Kirjoittaja Aihe: Kvaakin joulukalenteri 2011  (Luettu 41159 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
Vs: Kvaakin joulukalenteri 2011
« Vastaus #45 : 04.12.2011 klo 20:05:45 »
Mulla on näköjään huominen mutta parempi laittaa tämä nyt kun muistan:Jaossa Pertti Jarlan vitunsiisti Heräämisopas ja Suomi-Neuvostoliittoseuran (ei piirtäjää tai julkaisuvuotta teoksessa mutta Kekkos-tyylinen)Venäjän vallankumous (miten se tapahtui?). Huiman paketin saa se joka mukavasti perustelee miksi tarvitsee nuo  molemmat kirjat heti eikä vain toista niistä.
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

Mikael Mäkinen

• maziwapp
  • Valvoja
  • Ostapa kuule sarjakuvaa.
« Vastaus #46 : 04.12.2011 klo 20:06:54 »
20:00:04

Ja sinne napsahti. Laita yksityisviestillä osoitetta, niin laitetaan paketti postiin!

judea

• Vieras
« Vastaus #47 : 04.12.2011 klo 20:10:57 »
Mulla on näköjään huominen mutta parempi laittaa tämä nyt kun muistan:Jaossa Pertti Jarlan vitunsiisti Heräämisopas ja Suomi-Neuvostoliittoseuran (ei piirtäjää tai julkaisuvuotta teoksessa mutta Kekkos-tyylinen)Venäjän vallankumous (miten se tapahtui?). Huiman paketin saa se joka mukavasti perustelee miksi tarvitsee nuo  molemmat kirjat heti eikä vain toista niistä.

No ku seli seli...

Koska olen tekemässä esitelmää lempisarjakuvapiirtäjästäni Jarlasta. Itselläni ei ole vielä ole Heräämisopasta. Suomi-Neuvostoliiton kirjaa en edes halua, mutta koska minulla on selvästi paras selitys, niin voin lähettää osoitteen jo valmiiksi YV:llä.
:D

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #48 : 04.12.2011 klo 20:38:39 »

Koska olen tekemässä esitelmää lempisarjakuvapiirtäjästäni Jarlasta. Itselläni ei ole vielä ole Heräämisopasta. Suomi-Neuvostoliiton kirjaa en edes halua, mutta koska minulla on selvästi paras selitys, niin voin lähettää osoitteen jo valmiiksi YV:llä.
:D

Yleensä kandee lukea kokeessa esitetyt ohjeet. Skaba päättyy vasta  huomenna joten sait miinuspisteet ajoituksesta. Haluat vain yhden vaikka ohjeissa sanotaan että se on paketti. Voitat ainoastaan siinä tapauksessa että olet ainoa osallistuja.

Ja sittenkin mietin että voisko heräämisoppaan vaihtaa Roskapankissa tuoppiin. Jury is out.

« Viimeksi muokattu: 04.12.2011 klo 20:47:27 kirjoittanut Antti Vainio »
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #49 : 04.12.2011 klo 21:48:55 »
Kahdessa vara parempi eli enemmän luettavaa yhdeksi illaksi.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

hdc

• Architectus urbis caelestis
  • Jäsen
« Vastaus #50 : 05.12.2011 klo 01:20:26 »

Kaipaan vertailevaa lähdemateriaalia pohtiakseni oliko Jeesus anarkisti, punkrokkari tai kommunisti.

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #51 : 05.12.2011 klo 08:15:27 »
Se neuvostoliiton julkaisema kirja on jokseenkin epäilyttävää lähdemateriaalia mutta joo, tylyn vakuuttava perustelu.

edit. Jos oltaisiin Moskovasssa tai Minskissä niin palkinto olisi jaettu jo etukäteen admininistraattoreille ja politrukeille. Me muut demokratialaiset, jatketaan.

« Viimeksi muokattu: 05.12.2011 klo 08:23:30 kirjoittanut Antti Vainio »

judea

• Vieras
« Vastaus #52 : 05.12.2011 klo 11:40:20 »
Yleensä kandee lukea kokeessa esitetyt ohjeet. Skaba päättyy vasta  huomenna joten sait miinuspisteet ajoituksesta. Haluat vain yhden vaikka ohjeissa sanotaan että se on paketti. Voitat ainoastaan siinä tapauksessa että olet ainoa osallistuja.

Ja sittenkin mietin että voisko heräämisoppaan vaihtaa Roskapankissa tuoppiin. Jury is out.

Tuotaa. Luulitko että kirjoitin tuon tosissaan? :/

tertsi

• Vieras
« Vastaus #53 : 05.12.2011 klo 13:53:26 »
Huiman paketin saa se joka mukavasti perustelee miksi tarvitsee nuo  molemmat kirjat heti eikä vain toista niistä.
Entisenä suntiona ja seurakunnan nuorisotyötoimikunnan puheenjohtajana Heräämisopas antaisi palan menetettyä ihanaa nuoruuttani takaisin edes pieneksi ohikiitäväksi hetkeksi.

Tutustuin tässä taannoin kuvankauniiseen Liettuassa syntyneeseen 21-vuotiaaseen venäläisneitoseen, joka muutti Suomeen 8-vuotiaana. Kekkostyylinen Venäjän vallankumouksesta kertova sarjakuva auttaisi minua kenties pääsemään pidemmälle venäläiseen sielunmaisemaan tjms.
« Viimeksi muokattu: 05.12.2011 klo 14:19:35 kirjoittanut Tertsi »

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #54 : 05.12.2011 klo 17:13:39 »
Tää oon jo pelottavaa. Tunnen Tertsin ja näen tässä sen sentimentaaliosastossa lievää paskan hajua (jos tökerö kielikuva sallitaan) vaan kyllähän se tolle osastolle on kallistumassa. Jarla on mikä on, Neuvostoliitto-kirjasta joudun varoittamaan että tarina ei svengaa ja piirros on välillä jäykähköä.

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #55 : 05.12.2011 klo 17:15:09 »
Tuotaa. Luulitko että kirjoitin tuon tosissaan? :/

Me neuvostoliittolaiset emme ikinä luule.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #56 : 05.12.2011 klo 17:17:07 »
että tarina ei svengaa ja piirros on välillä jäykähköä.
Ei minulla ole mitään ilmaista taidesarjakuvaa vastaan.

kultakisu

• elämännautiskelija
  • Jäsen
  • ei ramase ennää...
« Vastaus #57 : 05.12.2011 klo 18:36:47 »
Perustelu:Haluan herätä unestani jossa Putin on Suomen,Ruotsin,Ahvenanmaan ja Tanskan presidentti.Molemmat kiitos.
kultakisu :-*
Lady on aina Lady helmineen ja eriparisine villasukkineen

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #58 : 05.12.2011 klo 18:38:35 »
Ei ole ilmaista lounasta tai taidesarjakuvaa. Sanoo Marx, Engels ja se joku jäbä

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #59 : 05.12.2011 klo 18:51:32 »
Ei ole ilmaista lounasta tai taidesarjakuvaa. Sanoo Marx, Engels ja se joku jäbä

eikös noita kutsuta freukkareiksi?