Kirjoittaja Aihe: The Avengers  (Luettu 159900 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: The Avengers
« Vastaus #375 : 25.09.2013 klo 20:16:40 »
Kuinka moni ehtii katsoa ennen kuin poistetaan?

On ainakin vielä tuolla. Pää oli ehta Ultron mutta muuten ei sano mitään.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #376 : 01.10.2013 klo 16:21:17 »

X-men

• Jäsen
« Vastaus #377 : 01.10.2013 klo 20:08:52 »
Kun kerran tiedät kaiken miksi ääninäyttelijän kohdalla pitäisi:And yes, actually, just this weekend I went in for them to take very extensive photographs, head scans, body scans, and all kinds of things in preparation for figuring out how the hell I’m gonna fit in this Ultron character!

Akustiikka?

Olisi luullut että Ultron tehdään puhtaasti CGIllä ilman mitään ihmismallinnuksia mutta ei näköjään (ilmeisesti).

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #378 : 01.10.2013 klo 21:06:37 »
The Blacklist vaikuttaa tämän pohjalta kiinnostavammalta, kuin tämä, koska meininki muistuttaa huolestuttavasti Batmanin ja Supermanin luomaa ja ylläpitämää perinnettä äärimmäisen huonoista pahiksen rooliin valituista (Jack Nicholson ja Gene Hackman). Mutta näyttelijän muut taidot ja muu olemus ovat kahdessa tapauksessa osoittautuneet odotettua paremmaksi: Daredevilin Kingpin ja Kapteeni Amerikan nimikkohahmo.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #379 : 06.10.2013 klo 00:46:12 »
Elizabeth Olsen on sitten Av2ssa.

http://hollywoodlife.com/2013/10/03/elizabeth-olsen-avengers-2-samuel-l-jackson/

Ilmeisesti (spekuloidaan) esittää Scarlet Witchiä, tiedä sitten kuinka sopiva on rooliin kun en ole ko. neitokaisen näyttelemistä nähnyt. Kuvaukset ilmeisesti viedään läpi kohtuukiireesti kun maaliskuussa aloitetaan ja vuoden päästä pitäisi olla valmista.

Maisteri Outo

• Jäsen
  • (Ei tekstiä)
« Vastaus #380 : 06.10.2013 klo 17:26:42 »
Kuvaukset ilmeisesti viedään läpi kohtuukiireesti kun maaliskuussa aloitetaan ja vuoden päästä pitäisi olla valmista.

Ai? Puolessa vuodessahan nämä tehosteleffat yleensä kuvataan, niäin tehtiin edellisessäkin Avengerssissa.

Post-productionin aikana tehdyt re-shootit ovat sitten asia erikseen.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #381 : 07.10.2013 klo 04:12:55 »
Sanotaan, että kun et enää tunnista julkisuuden kasvoja, olet tulossa vanhaksi. Minä en muista yhtäkään näyttelijä valintaa ties kuinka moneen vuoteen näihin sarjakuva elokuviin, jota en olisi joutunut  Googlettamaan.

Joko minä siis olen todella tulossa vanhaksi, tai sitten Marvel Studios & kumppanit tosiaan tähtäävät tuntemattomiin näyttelijöihin säästääkseen rahaa.

Onkos yksikään teistä nähnyt tämän Elizabeth Olsenin elokuvia? Jotenkin en vain jaksa uskoa, että tuloillaan oleva Godzilla elokuva auttaa tässä asiassa...
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #382 : 07.10.2013 klo 20:49:41 »
Sanotaan, että kun et enää tunnista julkisuuden kasvoja, olet tulossa vanhaksi. Minä en muista yhtäkään näyttelijä valintaa ties kuinka moneen vuoteen näihin sarjakuva elokuviin, jota en olisi joutunut  Googlettamaan.

Joko minä siis olen todella tulossa vanhaksi, tai sitten Marvel Studios & kumppanit tosiaan tähtäävät tuntemattomiin näyttelijöihin säästääkseen rahaa.

Onkos yksikään teistä nähnyt tämän Elizabeth Olsenin elokuvia? Jotenkin en vain jaksa uskoa, että tuloillaan oleva Godzilla elokuva auttaa tässä asiassa...

1. Aika totta.

2. Erittäin todennäköistä.

3. Neidin leffat ovat pääosin sen verta tuoreita ettei niitä ole tullut tvstä (ilmeisesti ei edes tuo ~20 vuotta vanha elokuva ole saanut esitystä täällä, ei ainakaan elonetistä löydy), 1 leffa on ollut teatterissa täällä (ei Finnkinon ohjelmistossa) ~1,5 vuotta sitten. Neiti taitaa olla tunnetumpi siskoistaan kuin näyttelemisestään (pääasiassa tv-sarjoissa omana itsenään kun leffoja ei lasketa) ja muita meriittejä on esiintymiset talk showeissa ja vierailut filmifestivaaleilla.

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Vastaus #383 : 07.10.2013 klo 21:28:12 »

Kysy kirjaston tädiltä ketä ne ovat kun olet niitä leffoja seuraavan kerran lainaamassa..  :laugh:
t.Q

X-men

• Jäsen
« Vastaus #384 : 08.10.2013 klo 20:40:18 »
Kysy kirjaston tädiltä ketä ne ovat kun olet niitä leffoja seuraavan kerran lainaamassa..  :laugh:

Tuskin kirjaston täti tai setä tietää sen paremmin kuka on Elizabeth Olsen tai Henry Cavill.

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Vastaus #385 : 08.10.2013 klo 22:16:26 »
Tuskin kirjaston täti tai setä tietää sen paremmin kuka on Elizabeth Olsen tai Henry Cavill.

Tai Samuel L. Jackson tai Halle Berry tai Edward Norton tai Robert Downey Jr. tai...
t.Q

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #386 : 09.10.2013 klo 13:06:53 »
Kirjastontädillä on tosin naaman edessä hakukone, jota hän käyttää.
Hän on siis kuin Anti-Q-Mies: Hänellä kun on klikkauksen päässä Google, mutta ei käytä sitä. Minä taas käytän, mutta siitä ei ole apua, koska mielummin hankin elokuvat kirjastosta tai divarista, kuin Piratismilla.

Ja ei, minä en anna Netflixille rahaa niin kauan kun he yrittävät tarjota "Kuukauden ilmaisia kokeiluja", enkä sitäpaitsi tykkää katsoa elokuvia streamiltä. On kuitenkin viehättävää, että G-Miehellä on niin paljon rahaa, että hän saa ostettua jokaisen elokuvan maailmassa. Hienoa. Kun seuraavalla kerralla tapaan miehen, joka on menossa leipäjonoon, tiedän kenen yhteystiedot annan hänelle.  :)

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Vastaus #387 : 09.10.2013 klo 13:30:46 »
Hajoo aamuihin keppikerjäläinen..  >:D

Leffat maksavat uutena sen parikymppiä, muutama kuukausi myöhemmin 12-15€, ja reilu puolen vuoden jälkeen hinta on yleensä tippunut jo alle kymppiin. Vähän kun viitsii selailla Play.com, CDON.com, Amazon ja eBay valikoimaa niin yleensä pääsee vieläkin halvemmalla. Jos sarjis-leffoja, joita enimmäkseen ostelen, julkaistaan kolme vuodessa niin keskimäärin käytän niihin 5€/kk. Ei siinä tarvitse kummoinen miljonääri olla.
t.Q

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
« Vastaus #388 : 09.10.2013 klo 14:57:24 »
Leffat maksavat uutena sen parikymppiä, muutama kuukausi myöhemmin 12-15€, ja reilu puolen vuoden jälkeen hinta on yleensä tippunut jo alle kymppiin. Vähän kun viitsii selailla Play.com, CDON.com, Amazon ja eBay valikoimaa niin yleensä pääsee vieläkin halvemmalla. Jos sarjis-leffoja, joita enimmäkseen ostelen, julkaistaan kolme vuodessa niin keskimäärin käytän niihin 5€/kk. Ei siinä tarvitse kummoinen miljonääri olla.

Aivan. Totta. Ja sehän tietenkin tarkoittaa, että minun pitäisi ostaa jokaikinen maailman elokuva, sarjakuva, kirja yms. ihan vain jotta sinä olisit onnellinen. Mitäs sitä nyt ruokaa ostamaan?

Nettikauppoja taas en käytä, koska haluan mielummin nähdä konkreettisen tuotteen ensin, enkä haluaisi muutenkaan siirtyä tuohon, kun se saattaisi mennä luottotietojen kanssa leikkimiseen.

Lisäksi huomauttaisin, että olen hyvin todennäköisesti rahoittanut populaarikulttuurin tuottajien elämää jo niin vahvasti elämäni aikana, että minulle pitäisi antaa veronvapautus pelkästään jo siitä hyvästä.

5 euroa on aika kummallisen iso raha nykyään. Käypäs joku kerta kaupassa, ja tee lista asioista joita sillä saa.

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Vastaus #389 : 09.10.2013 klo 15:31:22 »
Ei tarkoita. Kunhan vaan kirjoitin auki konkreettisen vastineen älyvapaalle avautumisellesi minun oleteusta äveriäisyydestäni. On toki ihmisiä joille 5€/kk on isokin raha, mutta joku jolla on aikaa naputella tuhatmäärin enemmän tai vähemmän joutavia kommentteja nettifoorumeille ja ylläpitää blogia sen ei pitäisi olla ongelma? Tuo "minä en ole velkaa leffantuottajille, he ovat velkaa minulle" on muuten käsittääkseni sama filosofia jota piraatit käyttävät perusteena toiminnalleen.

Anyway, koko homman pointti oli että jos sulla ei ole leffoja etkä ole osaa niistä edes nähnyt niin aika koomista sinun kommentoida sitä miten tuntemattomia näyttelijöitä niissä on, varsinkin kun niissä on oikeasti todella paljon järjettömän tunnettuja näytteijöitä. Osan listasinkin jo tuossa aikaisemmin, mutta jatkoa voi ladella ulkomuistista jos nuo nimet eivät ole tuntemiasi näyttelijöitä. Jos draamsta tykkää niin ekana tulevat mieleen Sir Anthony Hopkins ja Glenn Close. Tai jos tykkää räväkämmästä hutusta niin Vin Diesel. Komediaa tai draamaa - Bradley Cooper. Isotissinen blondi - Scarlett Johanson. Jos vieläkään ei ole nimet tuttuja niin sitten kannattanee lopettaa leffojen kommentointi kokonaan.
t.Q