Kiiluvat kulmahampaat oli aikamoista höttöä, jossa hahmoilla ei ollut minkäänlaista persoonaa niitä itsestäänselvimpiä kliseitä lukuun ottamatta. Loppu oli erityisen typerä. Taso oli niin huono, että tuntui jo kuin olisin lukenut itse teininä kirjoittamaani angstinovellia, jonka joku on päättänyt kuvittaa.
Aikuisuus on hirveän ikävystyttävä asia silloin tällöin. Jos kymmenen vuotta sitten olisi ollut näin kirjava ja runsas valikoima sohjoa Ässän lehtihyllyllä, olisin virtsannut hunajaa.
Eilen huomasin maitokaupoilla käydessä lehtihyllyssä pilkottavan taas uutta mangaa. Mm. tämä Kiiluvat kulmahampaat. Ei tarvinnut käteen asti edes ottaa, kun jo tuli sellainen aisti-intuitio, että olen auttamatta liian vanha oikeasti
nauttimaan siitä. (Älkääkös huoliko, ostan sen kyllä silti.)
Aina tulee tietysti joku Sugar Sugar Rune tai Love Com, joka palauttaa rakkauteni kaikkeen kauniiseen ja sokeriseen.
Mutta nää Ivrean "Kuinka susi kesytetään", "Kuumaa kahvia ja kuumia tunteita", "Naapurirakkautta", AKA "Olipa kerran lukioikäinen poika ja yläasteikäinen tyttö, jotka väärinymmärryksen vuoksi eivät tykänneet toisistaan, vaikka salaa tykkäsivätkin" ei vaan.. tunnu enää miltään.

Mutta silti mahtavaa, että näitä tulee! Olen onnellinen niiden uusien teini-ikäisten Laurojen puolesta, joiden manganuoruus on paljon parempi kuin omani.