakuva on siis meikäläisen ja lapsuudenkaverini yhteistyön tulos ja ensimmäinen virallinen omakustanne julkaisumme, minkä onnistuimme saamaan kauppojen hyllyille. Sarjakuvaa on tullut tehtyä aikaisemminkin harrastusmielessä, mutta tämä on ensimmäinen missä toimin varsinaisena käsikirjoittajana.
Itse kirjan tekeminen oli hauskaa ja työlästä, mutta olemme ainakin itse tyytyväisiä siihen mitä saimme aikaan. Jatkoakin on suunniteltu ja tässä nyt on mahdollisuus kysyä kokeneilta harrastajilta ja miksei ammattilaisiltakin, että miten tuo stoori ja kuvitus toimi? Mistä piditte ja mistä ette pitäneet? Mitä pitäisi ottaa jatkossa huomioon?
Lähinnä jatkossa on tarkoitus jatkaa samalla reitillä perinteisen sarjakuvan hengessä, missä on pitkä stoori ja paljon huumoria.
![Cool 8]](https://www.kvaak.fi/keskustelu/Smileys/classic/cool.gif)