Kirjoittaja Aihe: Keskustelua muiden Kvaakkilaisten töistä  (Luettu 1810 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

judea

• Vieras
Keskustelua muiden Kvaakkilaisten töistä
« : 08.12.2011 klo 21:17:14 »
Monissa muissa aiheissa keskustelu karkaa käsistä, joten tänne kaikki:
"Oi, kyllä nyt olis albumin paikka" -jutut. OK?

tertsi

• Vieras
Vs: Keskustelua muiden Kvaakkilaisten töistä
« Vastaus #1 : 08.12.2011 klo 21:34:36 »
Oi, kyllä nyt olis albumin paikka!!
Käsikirjoituksen tasolla ollaan vasta. Ja siinäkin ihan alussa, mutta jonkinlainen idea ja teema on jo olemassa. N. 10-sivun tarinoita yritän väsäillä. Neljä tarinaa on yksi albumi!!

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #2 : 08.12.2011 klo 21:39:51 »
Minun panokseni tähän keskusteluun taitaa tässä:
Kaikilla teillä Kvaakkilaisilla, jotka teette sarjakuvaa, ja ette ole vielä julkaissut mitään, teillä on albumin paikka!

Noin. Lisäisin vielä, että itse olen viimeaikoina miettinyt, että haluaisin kirjoittaa kokoelman sarjakuvatarinoita. Semmoisen vähän niin kuin antologian. Yksi tarina olisi jo kirjoitettuna. Minä vaan en osaa piirtää.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

judea

• Vieras
« Vastaus #3 : 09.12.2011 klo 12:19:58 »
No siis, "Oi, nyt olis albumin paikka!"-juttu oli esimerkki. :D

STD

• Jäsen
« Vastaus #4 : 29.04.2019 klo 13:23:59 »
En oikein tiennyt minne panna tämän, siispä panin sen tänne.

Ranskalainen uutuussarjakuva, joka on hämmästyttävästi Kvaakista tutun "Sian" tyylillä piirretty. Ei tämä ole tietenkään Sian tekemä, mutta kuitenkin...

https://www.bedetheque.com/serie-65387-BD-Petit-Pierre-la-mecanique-des-reves.html

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #5 : 29.04.2019 klo 13:35:59 »
Joo, eri softalla tai suurempaan kokoon piirretty ehkä, mutta samankaltaisuutta löytyy.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson